Natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is zo'n verkapt kijk mee eens jarig zijn topic he! Toch? Toch?
Natuurlijk, maar klinkt wel leukquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:31 schreef Chain_Reaction het volgende:
Alleen de aller matigste geesten zijn zo bekrompen om te denken dat er daadwerkelijk iets verandert als je 20 wordt.
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:43 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat is de klacht?
Open jij een topic zodat je felicitaties krijgt?
Het had een wijf kunnen zijn in de 50+ die net een pittig vlot kapsel heeft laten knippen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:57 schreef NBT het volgende:
Oke, ik dacht;
"Nieuwe levensfase"
ahh, dat lijkt me wel intressant om te lezen, misschien een drastische verandering van de manier van leven. Of een leuk verhaal.
HELAAS.....er is weer iemand jarig..
Mensen die krampachtig jong willen blijven doen terwijl ze al ver in de twintig zijn. Ga liever aan je pensioenplanning werken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:32 schreef AlligatorNL het volgende:
-edit- WAAR BLIJVEN DE FELICITATIES?!?!1111Einsche!@!??!
Ver in de twintig?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:23 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Mensen die krampachtig jong willen blijven doen terwijl ze al ver in de twintig zijn. Ga liever aan je pensioenplanning werken.
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:54 schreef Dastan het volgende:
Gevoelsmatig zit je bijna op de helft van je leven, TS.
Er is uitgerekend dat gevoelsmatig je leven van je eerste tot en met je 23e levensjaar bijna twee keer zo langzaam gaat dan van je 23 tot en met je tachtigste. Rond 20-22 jaar zit je dus gevoelsmatig op de helft als je tachtig wordt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik hoop het nietVoel je dan ook dat je op je 40ste-50ste dood gaat?
nee de tijd gaat gevoelsmatig steeds snellerquote:Op maandag 22 september 2009 08:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik hoop het nietVoel je dan ook dat je op je 40ste-50ste dood gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |