Ik vind het geen kuttaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Buschetta het volgende:
Schrijven over de belachelijkheid van de taalregel en dat er 2 kampen zijn die verschillende spelling hanteren.
Eindconclusie Nederlands is een kuttaal die niemand snapt behalve wat geitewolle(n)sokken
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe het toch kan dat derde generatie allochtonen nog altijd niet fatsoenlijk Nederlands spreken.
Hoho, ik ben een 1e generatie allochtoon, en ik spreek beter Nederlands en heb een ruimere woordenschat dan de meeste mensen die ik ken. En nee, ik ben geen vmbo paupertje, ik doe momenteel Gymnasium 3e klas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe het toch kan dat derde generatie allochtonen nog altijd niet fatsoenlijk Nederlands spreken.
Ik dacht dat we hier geen huiswerfk maakte??quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:31 schreef GlowMouse het volgende:
Topic opgeschoond.
Mis, zie oa. de huiswerktopics die sticky staan. En dan nog zien we liever een topicreport of dat je in het feedbacktopic komt dan dat je het topic vervuilt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier geen huiswerfk maakte??
Het gaat niet over ze allemaal natuurlijk. Maar laten we zeggen, de probleemallochtonen die op straat hangen. Het zou echt een daadwerkelijk interessant onderwerp kunnen zijn. Kun je het allemaal over taalverwerving gaan hebben enzo en hoe dat dus ook mis kan gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:32 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Hoho, ik ben een 1e generatie allochtoon, en ik spreek beter Nederlands en heb een ruimere woordenschat dan de meeste mensen die ik ken. En nee, ik ben geen vmbo paupertje, ik doe momenteel Gymnasium 3e klas.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:05 schreef Nero22 het volgende:
Sorry hoor, maar als het zo makkelijk is, waarom heb je dan nog geen onderwerp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |