abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73031736
Goeiemorgen. Ik ben veel te lang blijven liggen en nu ben ik zo sloom als wat .
pi_73032430
Gezellige bende hier .

Ik ga komend weekend naar Londen (*O*) maar nu had ik gedroomd dat mijn tas gestolen was en daar zaten al mijn identiteitsbewijzen in (IDkaart, paspoort en rijbewijs) en nieuwe aanvragen duurde zeker 5 dagen dus ik kon niet naar Londen . Drama.
pi_73032808
jah is echt dood op fok vandaag

goedemorgen zusje
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_73032859
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Gezellige bende hier .

Ik ga komend weekend naar Londen (*O*) maar nu had ik gedroomd dat mijn tas gestolen was en daar zaten al mijn identiteitsbewijzen in (IDkaart, paspoort en rijbewijs) en nieuwe aanvragen duurde zeker 5 dagen dus ik kon niet naar Londen . Drama.
Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes was

(we hebben maandagavond een nieuwe stofzuiger gekocht, het zal wel een mediamarkt trauma zijn)
pi_73033648
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes was

(we hebben maandagavond een nieuwe stofzuiger gekocht, het zal wel een mediamarkt trauma zijn)
Dan is mijn droom leuker
droomde dat we met de carnavalsvereniging sisteract gingen doen. Met dat zingen.
Dan dat laatste stukje met die muziek concours.

Na einde was de hele zaal enthousiast enzo. En we hadden echte nonnenpakken aan haha.

(vorig jaar met carnaval ook sister act gedaan, daarom denk )
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 23 september 2009 @ 12:17:37 #31
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_73034538
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Gezellige bende hier .

Het zal gaan gebeuren.
  woensdag 23 september 2009 @ 12:18:27 #32
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73034561
Ik heb niks spannends gedroomd, maar wel een tvp!
Don't come closer, I might hurt you
pi_73037754
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben veel te lang blijven liggen en nu ben ik zo sloom als wat .
Hehe

Ik heb mail terug gehad van D. & het is inderdaad mijn "doenscenario" als ik het dit jaar niet haal
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_73039546
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hehe

Ik heb mail terug gehad van D. & het is inderdaad mijn "doenscenario" als ik het dit jaar niet haal
Whaaat? Ik ga zo naar Pilates maar als ik terugben moet je me even msnen hierover .
pi_73039559
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hahahah !
pi_73044516
Wel het jaar halen he auto!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73044840
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef existenz het volgende:
Wel het jaar halen he auto!
Ja hoor, anders mis jij mij
pi_73045895
ok dan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73045953
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:58 schreef existenz het volgende:
ok dan
Hehe.

Oooo ik wil mario kart gaan kopen, maar eigenlijk weet ik dat ik het niet moet doen
pi_73046037
Dilemma!
pi_73046058
kopen dus
pi_73046067
Ja, maar dan wil ik tegen iemand Mario Karten
  woensdag 23 september 2009 @ 19:05:09 #43
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_73046099
Moeilijk moeilijk
pi_73046110
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Messenga het volgende:
Moeilijk moeilijk
Kei moeilijk!
pi_73046219
Messenga kan toch? Of wonen jullie nog niet samen sinds jullie getrouwd zijn
pi_73046224
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef existenz het volgende:
Messenga kan toch? Of wonen jullie nog niet samen sinds jullie getrouwd zijn
Nee, dat durven we nog niet
pi_73046855
Dat is een beetje jammer dan:P
pi_73046877
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef existenz het volgende:
Dat is een beetje jammer dan:P
Woon jij al samen?
pi_73047330
Zal ik toch eerst (weer) een vriendin moeten vinden
pi_73047473
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:38 schreef existenz het volgende:
Zal ik toch eerst (weer) een vriendin moeten vinden
Oh, ik heb iets gemist

Is het allang uit?

Dus nu kan je voor mij gaan koken?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: