SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Betreft een canon 350D, weet niet precies hoe de reisverzekering vergoedt, maar de huidige waarde is volgens mij rond de ¤200. Nieuwprijs was ¤760.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef karr-1 het volgende:
De MediaMarkt registreert toch geen namen als je iets koopt? Verder vraag ik me af of je voor een camera uit 2006 nog veel zal krijgen.
Dat is ook een goedequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef Antaresje het volgende:
Je kunt toch gewoon zeggen dat je dat ding tweedehands hebt gekocht maar dat je nog wel de originele factuur hebt? Dat iets tweedehands is wil niet zeggen dat het niet verzekerd is natuurlijk.
Heb het al een beetje scheef geluld bij de verzekering, door te zeggen dat ik na de garantietermijn de facturen wegflikker en een scan ervan bewaar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:50 schreef Antaresje het volgende:
Je kunt toch gewoon zeggen dat je dat ding tweedehands hebt gekocht maar dat je nog wel de originele factuur hebt? Dat iets tweedehands is wil niet zeggen dat het niet verzekerd is natuurlijk.
Je probeert de verzekering voor de gek te houden terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is, en nu blijkt dat je jezelf in de vingers gesneden hebt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Heb het al een beetje scheef geluld bij de verzekering, door te zeggen dat ik na de garantietermijn de facturen wegflikker en een scan ervan bewaar.
Kan ik nu niet gaan zeggen dat ik m tweedehands heb gekocht, denk ik....
Dat dus. Nu pleeg je sowieso fraude. En laten ze daar nou net heel erg happig op zijn... Pluspuntje: je bent de camera niet kwijt maar hebt hem nogquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Je probeert de verzekering voor de gek te houden terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is, en nu blijkt dat je jezelf in de vingers gesneden hebt?
feitquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat dus. Nu pleeg je sowieso fraude. En laten ze daar nou net heel erg happig op zijn... Pluspuntje: je bent de camera niet kwijt maar hebt hem nog![]()
En dan nu wat je had moeten doen: Je had toch gewoon de verkoper om een handgeschreven factuur met het door jou betaalde bedrag kunnen vragen? Dat, in combinatie met de echte factuur van de verkoper er bij, zou een betere indruk maken dan wat je nu doet...
Neuh, dat kan toch ook prima kloppen met een factuur die niet op zijn naam staat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Je probeert de verzekering voor de gek te houden terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is, en nu blijkt dat je jezelf in de vingers gesneden hebt?
"Shit, wat ben ik een sukkel!" zou wel gepast zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:02 schreef dabadbass het volgende:
feitkan er niet omheen, maar goed ..sja wat zal ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |