quote:Op maandag 28 september 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
Ja en Patricia Steur is net dat paard.
.quote:Op maandag 28 september 2009 20:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die Tessa, echt, laat die lekker naar huis gaan
vind ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vond Sarah juist één van de leukste meisjes.
Met dr haar precies zoals het helemaal in het begin was, waar was die make over dan goed voor? (dit ziet er idd beter uit), vaag gedoe met die Ecco shoot, hoe kun je met die zooi nu mooie fotos maken, en ik heb de schoenen ook niet goed kunnen zien. Dat zou Ecco toch ook wel anders gedacht hebben lijkt me.... Wel sneu voor die meiden dat ze met die B merken moeten werken. En die flauwe opmerking van Bastiaan over anaal genomen worden. Dat zou die zelf wel willen met dat ene model, ouwe rooie vetklepquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef JufMariska het volgende:
Denise verrassend leuk op de foto!
Ik denk dat achteraf een nieuwe shoot is gehouden voor in de winkelsquote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Yenthe het volgende:
En welke twee modellen hebben nu de beste foto's en worden op billboard gehangen? Wordt dat niet verteld of moeten we dat raden ofzo?
Ik denk dat mensen nog steeds naarstig aan het photoshoppen zijn om van dat zooitje onderbelichte meuk nog een enigszins representabele plaat te maken.quote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Yenthe het volgende:
En welke twee modellen hebben nu de beste foto's en worden op billboard gehangen? Wordt dat niet verteld of moeten we dat raden ofzo?
quote:schreef Cee het volgende:
Ik denk dat mensen nog steeds naarstig aan het photoshoppen zijn om van dat zooitje onderbelichte meuk nog een enigszins representabele plaat te maken.
quote:schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat achteraf een nieuwe shoot is gehouden voor in de winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |