Waarbij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan-ie daar bij dan?.
En de koektrommel voor d'r gezicht houden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Nou die vrouw in het groen linksvoor mag welles een koekje eten
*ploink*quote:
whahahahquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de koektrommel voor d'r gezicht houden.
oh geer wat ben je ergquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan-ie daar bij dan?.
Hehe, ik begon ook veel later, had nummer 7388, en kijk eens naar hun startnummersquote:
Thanks, beetje jammer dat die jongen voor mij stondquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Mr-O staat er weer prettig opdie pakt echt z'n foto moment, nice
Kcal!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Nou die vrouw in het groen linksvoor mag welles een koekje eten
daar ging je ganstah momentjequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, beetje jammer dat die jongen voor mij stondMaar de 1e foto is leuk gelukt ja
Next time duw gevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, beetje jammer dat die jongen voor mij stondMaar de 1e foto is leuk gelukt ja
Ik had niet eens in de gaten dat je daar achter liepquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bang om af te gaan op FOK? It's just like high school all over again?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had niet eens in de gaten dat je daar achter liep. Dacht dat het om die jongen ging en dat het dan vast iemand moest zijn die iedereen kent. En omdat ik niet af wilde gaan vroeg ik er niet naar
.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker op selderie kauwen dan
Mmm, met cream cheese en baconquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker op selderie kauwen dan
Ja, ik weet wel wie je bentquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bang om af te gaan op FOK? It's just like high school all over again?![]()
Ik ben die met het rode shirt, nr 7388
1 ding alvast er wordt niet op kcal gelet bij het gaydinay, anders kun je net zo goed niet komenquote:
Whehe. Weg dieet.quote:
Ik ga sowieso komen hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
1 ding alvast er wordt niet op kcal gelet bij het gaydinay, anders kun je net zo goed niet komen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:33 schreef Weemz het volgende:
Zo, dat was een erg efficiënt dagje Efteling
Ik wel, maar vooral om te weten hoe de verdeling is tussen vet, carbs en eiwitten. Calorieen zijn op zich niet slecht, maar wel als je ze voornamelijk uit vet haalt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben jij trouwens ook zo'n figuur die bij de mc donalds ook echt al die calorieën onzin leest?
zie ik eruit als iemand die bij McDonalds gaat eten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben jij trouwens ook zo'n figuur die bij de mc donalds ook echt al die calorieën onzin leest?
iedereen komt toch wel eens bij de mcdonaldsquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zie ik eruit als iemand die bij McDonalds gaat eten?
nah zet die roomboter, volle melkroom en varkensvet maar terug in de koelkastquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar gaan we dus allemaal niet op letten anders kan ik net zo goed niet koken
Een eetprobleem praat je jezelf niet aan, een eetprobleem komt voort uit verschillende psychische factoren die aangeboren zijn en één triggerquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe echt nooit aan calorieëntellen hoor. Vind het echt een beetje jezelf een eetprobleem aanpraten als je dat heel erg gaat doen.
(En daarom zie ik er zo uit als dat ik er uit zie).
te weten het tellen van calorieénquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een eetprobleem praat je jezelf niet aan, een eetprobleem komt voort uit verschillende psychische factoren die aangeboren zijn en één trigger
Ja, en je begint met tellen omdat je die psychologische factoren al hebt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
te weten het tellen van calorieén
De trigger kan iemand zijn die je uitlacht op straat, een gymleraar die vraagt hoeveel overgewicht je hebt. Dat is genoeg. Als het in je zit dan komt het er door zo'n trigger uit. Praat niet licht over eetstoornissen want niemand wil het hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
te weten het tellen van calorieén
dat was een grappig programma jaquote:
Nee. Maar ik denk wel dat het tellen van calorieën een obsessie kan worden. Dat het zo erg ingebakken gaat zitten in je systeem, dat je het bijna automatisch doet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ja dat weet ik allemaal wel
erik meent dat toch ook helemaal niet zó serieus
Nigellaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat was een grappig programma ja
Nigela Lawson? heet ze weet niet zeker. die vind ik leuk in de keuken met eten
jamie oliver vind ik maar een slissende vuilak
Een beetje letten op vind ik want anders dan hysterisch van alles alle calorieën e.d. bijhouden en bij elk koekje dat iemand eet moord en brand schreeuwen vanwege het oh zo hoge aantal calorieën. Mijn eetlust zou er spontaan van vergaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
Niks mis met een beetje letten op wat je naar binnen werkt.
Ik weet waar ik het over heb. Een eetstoornis is niks dan een ordinaire psychische stoornis gecombineerd met een obsessie met eten, Eetstoornispatienten zijn graag bij eten, zien graag etende mensen. Dat vergroot het gevoel van macht waar je naar streeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk wel dat het tellen van calorieën een obsessie kan worden. Dat het zo erg ingebakken gaat zitten in je systeem, dat je het bijna automatisch doet.
ja man, leuke vrouw, die kookt echt van lekker dat kan ik ook. en ze heeft lak (overduidelijk te zien want haar bilpartij groeide per afleverging jeje) aan kalorieén en bla bla. Lekker , goed etenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nigella. Die kookt zo tof vind ik altijd, en alles klinkt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |