ja maar...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Sovjet-Unie is toch ook kut?
Behalve met Red Alert, daar zijn de tesla coils echt gruwelijk
Zo kansloosquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
En nu zeker verwachten dat we je gaan helpen?!?!
dat is ook een klacht ja, een aantal landen hadden een klasseloze samenleving, dus wat is antwoord?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef speknek het volgende:
India - Ghandi - Nee.
Blijf volhouden in je waanbeeld!
Het is nooit goed geprobeerd. De revolutie moet plaats vinden in een geindustrialiseerd land. Niet in een boerenland.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef vogelkooi het volgende:
Whehe, het communisme heeft aangetoond dat het niet werkt, het is een goed ideaal maar het werk gewoon niet.
Als je Vietnam of Cuba zegt zullen ze dat niet fout rekenen hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat is ook een klacht ja, een aantal landen hadden een klasseloze samenleving, dus wat is antwoord?
Transformeerde begin 20e eeuw.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is ook een klacht ja, een aantal landen hadden een klasseloze samenleving, dus wat is antwoord?
dat staat er heul niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Transformeerde begin 20e eeuw.
Namelijk armoede en isolatie door bemoeienis van de VS?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je Vietnam of Cuba zegt zullen ze dat niet fout rekenen hoor, resultaat is namelijk hetzelfde.
Ik denk dat het de schuld is van de aliens, maar whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Penisbaard het volgende:
Namelijk armoede en isolatie door bemoeienis van de VS?
LET'S ROCKquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De Sovjet-Unie is toch ook kut?
Behalve met Red Alert, daar zijn de tesla coils echt gruwelijk
Dit lijkt me meer een vmbo vraag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Opdracht 4.2
Welk land transformeerde, naar eigen zeggen, in de 20e eeuw naar een
klassenloze samenleving? Op de ideeën van welke socioloog was deze
maatschappij gestoeld? Was het daadwerkelijk een klassenloze samenleving?
Leg uit.
altijd die aanvallen op mijn geliefde sovjetska's en ski's
dat leek mij ook ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een vmbo vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |