Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes wasquote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Gezellige bende hier.
Ik ga komend weekend naar Londen (*O*) maar nu had ik gedroomd dat mijn tas gestolen was en daar zaten al mijn identiteitsbewijzen in (IDkaart, paspoort en rijbewijs) en nieuwe aanvragen duurde zeker 5 dagen dus ik kon niet naar Londen. Drama.
Dan is mijn droom leukerquote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes was
(we hebben maandagavond een nieuwe stofzuiger gekocht, het zal wel een mediamarkt trauma zijn)
Het zal gaan gebeuren.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Gezellige bende hier.
Ik ga komend weekend naar Londen (*O*) maar nu had ik gedroomd dat mijn tas gestolen was en daar zaten al mijn identiteitsbewijzen in (IDkaart, paspoort en rijbewijs) en nieuwe aanvragen duurde zeker 5 dagen dus ik kon niet naar Londen. Drama.
Hehequote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben veel te lang blijven liggen en nu ben ik zo sloom als wat.
Whaaat? Ik ga zo naar Pilates maar als ik terugben moet je me even msnen hieroverquote:Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb mail terug gehad van D. & het is inderdaad mijn "doenscenario" als ik het dit jaar niet haal
Hahahahquote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes was
(we hebben maandagavond een nieuwe stofzuiger gekocht, het zal wel een mediamarkt trauma zijn)
Ja hoor, anders mis jij mijquote:
Hehe.quote:
Nee, dat durven we nog nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef existenz het volgende:
Messenga kan toch? Of wonen jullie nog niet samen sinds jullie getrouwd zijn
Oh, ik heb iets gemistquote:Op woensdag 23 september 2009 19:38 schreef existenz het volgende:
Zal ik toch eerst (weer) een vriendin moeten vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |