Als men dat dan niet op dezelfde dag doet wel. Je kan dat nu al merken op bijvoorbeeld de vrijdag, dan zijn een hoop mensen niet aan het werk en kan je lekker doorrijden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk dat als iedereen 1 dag in de week thuis zou werken het aantal files nog verder zou dalen
Behalve bij een lang weekend of in de zomerquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:11 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Als men dat dan niet op dezelfde dag doet wel. Je kan dat nu al merken op bijvoorbeeld de vrijdag, dan zijn een hoop mensen niet aan het werk en kan je lekker doorrijden.
Dan moet je vanaf 10:00u van de weg zijn. Dan komen de zondagsrijders een paar files neerzetten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Behalve bij een lang weekend of in de zomer
Mee eens, en wie wil dat nou...quote:Op woensdag 23 september 2009 00:21 schreef kless het volgende:
Volgens mij gaat dat net als met de introductie van labtops en mobieltjes.
Any time, any where.
Betekend in de practijk
All the time, every where.
onzin. jij hebt het over Office Communicator. deze tool geeft aan wanneer mensen in afspraken zitten, wannee rmensen tijd gepland hebben, of beschikbaar zijn. de statussen kunnen niet eens gelogd worden.quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef quarterpounder het volgende:
[..]
Mee eens, en wie wil dat nou...
Bij Microsoft moet je continu je bereikbaarheid aangeven in een soort MSN achtig programma. Kan dus ook makkelijk worden bijgehouden. De 'ultieme' work-holic Microsoft consultant, zorgt natuurlijk dat hij per dag zoveel mogelijk online uren scoort.
je overdrijft inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2009 17:08 schreef quarterpounder het volgende:
En ze noemen het een voordeel als je zelf je tijd kan indelen. Dat is inderdaad heel prettig. Maar dan wel zolang iets goed planbaar is, en planningen ook realistisch en haalbaar zijn (helaas is de praktijk anders), en je zelf alle controle hebt over die planning (dus niet afhankelijk bent van anderen of externe factoren). Ik ben software ontwikkelaar, en kan mijn werkzaamheden voor hooguit een paar dagen plannen.
Daarna wordt het meer schatten dan plannen.
Echter, met tijdsplanningen die uitlopen en in de praktijk onrealistische deadlines zullen veel managers creatief hun verantwoordelijkheden gaan afschuiven naar de medewerkers. Dan wordt overwerken vanzelf de norm, en doorlooptijden geen issue meer belangrijk. Want er zitten immers 168 uur in een week, ipv 40.
Maar misschien overdrijf ik nu...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |