abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:31:04 #177
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73514751
Vond het meer een reclame praatje voor z'n boek dan de echte 7 secrets en handigheidjes.
Vond de apple grappen wel leuk.
Al met al vrij oppervlakkig, beetje te naar mijn idee.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73514953
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ballmer en Tony Krijnen en Daniël van Soest deden de opening.
http://www.microsoft.com/netherlands/technetlive/agenda.aspx
Was ik al bang voor. Die nederlanders vind ik helemaal niks.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:45:04 #179
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_73515162
Zo, windows 7 binnen van MA3D.com (soort Academic Alliance), nu is het wachten tot de key binnenkomt... (tis legaal, maar wel traag af en toe )
pi_73541071
Hebben de technet-aanwezigen ook zo'n emailtje gekregen dat W2K8 R2 nog nagestuurd kan worden? Lijkt me ook wel leuk speelgoed.

Ohh ja, en ik ben bij de eerste twee van security en daarna W7 secrets geweest.
Don't hurry, be crappy!
pi_73541408
Ja heb het mailtje idd ook gehad, nu heb ik maar 1 laptop thuis dus voor mij is het niet zo heel boeiend maar puur omdat ze het aanbieden ga ik die cd alsnog aanvragen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:20:28 #182
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_73541981
Wie heeft er trouwens een badge toegestuurd gekregen na registratie?
Ik heb die van mij niet gehad en heb meerdere mensen gesproken die 'm ook niet gehad hadden....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_73542074
Ik heb hem die woensdag zelf gekregen, ding lag in de bus toen ik thuis kwam... lekker geregeld.
BTW gisteren een mail gehad om je evaluatie ervan op te sturen, maar ik kom er niet doorheen :S
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_73542462
Ik had mijn badge een dag ervoor gekregen. Maar ik vond het wel netjes dat ze in elk geval ervoor zorgden dat je ook een toegangsbewijs af kon drukken.

By the way, voor de mensen die bij W7 secrets zaten, hebben jullie je ook zo geërgerd aan die dodo die stond te zeuren dat de installatie zijn dell recovery partitie om zeep had geholpen? Die zucht die door de zaal ging was wel priceless btw.
Don't hurry, be crappy!
pi_73542654
Ja briljant was dat. Weet niet hoe het bij Dell zit, maar mijn HP gaf na 1st boot aan dat ik die recovery partitie zsm ook even op dvd moest branden 'voor het geval dat'.
Geeft meteen het niveau van sommige 'ICT-ers' aan daar.
pi_73543956
Q: als ik windows 7 wil installen. Moet ik dan alle files naar een externe schijf plaatsen?
pi_73545227
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:28 schreef Cudles het volgende:
Q: als ik windows 7 wil installen. Moet ik dan alle files naar een externe schijf plaatsen?
Hoe is je computer ingedeeld? Alles op de C schijf? of staat al je data bijvoorbeeld op een D schijf?
Doe je een upgrade vanaf vista of een clean install vanaf XP?

Het veiligste is uiteraard wel altijd om een recente backup te hebben op een externe schijf.
pi_73545629
Alles staat op mijn C. Ik heb xp dus prob een clean install? Dan moet ik het zeker wel op een harde schijf gooien?
pi_73545828
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:39 schreef Cudles het volgende:
Alles staat op mijn C. Ik heb xp dus prob een clean install? Dan moet ik het zeker wel op een harde schijf gooien?
Direct vanaf XP upgraden gaat inderdaad niet. Alles wat je wilt bewaren op je harde schijf zetten en dan clean install doen.
pi_73546357
Ik neem aan dat je een externe harde schijf bedoelt? Of kan ik alles backuppen op de C schijf?
pi_73546375
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:04 schreef Cudles het volgende:
Ik neem aan dat je een externe harde schijf bedoelt? Of kan ik alles backuppen op de C schijf?
Ik bedoel inderdaad de externe want de c schijf die ga je wissen tijdens het installeren.
pi_73546567
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad de externe want de c schijf die ga je wissen tijdens het installeren.
Oké. Bedankt voor de info
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')