Ja aasgier / spuit 11, dat wisten we al.quote:
Als ik date verwacht ik wel sex aan het einde, dat je't ff weetquote:
You can suck my dickquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik date verwacht ik wel sex aan het einde, dat je't ff weet
Ik zou er bijna een "wiens ... zou je wel eens willen"-poll over openen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
You can suck my dickIk zal hem vast in de koffer gooien zodat ik hem niet vergeet mee te nemen.
Ik wil wel even wat schreeuwen of zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:47 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het stil
Wat houdt je tegen? Topic is toch bijna volquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een "wiens ... zou je wel eens willen"-poll over openen..
heb liever ander ietsquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat schreeuwen of zo
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
G'avond
Zo. De kant-en-klare macaroni was best lekker
Zijn niet heel veel boeken eigenlijk op een bepaald vlak autobiografisch in de zin van dat er veel in terug te vinden is van de schrijver?quote:
dat is hier niet te krijgen en eigelijk vind ik macaroni best lekkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef MisterO het volgende:
G'avond
Zo. De kant-en-klare macaroni was best lekker
ik ook maar het is dinsdagquote:
Is dat een hint?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is hier niet te krijgen en eigelijk vind ik macaroni best lekker
hoezo wou je het lnagskomen brengenquote:
Droom er maar over zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoezo wou je het lnagskomen brengen
Geen zin. Want dan moet ik weer eerst een lijst genereren van mensen die hier posten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Topic is toch bijna vol
Zal ik doen, maar ik ga wwel een lijstje maken van dingen die ik in NL wil eten de volgende keer als ik er benquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Droom er maar over zou ik zeggen
nee zo moet je dat dus niet zienquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten we nou allemaal een +1 meenemen?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen zin. Want dan moet ik weer eerst een lijst genereren van mensen die hier posten.
Ok, ok, ik snap het al. Bij het nieuwe topic maak er eentje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l
Baltar
Bartjebart
BMD
Cairon aka Kugari-Ken
CrazyDutchPunk
Cybart
Dennismoore
Desmonkey
Dirk
Dizer
El_Mismo_Loco
Great_Expectations
hierissieweer
HuubTuub
keizerpinguin
Keukenkast
mike_hunt
MisterO
Nuno_G
Nuvole
Peter
Samjustme
Steve
Stroekie
Stuart.Alan.Jones
Tha_Erik
TheaterMaMa
Vlarp
Waxxer
Weemz
wonderer
XMN8R
Yoppie
Yurithemaster
O? Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee zo moet je dat dus niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |