Huhquote:
Dat was ook wat mij opvielquote:
Dat bedacht ik ookquote:
Wie heeft het met HIW gedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: En wiens pik heb je al eens...
[/sub]
Tussenstand:
wil ik niet eens wetenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft het met HIW gedaan?
ik ook nietquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
Grappig, ik heb nog niet eens gestemd
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Mag het ook "wie heb je wel eens op z'n pik getrapt" zijn?
en daarom stem ik niet, je mag niet eens meerdere voorkeuren hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.
Dan nietquote:
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelfquote:
Kan-ie daar bij dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelf
die gedachte was hier ook al langs geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelf
Die kop van Ria.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Trouwens, de foto's van de Dam tot Damloop zijn binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede heb ik nog niet gestemd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.
tussen de oudjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Trouwens, de foto's van de Dam tot Damloop zijn binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |