quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:56 schreef zovty het volgende:
Die 2 dagen wachtijd is om te voorkomen dat iedereen met een kater thuisblijft. Wel terecht.
En als je die 2 dagen niet kunt missen moet je eens leren sparen.
Die UWV arts herkende in je klachten de symptomen van mexicaanse griep, vandaar het verzoek om contact op te nemen met je huisarts.
Duidelijk allemaal? Mooi. Slotje.
Bij de mexicaanse griep hoef je je niet meer te melden bij de huisarts. Dat had de UWV arts moeten wetenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:56 schreef zovty het volgende:
Die 2 dagen wachtijd is om te voorkomen dat iedereen met een kater thuisblijft. Wel terecht.
Die UWV arts herkende in je klachten de symptomen van mexicaanse griep, vandaar het verzoek om contact op te nemen met je huisarts.
2 weken! Dat zal ze leren de hufters.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:58 schreef Biancavia het volgende:
Je had beter de rest van de week thuis kunnen blijven.
Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:58 schreef Biancavia het volgende:
Je had beter de rest van de week thuis kunnen blijven.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
2 weken! Dat ze leren de hufters.
Ja, dikke lul, ik ga er altijd vanuit dat iedereen normaal is tot het tegendeel is bewezen, TS had dus makkelijk kunnen sparen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Lastpost het volgende:
Een opmerking dat je dan maar meer had moeten sparen is altijd makkelijk gemaakt van achter het computerscherm, je weet verder geen ruk van de omstandigheden.
Jij weet niets van de omstandigheden, zoals hierboven al gezegd. Ik heb wel wat spaargeld, maar kan simpelweg het geld niet missen. Wat boeit jou dat ook trouwens?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dikke lul, ik ga er altijd vanuit dat iedereen normaal is tot het tegendeel is bewezen, TS had dus makkelijk kunnen sparen.
Helemaal niks, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening erover niet mag opdringen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij weet niets van de omstandigheden, zoals hierboven al gezegd. Ik heb wel wat spaargeld, maar kan simpelweg het geld niet missen. Wat boeit jou dat ook trouwens?
Werkt wel dus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:09 schreef Waaghals het volgende:
Bij mijn bedrijf gaat ook iedereen gewoon stug door met werken, omdat we anders de maandbonus missen
Tjsah. Zo ben ik dan ook weer niet. Maar dat krijg je wel, met die achterlijke regelgeving.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:11 schreef Lastpost het volgende:
Volgens mij helpt zo'n regel er ook wel bij dat iemand vrolijk nog een weekje langer thuis blijft áls ie in het beginstadium echt niet kon werken, als je dan toch genaaid wordt als werknemer ...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:56 schreef zovty het volgende:
Duidelijk allemaal? Mooi. Slotje.
Ik heb toch zelf wel verstaan door wie ik gebeld benquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:17 schreef sinadO het volgende:
Denken dat je door een UWV arts gebeld bent.
Denken dat UWV artsen zelf naar zieke mensen bellen die net een of twee dagen ziek zijn.
Geen idee hebben door wie je nu eigenlijk gebeld bent.
Het begrip wachtdagen niet kennen.
TS.
Herhaal eens wat ie zei dan? En hoe heette hij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb toch zelf wel verstaan door wie ik gebeld ben
Neequote:Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Herhaal eens wat ie zei dan? En hoe heette hij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |