abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248246
Omdat de bus, toch een flop is, kunnen we SBS wel een handje helpen. Door het programma iets meer in de picture te zetten, met bijvoorbeeld een aanrijding. Of een traditionele big brother bus bestroming....
Ditmaal zullen we de mensen niet met rust laten, ze zijn toch allen bij elkaar opgeteld niet boven een iq van 70 uitgekomen..Ik zat gisteren te kijken en zag dat sbs nog flink wat aan hun beveiliging moest doen. Want binnenkort klim ik naar binnen om even een dansje voor de webcam te maken. En natuurlijk, een mooie tag met mijn spuitBUS op de bus te maken.
pi_248247
niet slecht voor je eerste post: zoveel zinloos geweld al, knap hoor
pi_248248
hoezo zinloos??
het is toch niet zinloos om die troep van de tv te halen?
En het gaat me niet om de personen in de bus maar meer om het "SBS-Sylvana"-sfeertje.
Maar deze post ging niet over zinloos geweld maar over de bus.
pi_248249

Het is erg prematuur om de bus nu al een flop te noemen. Wat betreft de bewaking, die is bij de bus veel beter georganiseerd dan bij BB.

pi_248250
Moet je dan overal waar je op tegen bent geweld tegen gebruiken, jij lelijke relnicht
Ik ben online
pi_248251
ipv de aanrijding, word het de bekogeling...
is wat minder geweldadig en wat leuker.

donderdag 17 februari 2000 @ 15:10:00 #7
1829 Jewel
De enige echte!
pi_248252
quote:
op 02-18-2000 om 12:06 AM schreef jan1980 het volgende:
Omdat de bus, toch een flop is, kunnen we SBS wel een handje helpen. Door het programma iets meer in de picture te zetten, met bijvoorbeeld een aanrijding. Of een traditionele big brother bus bestroming....
Ditmaal zullen we de mensen niet met rust laten, ze zijn toch allen bij elkaar opgeteld niet boven een iq van 70 uitgekomen..Ik zat gisteren te kijken en zag dat sbs nog flink wat aan hun beveiliging moest doen. Want binnenkort klim ik naar binnen om even een dansje voor de webcam te maken. En natuurlijk, een mooie tag met mijn spuitBUS op de bus te maken.

Hoe kan het dat jij morgen gepost heb?????

pi_248253
jan1980 stelt voor de bus aan te rijden of te bekogelen, als vrachtwagenchauffeur kan ik je wel vertellen dat dat niet zo'n goed idee is, vooral niet met zo'n gevaarte van 18 meter. Nee gewoon laten staan, of rijden, dan zien we wel of het iets wordt. Zoals Wim Sonneveld ooit zei: "Rekken en d'r bij blijven".
pi_248254
:O Heerlijk idee maar gebruik dan wel gelijk een "goeie" bulldozer!!!
gezellig FORUM: [url]http://server6.ezboard.com/btheforum63401[/ur]
  vrijdag 18 februari 2000 @ 01:30:00 #10
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248255
TE KOOP GEVRAAGD

gebruikte leopard II, om een bus mee doormidden te rijden. Mag lichte schade hebben, maar moet in rijdende staat zijn.APK mag verlopen zijn, ik heb `em toch maar 1 keer nodig, kanon mag eventueel werken, ik betaal extra voor de munitie.

bel me op nummer 06-32032001, tijdens kantooruuren, vragen naar Hummie.

Tevens gezocht: Tankchauffeur M/V

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_248256
quote:
op 02-18-2000 om 01:30 AM schreef speedcore het volgende:
TE KOOP GEVRAAGD

gebruikte leopard II, om een bus mee doormidden te rijden. Mag lichte schade hebben, maar moet in rijdende staat zijn.APK mag verlopen zijn, ik heb `em toch maar 1 keer nodig, kanon mag eventueel werken, ik betaal extra voor de munitie.

Hoeveel krijg je ervoor?
Wel wat meer dan eeuwige roem, hoop ik?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 18 februari 2000 @ 14:19:00 #12
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248257
* speedcore denkt een paar jaar, met aftrek van voorarrest.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_248258
hahahahahahah

ik neem aan dat je de leopard wel full armed wil hebben hahahah

Life has his hard and soft parts...... Just like a girl
  zaterdag 19 februari 2000 @ 02:30:00 #14
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248259

heeft iemand de Bus toevallig nog zien langskomen??

pi_248260
quote:
op 02-18-2000 om 01:30 AM schreef speedcore het volgende:

Ooit her reclamefilmpje van MinDef gezien???, zij kunnen ook geen Tankchauffeurs vinden. Overigens staan op de Ruyter van Steveninck nog een aantal hele goeie Leo's1, nadeel: zeeeer lawaaiig voertuig

pi_248261
lawaaiig so what hehehe walsen doet hij toch wel hahahah

Life has his hard and soft parts...... Just like a girl
  zaterdag 19 februari 2000 @ 10:21:00 #17
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_248262
JAAH JAN RULEZZ!!!
Alleen die aanrijding is wel link die bus rijdt overal overheen met die lekere Aziz erin.....Maar dat van die spuitBUS is echt een [I]ONWIJS[I] strak plan
Dan moet je er gewoon de groeten v/h FOK!forum opschrijven
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')