Ik moest even mee naar de stad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En van lunchen waarschijnlijk.
*checkt ook ff bij je*quote:
En?? Klopte het?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*checkt ook ff bij je*
Altijd check check dubbel check he
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En pijn in mijn buikje. En ik hou niks binnen
En mijn huisgenootjes zijn allemaal wegquote:
Ik heb het te warm voor dikke dekens. En ik ben alweer meneer de Beer vergeten in Limbabwequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Uitzieken. In bed kruipen en onder dikke dekens liggen (dat vind ik zelf al heel fijn klinken![]()
).
Komt aan aandraven met lauwe melk en een beschuitjequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En mijn huisgenootjes zijn allemaal weg
En ik heb pijn in mijn buihuik.
Ja iks tond met mijn mond vol... uh... tandenquote:
Dat hou ik allemaal niet binnenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt aan aandraven met lauwe melk en een beschuitje![]()
en als het straks erger wordt moet je maar even roepen om nachtzuster keizerPinguin![]()
Je moet het niet ook direct binnen 5 minuten naar binnen schrokken, maar echt met slokjes en hapjes oppeuzelenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet binnen
Ten eerst schrok ik nooit, sterker nog, ik ben altijd als laatste nog aan het eten. Ten tweede drink ik geen melk en beschuitjes zijn kcalbommenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je moet het niet ook direct binnen 5 minuten naar binnen schrokken, maar echt met slokjes en hapjes oppeuzelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |