abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72991435
Ik ben het hele weekend ziek geweest, griep geloof ik. Nu had ik mij gister ziek gemeld voor mijn werk. Ik werk via het uitzendbureau dus heb me zowel bij mijn werkgever als het uitzendbureau ziekgemeld. Nu vertelde de uitzendbureau mevrouw me dat ze twee zogenaamde wachtdagen kennen. Dagen dat je ziek thuis zit, maar dus geen cent krijgt. Het gevolg is nu dus dat ik met mijn zieke kop weer op het werk ben. Kan het geld simpelweg niet missen.

Wat is dat voor idioterie man? Nu krijg je dus dat ik lekker mijn collega's besmet, omdat ik geen cent krijg als ik thuis zit. Fuckers.

Toen werd ik gister ook nog gebeld door een UWV-arts. Wat een lul was dat. Hij zei dat hij mij met klem verzocht naar mijn huisarts te gaan en hem daarna terug moest bellen Dus ik zeg tegen hem dat ik _echt_ niet naar een huisarts ga voor een griepje en dat ik het belachelijk vond dat ik door hem werd gebeld, in mijn eigen tijd. Wat een lul man.

Groetjes.
pi_72991475
Die 2 dagen wachtijd is om te voorkomen dat iedereen met een kater thuisblijft. Wel terecht.
En als je die 2 dagen niet kunt missen moet je eens leren sparen.

Die UWV arts herkende in je klachten de symptomen van mexicaanse griep, vandaar het verzoek om contact op te nemen met je huisarts.

Duidelijk allemaal? Mooi. Slotje.
pi_72991484
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:56 schreef zovty het volgende:
Die 2 dagen wachtijd is om te voorkomen dat iedereen met een kater thuisblijft. Wel terecht.

Die UWV arts herkende in je klachten de symptomen van mexicaanse griep, vandaar het verzoek om contact op te nemen met je huisarts.

In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_72991488
quote:

Bij de mexicaanse griep hoef je je niet meer te melden bij de huisarts. Dat had de UWV arts moeten weten Ik heb trouwens geen symptomen van mexicaanse griep.
pi_72991500
Je had beter de rest van de week thuis kunnen blijven.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_72991524
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:58 schreef Biancavia het volgende:
2 weken! Dat zal ze leren de hufters.

[ Bericht 0% gewijzigd door ColtZ40 op 22-09-2009 09:03:45 (zal vergeten) ]
pi_72991536
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:58 schreef Biancavia het volgende:
Nee
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:00:50 #8
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_72991537
Het woord 'Uitzendbureau' was voldoende.
Deathlift or Die.
pi_72991551
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:59 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

2 weken! Dat ze leren de hufters.
Zo is dat!
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:03:10 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72991573
Ergens best idioot natuurlijk, snap de logica achter die regel wel maar nu krijg je dus een afweging waarbij het geld dat misgelopen wordt belangrijker is dan de gezondheid van jezelf én anderen, simpelweg omdat je het geld niet kunt missen.
Een opmerking dat je dan maar meer had moeten sparen is altijd makkelijk gemaakt van achter het computerscherm, je weet verder geen ruk van de omstandigheden.
pi_72991622
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Lastpost het volgende:
Een opmerking dat je dan maar meer had moeten sparen is altijd makkelijk gemaakt van achter het computerscherm, je weet verder geen ruk van de omstandigheden.
Ja, dikke lul, ik ga er altijd vanuit dat iedereen normaal is tot het tegendeel is bewezen, TS had dus makkelijk kunnen sparen.
pi_72991639
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:05 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja, dikke lul, ik ga er altijd vanuit dat iedereen normaal is tot het tegendeel is bewezen, TS had dus makkelijk kunnen sparen.
Jij weet niets van de omstandigheden, zoals hierboven al gezegd. Ik heb wel wat spaargeld, maar kan simpelweg het geld niet missen. Wat boeit jou dat ook trouwens?
pi_72991681
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jij weet niets van de omstandigheden, zoals hierboven al gezegd. Ik heb wel wat spaargeld, maar kan simpelweg het geld niet missen. Wat boeit jou dat ook trouwens?
Helemaal niks, maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening erover niet mag opdringen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:09:44 #14
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_72991687
Bij mijn bedrijf gaat ook iedereen gewoon stug door met werken, omdat we anders de maandbonus missen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:11:17 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72991719
Volgens mij helpt zo'n regel er ook wel bij dat iemand vrolijk nog een weekje langer thuis blijft áls ie in het beginstadium echt niet kon werken, als je dan toch genaaid wordt als werknemer ...
pi_72991756
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:09 schreef Waaghals het volgende:
Bij mijn bedrijf gaat ook iedereen gewoon stug door met werken, omdat we anders de maandbonus missen
Werkt wel dus.
pi_72991815
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:11 schreef Lastpost het volgende:
Volgens mij helpt zo'n regel er ook wel bij dat iemand vrolijk nog een weekje langer thuis blijft áls ie in het beginstadium echt niet kon werken, als je dan toch genaaid wordt als werknemer ...
Tjsah. Zo ben ik dan ook weer niet. Maar dat krijg je wel, met die achterlijke regelgeving.
pi_72991822
quote:

The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72991839
Denken dat je door een UWV arts gebeld bent.

Denken dat UWV artsen zelf naar zieke mensen bellen die net een of twee dagen ziek zijn.

Geen idee hebben door wie je nu eigenlijk gebeld bent.

Het begrip wachtdagen niet kennen.

TS.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72991872
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:17 schreef sinadO het volgende:
Denken dat je door een UWV arts gebeld bent.

Denken dat UWV artsen zelf naar zieke mensen bellen die net een of twee dagen ziek zijn.

Geen idee hebben door wie je nu eigenlijk gebeld bent.

Het begrip wachtdagen niet kennen.

TS.
Ik heb toch zelf wel verstaan door wie ik gebeld ben
pi_72991892
Ik stel TS in het gelijk.

Je krijgt ook geen wachtdagcompensatie? (Zie loonstrook )
pi_72991923
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb toch zelf wel verstaan door wie ik gebeld ben
Herhaal eens wat ie zei dan? En hoe heette hij?
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72991937
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:22 schreef sinadO het volgende:

[..]

Herhaal eens wat ie zei dan? En hoe heette hij?
Nee
pi_72991961
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:23 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee
Gekke naam. Was het een Chinees?
pi_72991980
Dan verzin je het. Je bent dus gebeld door een MVB en niet door een arts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')