Da's nie de fipoquote:
Maar die pollen zijn wel mooi tochquote:
Zijn dat pollen?quote:
Bacterien?quote:
Ja, want je schrijft makkelijker over dingen die dicht(er) bij je liggen. Maar kun je dat echt autobiografisch noemen als het niet per se over jouw leven gaat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn niet heel veel boeken eigenlijk op een bepaald vlak autobiografisch in de zin van dat er veel in terug te vinden is van de schrijver?
als alleen op uitnodiging, ik zit nu al op 10 gasten, terwijl mijn eettafel op 6 bedacht is, dus ik moet al improviseren.quote:
Pollenquote:
Nee, niet echt, daarom deed ik ook de toevoeging "in de zin van..."quote:[..]
Ja, want je schrijft makkelijker over dingen die dicht(er) bij je liggen. Maar kun je dat echt autobiografisch noemen als het niet per se over jouw leven gaat?
Het zijn ook veel pollenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn dat pollen?
En het is nu al 4x gezegd.
Na de dansles maar eens kijken dan.quote:
Best een mooie foto trouwensquote:
Eh... kerel ik heb er totaal geen beeld of gedachte bij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Smeffen. Het is precies wat je denkt
Als er spul uit komt, poesjequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... kerel ik heb er totaal geen beeld of gedachte bij.
Ja alleen dat het lijkt op beffen
Huhquote:
Dat was ook wat mij opvielquote:
Dat bedacht ik ookquote:
Wie heeft het met HIW gedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: En wiens pik heb je al eens...
[/sub]
Tussenstand:
wil ik niet eens wetenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft het met HIW gedaan?
ik ook nietquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
Grappig, ik heb nog niet eens gestemd
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Mag het ook "wie heb je wel eens op z'n pik getrapt" zijn?
en daarom stem ik niet, je mag niet eens meerdere voorkeuren hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.
Dan nietquote:
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelfquote:
Kan-ie daar bij dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelf
die gedachte was hier ook al langs geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelf
Die kop van Ria.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Trouwens, de foto's van de Dam tot Damloop zijn binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede heb ik nog niet gestemd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.
tussen de oudjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Trouwens, de foto's van de Dam tot Damloop zijn binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |