abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72983112
wtf is er met die rtlgemist aflevrin gaan de hand. Hij komt eerst in silverlight, dan opent ie de pagina opeens en is het WMP en zo traag als dikke stront door een trechter

En aan de zijkant van de rtlsite staan de spoilers ook al
know'm sayin?
word? word.
pi_72983177
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Kaasstengel het volgende:

[..]

Was wat geweest als die ene met dat korte rode pittige kapsel eruit moest..
Haha ja inderdaad het zag er echt afschuwelijk uit
All good things are wild and free.
pi_72983239
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Als benelux next top model moet je gewoon ieder kapsel kunnen dragen dat je wordt aangementen.
Wat een onzin. Die make-overs zijn er enkel voor de kijkcijfers. Denk je nu echt dat bijvoorbeeld een Doutzen Kroes voor 1 campagne dr haar laat kortwieken? Het basismodel is gewoon wie je bent, en daar moeten ze mee werken. Er zit echt niemand op die bijna roodharige skinhead te wachten en die kan nu nog maar voor een paar soorten opdrachten werk krijgen. Ze is dus ontzettend beperkt geworden door die onzin.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_72983311
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die make-overs zijn er enkel voor de kijkcijfers. Denk je nu echt dat bijvoorbeeld een Doutzen Kroes voor 1 campagne dr haar laat kortwieken? Het basismodel is gewoon wie je bent, en daar moeten ze mee werken. Er zit echt niemand op die bijna roodharige skinhead te wachten en die kan nu nog maar voor een paar soorten opdrachten werk krijgen. Ze is dus ontzettend beperkt geworden door die onzin.
Je moet goed lezen, er staat voor 'benelux' next top model' .. niet een model in het algemeen.
pi_72983590
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Kaasstengel het volgende:

[..]

Je moet goed lezen, er staat voor 'benelux' next top model' .. niet een model in het algemeen.
pi_72983716
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport maandag 21 september 2009 @ 22:13:39 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72983910
Het was weer heerlijke vermaak tv .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72983955
Die Justine ziet er trouwens uit of ze met een pan tegen dr hoofd is geslagen,zo een plat gezicht
pi_72983978
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Kaasstengel het volgende:

[..]

Ach ze (het programma) hebben hun mond vol van 'de internationale catwalk', Parijs, New York, Londen, blabla.

Maar je hebt wel gelijk hoor, Verder dan de Viva of de Flair gaan ze niet komen.
know'm sayin?
word? word.
pi_72984475
Ik heb me dood lopen ergeren aan het commentaar wat de jury had op de kleding van de modellen.

Daphne: 'Nee, dit doet helemaal níets voor je'.
Bastian: 'Leeeeelijk!'

Sjeeezus, Daphne zelf zag eruit als een misbruikte zuurstok.

Verder vind ik Catharina (die ze een kapsel als Agyness aan hebben laten meten) tot nu toe het beste. Zij moet nog wel wat pittiger worden, maar haar looks heeft ze mee!
Tessa blijft haar ordinaire tokkie uitstraling houden, maar wel verbazingwekkend hoe ze dan op de foto komt.
Denise haar metamorfose vind ik zwaar mislukt, dat haar vind ik er niet uitzien eerlijk gezegd. Helemaal niet als het zo slecht gestyled is. Ze moet het gewoon lekker laten krullen.
Verder vind ik die Amy Winehouse lookalike (Sara?) ook beter dan verwacht uit de hoek komen!
Over Lianne: i ken haar een beetje en zij is best leuk. Wel een vrij grote mond, maar zo bitchy en arrogant als ze hier wordt neergezet is ze niet.

Het verschil tussen de Belgische en de Nederlandse meisjes valt wel op, zeg! Wat een viswijven hier in NL.
pi_72984536
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef alors het volgende:

[..]

Ach ze (het programma) hebben hun mond vol van 'de internationale catwalk', Parijs, New York, Londen, blabla.

Maar je hebt wel gelijk hoor, Verder dan de Viva of de Flair gaan ze niet komen.
Betere programmatitel was geweest:C&A's next brochure model
pi_72984764
Pff, programma is toch best matig hoor. Alles gaat te snel, de foto's worden slechts een nanoseconde lang getoond, Janice had een veel leukere rol kunnen hebben dan slechts wat kleine commentaren leveren.

Tessa kan nog best eens groeien in dit programma. Fotogeniek is ze al, nu haar uitstraling en gedrag nog. Ze hoeft echt geen braaf muurbloempje te worden, maar een model met zo'n attitude, dat kan natuurlijk niet. Op haar foto's is haar uitstraling wel goed, maar 'in real life' is ze wat lomp.
Die met dat korte rode haar . Ziet er uit als een dertigjarige (vond haar met haar oude kapsel wel wat lijken op Nadje Hupscher trouwens).
Vond Adinda wel mooi, helaas. Andere meisje had ik ook best wat van verwacht.
Justine is echt een model, op het eerste gezicht geen stuk, maar heeft wat vreemde trekjes die het als model wel goed doen.
Verder ken ik de namen en koppen nog niet uit m'n hoofd. Oha, Denise en Lianne natuurlijk. Weinig bijzonders, mogen eventueel wel eruit.
Ohja, Catharina. Vind kort haar sowieso niet geweldig en ze loenst behoorlijk, maar haar foto was best sterk!
pi_72984810
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef Samson het volgende:

[..]

