Mochten we nou allemaal een +1 meenemen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij zat jij toen in Brisbane toen dat geregeld werd door TMM
Waar gaat het uberhaupt afspelen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten we nou allemaal een +1 meenemen?
Bij TMM thuis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt afspelen?
Ik kom alleenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mochten we nou allemaal een +1 meenemen?
Uh, nee dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom alleenMaar we willen allemaal Tibo ontmoeten natuurlijk dus die moet mee
Hey Yuri, eindelijk thuis ?quote:
baltar wil je met me mee op 17 okt naar gaydinay ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar gaat het uberhaupt afspelen?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeee, mijn Portugese buddy bekend net dat ie een crush op me had toen hij nog in NL woonde
GODDAMMIT! En ik maar tegen iedereen zeggen dat dat echt niet zo was, toen toen mensen het me zeiden en me blind noemden
late dag vandaag ? hoe bevalt de school eigenlijk na een paar weken ?quote:
yep, jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
late dag vandaag ? hoe bevalt de school eigenlijk na een paar weken ?
Lach nietquote:
Sorry.quote:
Ik had geen crush op hem. Hij is absoluut een schatje, maar niets voor mij. Bovendien woont hij nu in Portugal. Wie wil er nu naar Portugalquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Sorry..
.
Maar als jij ook een crush op hem had, waarom heb je dan hem destijds niets laten merken? Of als jullie nu nog steeds iets voor elkaar voelen, ...
Wie dan?quote:
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had geen crush op hem. Hij is absoluut een schatje, maar niets voor mij. Bovendien woont hij nu in Portugal. Wie wil er nu naar PortugalBitch please.
Niemand denk ik ..........quote:
Nou gewoon, dat A ik nooit dat soort dingen zie en B ik dat wel vleiend maar niet zo heel fijn vind en C het zo nutteloos is dat hij een crush had terwijl het anderen moeten zijn die het hebben!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |