www.politiek24.nlquote:DINSDAG LIVE: Vanaf 15.30 uur Kamerdebat met minister Van der Hoeven over meer of minder koopzondagen op www.politiek24.nl
Laat het gewoon over aan de winkelieren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
Absurd dat de landelijke politiek zich hier mee bezig houdt. Alsof we geen belangrijkere zaken hebben waar die dwazen in Den Haag zich mee zouden moeten bezig houden. Laat de winkeltijden lekker over aan gemeenten en winkeliers, die kunnen dat prima onderling regelen.
Die dikke is Ton Elias (VVD). De overige Kamerleden (vrij onbekend) ken ik niet (Vam der Vlies - oude man met zwarte bril = SGP).quote:
Graag, hoe vaak maak je wel niet mee dat je trek hebt, maar alleen naar de avondwinkel kunt gaan om ranzige producten te kopen (dus blijf je thuis en maak je ranzige pasta klaar).quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Wouter1989 het volgende:
Nu ie het zegt, waarom zouden winkels eigenlijk niet 's nachts open mogen zijn zonder speciale vergunning?
Ja, en Ortega is van CUquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Die dikke is Ton Elias (VVD). De overige Kamerleden (vrij onbekend) ken ik niet (Vam der Vlies - oude man met zwarte bril = SGP).
Vind je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Wouter1989 het volgende:
Een soort van heks? Die Gesphuizen is triple F-materiaal.
[size=1]fap-fap-fap, dus[/size]
Tuurlijk zou het in eerste plaats de verantwoording van de winkelier moeten zijn, maar omdat de gemeente ook enige zaken geregeld dient te hebben (politieaanwezigheid, etc) lijkt enige samenspraak me wel op zijn plaatsquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Laat het gewoon over aan de winkelieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |