quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik let ook wel een beetje op met wat ik naar binnen prop. En ik doe bijna geen tussendoortjes meer. En dat vind ik van mezelf best al heel wat, na 20 jaar proppen.
Heb je enig idee hoe kwetsend dit is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg...komen jullie wat tekort of zo?
neequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe kwetsend dit is?
Hmmz.quote:1. Crash Dieters, ruim 20 procent van alle volwassenen in het VK, geven minder uit aan de wekelijkse boodschappen en schrappen alle niet-noodzakelijke aankopen.
2. Scrimpers (19%) zijn de koopjesjagers. Ze kunnen echter niet zonder hun favoriete producten en zullen die ook niet snel opofferen.
3. Abstainers (ca. 10%) gaan ook voor handhaving van hun levensstijl maar bezuinigen vooral op grotere uitgaven. Ze zijn niet gevoelig voor koopjes.
4. Clothcutters (10%) besparen op bepaalde uitgaven om andere te kunnen veroorloven. Bijvoorbeeld die ene exclusieve jurk kopen door de reguliere vakantie te schrappen.
5. Treaters (12%) lijken veel op Crash Dieters. Ze willen hun koopgedrag wel aanpassen maar falen daarin.
6. Justifiers (12%) verzinnen allerlei rationele en irrationele motieven om hun koopgedrag en levensstijl niet aan te passen.
7. Ostriches (13%) denken dat de recessie hen niet raakt en passen hun bestedingsgedrag niet aan.
8. Vultures (4%) profiteren van een crisis en slaan hun slag. Ze kopen bijvoorbeeld een huis of auto met zeer hoge korting.
Hoezo, jij neemt zelf omgang met medestudenten wel heel serieus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe kwetsend dit is?
Nr 8 staat in de garagequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt toch ook niet gestemd hequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Was het licht uit?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet gestemd he![]()
Ik ben dan toch echt benieuwd wie aan mijn lul heeft gezeten
Ik wilde op een heleboel mensen stemmenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders vertel je hier wat je had willen stemmen, dat mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |