Het is erg prematuur om de bus nu al een flop te noemen. Wat betreft de bewaking, die is bij de bus veel beter georganiseerd dan bij BB.
quote:
op 02-18-2000 om 12:06 AM schreef jan1980 het volgende:
Omdat de bus, toch een flop is, kunnen we SBS wel een handje helpen. Door het programma iets meer in de picture te zetten, met bijvoorbeeld een aanrijding. Of een traditionele big brother bus bestroming....
Ditmaal zullen we de mensen niet met rust laten, ze zijn toch allen bij elkaar opgeteld niet boven een iq van 70 uitgekomen..Ik zat gisteren te kijken en zag dat sbs nog flink wat aan hun beveiliging moest doen. Want binnenkort klim ik naar binnen om even een dansje voor de webcam te maken. En natuurlijk, een mooie tag met mijn spuitBUS op de bus te maken.
Hoe kan het dat jij morgen gepost heb?????
gebruikte leopard II, om een bus mee doormidden te rijden. Mag lichte schade hebben, maar moet in rijdende staat zijn.APK mag verlopen zijn, ik heb `em toch maar 1 keer nodig, kanon mag eventueel werken, ik betaal extra voor de munitie.
bel me op nummer 06-32032001, tijdens kantooruuren, vragen naar Hummie.
Tevens gezocht: Tankchauffeur M/V
quote:
op 02-18-2000 om 01:30 AM schreef speedcore het volgende:
TE KOOP GEVRAAGDgebruikte leopard II, om een bus mee doormidden te rijden. Mag lichte schade hebben, maar moet in rijdende staat zijn.APK mag verlopen zijn, ik heb `em toch maar 1 keer nodig, kanon mag eventueel werken, ik betaal extra voor de munitie.
bel me op nummer 06-32032001, tijdens kantooruuren, vragen naar Hummie.
Hoeveel krijg je ervoor?
Wel wat meer dan eeuwige roem, hoop ik?
ik neem aan dat je de leopard wel full armed wil hebben hahahah
heeft iemand de Bus toevallig nog zien langskomen??
quote:
op 02-18-2000 om 01:30 AM schreef speedcore het volgende:bel me op nummer 06-32032001, tijdens kantooruuren, vragen naar Hummie.
Ooit her reclamefilmpje van MinDef gezien???, zij kunnen ook geen Tankchauffeurs vinden. Overigens staan op de Ruyter van Steveninck nog een aantal hele goeie Leo's1, nadeel: zeeeer lawaaiig voertuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |