Was ik al bang voor. Die nederlanders vind ik helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ballmer en Tony Krijnen en Daniël van Soest deden de opening.
http://www.microsoft.com/netherlands/technetlive/agenda.aspx
Hoe is je computer ingedeeld? Alles op de C schijf? of staat al je data bijvoorbeeld op een D schijf?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:28 schreef Cudles het volgende:
Q: als ik windows 7 wil installen. Moet ik dan alle files naar een externe schijf plaatsen?
Direct vanaf XP upgraden gaat inderdaad niet. Alles wat je wilt bewaren op je harde schijf zetten en dan clean install doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:39 schreef Cudles het volgende:
Alles staat op mijn C. Ik heb xp dus prob een clean install? Dan moet ik het zeker wel op een harde schijf gooien?
Ik bedoel inderdaad de externe want de c schijf die ga je wissen tijdens het installeren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:04 schreef Cudles het volgende:
Ik neem aan dat je een externe harde schijf bedoelt? Of kan ik alles backuppen op de C schijf?
Oké. Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoel inderdaad de externe want de c schijf die ga je wissen tijdens het installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |