Ik ben ook voor Tessa! Ze is niet heel chic, maar is volgens mij het typetje, grote mond, kleine hartje.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik ben dol op Tessa. Tuurlijk, het is een tokkie, maar wel eentje met het hart op de tong, d'r zit niets manipulatiefs bij. En ik kan het mis hebben, maar ik denk dat ze mooi staat op die doodskistfoto.
Ja en wat ik ook grappig vond: de hele aflevering door was het 'je mag geen sleehakken dragen als model blablabla'. Wat droeg Daphne Deckers bij het juryoordeel -> juist, blauwe sleehakkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel vermakelijke aflevering, maar wel vermoeiend om te kijken. Er is veels te veel in een aflevering gepropt, zoals hier al eerder gezegd is. En inderdaad, dat gezeur over die kleding, als ze nu even les kregen over wat je wel hoort te dragen als model...
Nee, ze zeiden op de catwalk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ja en wat ik ook grappig vond: de hele aflevering door was het 'je mag geen sleehakken dragen als model blablabla'. Wat droeg Daphne Deckers bij het juryoordeel -> juist, blauwe sleehakken
Of van een andersoortige talentenjacht, K2 Zoekt K3.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Wat een prutsers. Wat een afschuwelijke prutsers. Allemaal!
Bastiaan, Daphne, het camerawerk, de montage, de sponsors, de kappers..Wat een amateurisme. De tranen sprongen in mijn ogen hoe ze zo'n makkelijk concept eigenlijk volledig de nek omdraaien met dat gepruts. Het hoogtepunt vond ik de foto's op het eind. Laat dat toch eens fatsoenlijk zien en dan gaan de meiden hun koffers pakken en dan zie je halve koppen, kuiten etc. God, wat irritant.
Daarna keek ik naar Project Runway. Daar zouden ze zoveel van kunnen leren qua alles.
Iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Charmian het volgende:
* Charmian is het eens met alle klachten + wenst ondertiteling bij de vlaamse deelneemsters ik kan ze echt niet volgen
Dat idd!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef MaJo het volgende:
Die blauwe schoenen van daphneik snap echt niet waarom geen van de modellen daar over viel
nog nooit zo'n wanstaltig paar schoenen gezien
Ook eens met alle al genoemde klachten, maar vooral met deze. Hebben alle Nederlanders sowieso een handje van, lekker negatief-kritisch zijn onder het mom van ik heb een eigen mening, maar hier is het gewoon echt ontzettend lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef Tuxie2 het volgende:
Ik kan het ook alleen maar eens zijn met alle bovenstaande commentaren.
Met name de jury was om te huilen. Blijkbaar denken ze dat de kijkers zo veel mogelijk lullige opmerkingen willen horen en het liefst zien dat ELKE deelnemer tot op de grond wordt afgefikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |