ok wanneer ?quote:foto Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef existenz het volgende:
crazy wij gaan meeten! Lekker puh auto
Lezen voor de studie?quote:
Nu!quote:
nu ?quote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lezen voor de studie?
[..]
Nu!
weet ik nog niet hahaquote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef existenz het volgende:
Nou waar ga jij zaterdag zuipen/
Lieve schat, ik moet zondag om 07.30 gaan werkenquote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef existenz het volgende:
Nou waar ga jij zaterdag zuipen/
Kunnen jullie niet zonder mij?quote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu ?
maar, maar, kom jij dan ook ?
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn iddquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik nog niet haha
zaterdags druk @ boekanier ?
en neem zusje meequote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet zondag om 07.30 gaan werken
De week daarna klinkt al iets beter.
[..]
Kunnen jullie niet zonder mij?
jah weet nog niet wat zaterdagavond planning is hahaquote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn idd
Zusje is weer weg ofzoquote:
Tis ordinair, dus zal wel druk zijn ;-)!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn idd
Ik was de namen kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De Prins van Oranje/Feestboederij/The Case?
hmm prins is idd wel druk jah, feestboerderij is eigenlijk te klein vind ikquote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De Prins van Oranje/Feestboederij/The Case?
buurvrouw ligt aan de dj maar ook vaak NL taligquote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik was de namen kwijt
Maar idd de prins en de feestboederijGeen stampmuziek, meer hollands
hey je bent er nogquote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef hetzusjevan het volgende:
In de Boekanier viert iemand die ik ken z'n verjaardag strakjes.
quote:foto Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm prins is idd wel druk jah, feestboerderij is eigenlijk te klein vind ik
Case.... is die er nog ?
is dat niet de popcorn ?
lollipop moet voortaan weer een hetero tent zijn, was afgelopen weekend een heropening
nieuwe eigenaar. tenminste, wat ik gehoord hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop