abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73000734
En hier verder
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef Googolplexian het volgende:
Als een reactie op Stefan_P's topic waarin hij DS4 in principe domweg niet gelooft omdat DS4 claimt respectabele PK's te hebben post ik dit topic.

Omdat DS4 blijkbaar Porsche rijdt (en daar verder niet moeilijk over doet) en Stefan_P blijkbaar Supra en Corvette rijdt (en daar best wel moeilijk over doet) vroeg ik me af wanneer je nou eigenlijk een echt petje bent.

Stel ... je rijdt een afgetrapte Golf gti ... zo door je studie heen ... en voor je het weet heb je een opleiding afgerond. Ineens zie je de mogelijkheid om geld te stoppen in je vervoer.

Afhankelijk van wat je nu doet ben je petje aan of petje af, imo.

DUS

Wie van PTA nomineer JIJ als het ultieme petje? Dit is GEEN wedstrijd tussen DS en Stefan en Googol en 68Chev en wie dan ook ... nomineer wie JIJ wilt.

Persoonlijk denk ik dat Stefan_P heel erg in aanmerking komt voor de gouden Pet (die naam blijft erin zie TT) maar vergeet mensen als Turquaz niet ... en Bietelboer (j/k) enzo

Waarom kies ik voor Stef? Simpel ... hij claimt de middelen te hebben en gaat nog steeds voor petjes-mobielen... maar hij zal een omgekeerd evenredige mening over mij hebben en zijn stem geldt net zo hard!

Ik rijdt trouwens in een luxe vorm van CRX met 4 uitlaten ... petjes staan me niet maar ik begrijp dat mensen mij bestempelen als petje wanneer ik voorbij rijdt ^^

Verders kunnen we wellicht ingaan op wat de definitie van een petje nou eigenlijk is... is dat iemand die z'n Golf opvoert met de weinige middelen die hij/zij heeft of is dat iemand die z'n Golf opvoert met de vele middelen die hij/zij heeft (bij wijze van spreken ... Supra's en Golfjes liggen erg dicht bij elkaar voor sommigen).

NOMINEREN NU, STEMMEN LATER

IEDEREEN MET 5 (VIJF) NOMINATIES OF MEER KOMT IN DE UITEINDELIJKE POLL

GAME ON!

Stand :

10 Turq
8 Oxy
5 Stef
2 Bietel
1 PNG
1 Googol
1 Sounddragon
1 Alexxxxxxxxx

[ Bericht 98% gewijzigd door Googolplexian op 22-09-2009 14:29:37 ]
Calm down, please!
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:23:39 #2
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_73000740
Maak eens een OP ofzo slacker!
pi_73000801
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Googolplexian het volgende:
En hier verder
Jah zekers leen ik dan de mercedes van mn ouders, wtf maakt dat nu weer uit. Ik zelf heb vrij weinig aan het hebben van een auto gezien de ligging van mijn huis t.o.v school, werk en de stad hier.

Ik woon overigens niet in een probleemwijk maar in het pittoreske Heugem, een voormalig dorp net buiten Maastricht
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:26:59 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_73000860
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef x3ro het volgende:

[..]

Jah zekers leen ik dan de mercedes van mn ouders, wtf maakt dat nu weer uit. Ik zelf heb vrij weinig aan het hebben van een auto gezien de ligging van mijn huis t.o.v school, werk en de stad hier.

Ik woon overigens niet in een probleemwijk maar in het pittoreske Heugem, een voormalig dorp net buiten Maastricht
Je bent gewoon uitgelult.

Maargoed het is dan ook erg stoer om in pappies auto rond te cruisen en de man te zijn he.
pi_73001048
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je bent gewoon uitgelult.

Maargoed het is dan ook erg stoer om in pappies auto rond te cruisen en de man te zijn he.
Ik ben gewoon niet zo dom om met mn parttime baan me blauw te betalen aan verzekering, wegenbelasting en benzine. Tevens heb ik een hobby en vriendin die beide veel geld kosten
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73001141
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet zo dom om met mn parttime baan me blauw te betalen aan verzekering, wegenbelasting en benzine. Tevens heb ik een hobby en vriendin die beide veel geld kosten
O en je werkt parttime?

Ik betaal me niet blauw hoor..weet niet wat jij gewend ben maar ik kom prima rond met een vriendin, huisdieren en 2 auto's. Doe je toch iets verkeerds in je leven.
pi_73001169
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ehhh ...

Dus een auto kan geen hobby zijn, ofzo?
Calm down, please!
pi_73001183
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

O en je werkt parttime?

Ik betaal me niet blauw hoor..weet niet wat jij gewend ben maar ik kom prima rond met een vriendin, huisdieren en 2 auto's. Doe je toch iets verkeerds in je leven.
Jonge ik werk 16uur/week en zit nog op school. Dat je dit niet begrijpt getuigd maar weer eens van je intelligentie
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ehhh ...

Dus een auto kan geen hobby zijn, ofzo?
Zie je dat daar ergens staan? Ik zeg ik heb al een hobby die me genoeg geld kost.
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73001248
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef x3ro het volgende:

Zie je dat daar ergens staan? Ik zeg ik heb al een hobby die me genoeg geld kost.
Dat staat er letterlijk.

Mijn auto is namelijk m'n hobby ... en volgens mij kost die me een stuk minder dan jouw hobby.
Calm down, please!
pi_73001269
Dit topic
pi_73001283
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat staat er letterlijk.

Mijn auto is namelijk m'n hobby ... en volgens mij kost die me een stuk minder dan jouw hobby.

Pwned
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:44:00 #12
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73001439
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat staat er letterlijk.

Ik weet inderdaad niet wat je daarvoor betaald nee. Punt zit m er ook in bij mn financiën, dat ik eerst een 4 cijferige aankoop heb moeten doen die vervolgens nog bakken met geld kost aan onderhoud/slijtage/vervangende onderdelen en daar zitten de kosten in. Voor mij is het 't niet waard om allemaal leuke dingen in de trant van bijv een weekend weg te missen om een ander iets wat me ook wel leuk lijkt (golf1 bijv) te financieren. En wanneer jij uit die comment van mij opmaakt dat auto's geen hobby's kunnen zijn snap ik je denkwijze helaas niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:39 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Pwned
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73001512
quote:
Haha hou toch op man je stond stil voor het stoplicht (op de linkerbaan zo van: kom op raceuhh!!) en dan trek je op zonder toeren te maken? Je weet niet hoe je rijden moet dus

Moet jij vooral zeggen Oxy.

Bewijs:

Aan jouw rijvaardigheid moet ook nog heel wat gebeuren kerel.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:46:45 #14
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73001557
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Moet jij vooral zeggen Oxy.

Bewijs:

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
iets van 11 seconden Oxy?
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73001580
Nou, hij geeft ook te weinig gas en het overschakelen gaat ook nergens over.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_73001626
9.5 ja. Tellen is een opgave he. Ik heb een 2 liter 8 klepper dus op 4500 toeren koppeling laten komen heeft bij mij weinig zin want bij 5500 moet ik alweer schakelen.

Maar vertel hoe hard boekt die Merc van je pappie? Of die grasmaaier?
pi_73001673
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad niet wat je daarvoor betaald nee. Punt zit m er ook in bij mn financiën, dat ik eerst een 4 cijferige aankoop heb moeten doen die vervolgens nog bakken met geld kost aan onderhoud/slijtage/vervangende onderdelen en daar zitten de kosten in. Voor mij is het 't niet waard om allemaal leuke dingen in de trant van bijv een weekend weg te missen om een ander iets wat me ook wel leuk lijkt (golf1 bijv) te financieren. En wanneer jij uit die comment van mij opmaakt dat auto's geen hobby's kunnen zijn snap ik je denkwijze helaas niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
[..]

Golf? Petje!

Valt me trouwens op dat de grootste petjes hier schreeuwen dat iemand anders petje is ;')
pi_73001685
Het gaat niet om hoe langzaam je er over doet om naar de 100 te komen, maar de manier waarop. Zeker als je iemand anders het verwijt dat hij niet kan rijden.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_73001706
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef S2Madness het volgende:
Het gaat niet om hoe langzaam je er over doet om naar de 100 te komen, maar de manier waarop. Zeker als je iemand anders het verwijt dat hij niet kan rijden.
Het gaat tegenwoordig niet meer om de tijd? In welke wereld leef jij ook alweer?
pi_73001719
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:

Ik weet inderdaad niet wat je daarvoor betaald nee.
Dat zal neerkomen op een 250 eu per kwartaal aan vaste lasten plus benzine. Daarvoor rijd ik in een cabriootje met genoeg pk om op de snelweg mee te komen.
quote:
Punt zit m er ook in bij mn financiën, dat ik eerst een 4 cijferige aankoop heb moeten doen die vervolgens nog bakken met geld kost aan onderhoud/slijtage/vervangende onderdelen en daar zitten de kosten in.
En dat is dus de hobby ... of je nou een paar honderd euro steekt in je brommert PLUS een fiks bedrag in je hobby (wat die ook moge zijn) of dat je al dat geld steekt in een leuke auto gaat redelijk gelijk op. Je argument dat je je geld liever in nuttige zaken steekt gaat dus niet op.
quote:
Voor mij is het 't niet waard om allemaal leuke dingen in de trant van bijv een weekend weg te missen om een ander iets wat me ook wel leuk lijkt (golf1 bijv) te financieren.
Je zegt het zelf ... het is allebei leuk ... de één vindt het ene alleen leuker dan het ander.
Mooie van een Golf I |(en 99.9% van alle andere auto's) is wel dat het een weekendje weg een STUK makkelijker en leuker maakt. Brommer-weekendjes reken ik effe niet mee.
quote:
En wanneer jij uit die comment van mij opmaakt dat auto's geen hobby's kunnen zijn snap ik je denkwijze helaas niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
Nee, die denkwijze snap ik ook niet ... maar het is toch echt waar jij mee komt. Je zegt namelijk eerst dat je je geld liever aan nuttiger zaken uitgeeft en daarna zeg je (vrijwel direct) dat je al een dure hobby hebt die je liever niet opgeeft voor een auto (zoals ik je snap).
Calm down, please!
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:59:40 #21
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_73001984
door n edit alles weg:(

[ Bericht 73% gewijzigd door x3ro op 22-09-2009 16:37:21 ]
Eigen schuld, plat hoofd
pi_73002060
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Golf? Petje!
Golf MK I =/= petje
pi_73002274
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:59 schreef x3ro het volgende:

Dat is idd nog goed te betalen dan. Mag ik vragen om wat voor iets het gaat? Zoals ik net al suggereerde(misschien niet duidelijk maarja) is dat ook de aankoop aan probleem is aangezien ik niet beschik over uitgebreide garage voor onderhoud e.d.
Ik zou eens moeten uizoeken wat ik precies kwijt ben aan m'n auto ... het gaat om een Hondaatje DelSol uit 1995 (1.6 VTi). Ik rijd nu 17 jaar schadevrij en dat scheelt aanzienlijk. De auto weegt ook niet belachelijk veel ofzo ... 1147 kg op kenteken. Ik beschik ook niet over een garage of een brug (net als de meesten hier) maar gelukkig vraagt m'n auto niet om veel aandacht.
quote:
Gaat om mn Downhillfiets, en over die nuttige zaken, wat nuttig is is voor iedereen anders. Voor mij mijn fiets, ergens heen gaan, op stap gaan e.d. voor jou je auto. Ik doelde ermee eigenlijk meer op m'n hobby.
Ehh ... ho. Mijn hobby is m'n auto maar die is ook functioneel. Als ik op stap ga, op reis ga of gewoon wat boodschappen ga halen is m'n hobby een stuk functioneler dan jouw downhill-fiets. Het is natuurlijk niet zo dat ik dingen laat omdat ik een hobby heb.
quote:
Daar heb je gelijk in, maar heb er een die ik daarvoor kan lenen dus. Golf 1 zou puur en alleen hobby zijn omdat die, mits standaard en GTI, gewoon prachtige waggeltjes zijn
Tsja ... als je thuis woont en je kunt een leuke bak van je ouders lenen wanneer je maar wilt dan is een eigen auto inderdaad puur extra en jij zou er niet veel aan hebben anders dan de kick van het "hebben". Het zou dan ook niet verstandig zijn om nu een hobby-auto te nemen maar daarom kun je anderen natuurlijk niet veroordelen dat zij dat wel doen.
quote:
Lees bovenstaande, zou dan gaan om een STANDAARD(geen heuts tuning) golf 1 gti.
Golf I is mooiste Golf ... klaar ... vraag maar aan Kevin
Calm down, please!
pi_73002313
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:51 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Het gaat tegenwoordig niet meer om de tijd? In welke wereld leef jij ook alweer?
Jij snapt het echt niet he? Lees wat ik typ en waar ik commentaar op geef man! Ik zeg dat jij iemand anders niet moet vertellen dat hij niet kan rijden terwijl je zelf ook niet optimaal wegrijdt en overschakelt.

Misschien heb je hier iets aan: http://www.bol.com/nl/p/b(...)001639703/index.html
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_73002472
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')