Nou en? Als je aan dit programma meedoet, weet je dat dit soort make-over plaatsvinden. Daar moet je open voor staan en niet als het moment nadert janken dat je niet wilt.
pi_72985247
Het ging echt heel erg snel inderdaad vandaag! Hopen dat er volgende week weer twee uit vliegen (Maxime en Bianca), en dan hup verder. Favorieten zijn Rosalinde en Catherina! De laatste vond ik vorige week ook al erg mooi en nu hebben we haar nog beter gezien, Rosalinde ook een prachtig meisje. In de vorige aflevering had ze steeds van die blauwe lippen - zag er een beetje ongezond uit - maar nu was ze al veel beter.
pi_72986075
Wat jammer dat Janice er maar zo kort in zat.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72986102
Dit is prachtig, wat een hilarisch slechte editie!!!! HAHHAHA die metamorfoses ik moest hardop lachen Hoe lelijk ze sommige hebben gemaakt. En dat enthousiasme om die lelijke C&A kleren ahahahahhaha
know'm sayin?
word? word.
pi_72986225
Die zogenaamde Agyness lijkt meer op Mariana nu
know'm sayin?
word? word.
pi_72986352
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef alors het volgende:
Die zogenaamde Agyness lijkt meer op Mariana nu
pi_72986976
Die Roxanne ook, heeft een breed gezicht, brede kaken, niks mis mee, maar wat doen ze, ze geven dr een bob op kaaklijn zodat ze nog een bredere kop krijg. FAIL!

Volgende week Doutzen !
know'm sayin?
word? word.
pi_72987383
Denise moet afvallen.

Nee, geen tweede Patricia-verhaal a.u.b. (van mooie meid naar satéprikker).

Lianne had dat gru-we-lijke kapsel van Bianca eigenlijk moeten krijgen. Enorme heks lijkt het me. En de uitzendingen worden vreselijk volgepropt en afgeraffeld. Maak ze anders een half uur langer, zodat er wat meer in te vertellen is. Of mag dat niet van Tyra Banks?

En willen ze dit seizoen geen blond? Er zijn er al twee weg, en een overgebleven (van origine) blondine is nu rood. Zowat driekwart van 'de top' is blond, erg onrealistisch dus. Net als al dat korte haar, want dat zie je in werkelijkheid ook niet zo veel. Om over de leeftijden (21? 22? 23?) maar te zwijgen.

Nee, het kan veel beter dan dit. En toch blijf ik kijken, want het blijft iets verslavends houden.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2009 23:43:46 ]
  maandag 21 september 2009 @ 23:54:46 #96
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_72988072
wat heeft een kind van 16 in dit programma te zoeken ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:03:48 #97
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_72988327
Wat een verschrikkelijk kapsel heeft Bianca gekregen! Dat knalroze en zo kort.. ik zou dat echt verschrikkelijk vinden.
Verder had ik gehoopt dat Janet nog in de jury zou zitten. Wel een leuke aflevering!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_72989246
Ik keek voor Janice, maar wat zat ze er kort in! En dan OOK nog de metamorfoses, en OOK nog een doodkistfotoserie, en dan OOK nog een go-see.... het was allemaal veel te veel in veel te korte tijd.. Moet het allemaal in drie afleveringen gebeuren ofzo? Volgende week in elk geval Doutzen, vindt er verder niet veel aan, en de metamorfoses zijn dus al geweest, dus waarschijnlijk de enige reden waarom ik volgende week weer kijk is om te zien hoe een ECHT supermodel afsteekt bij deze C&A modellen...

en inderdaad, al die kleding afkatten, maar dan geen opbouwende kritiek geven wat ze WEL moeten aantrekken. En wat hierboven ook al gezegd wordt, als die kleding van de C&A was.... geweldig dat het werd afgemaakt
pi_72990245
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef Stroekie het volgende:
wat heeft een kind van 16 in dit programma te zoeken ?
Model worden???

In werkelijkheid zijn modellen vaak nog maar 14, 15 of 16 als ze hun modellencarrière beginnen. Zie de Elite Model Look, elk jaar weer.
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:49:21 #100
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_72990275
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:43 schreef female81 het volgende:

[..]

Model worden???

In werkelijkheid zijn modellen vaak nog maar 14, 15 of 16 als ze hun modellencarrière beginnen. Zie de Elite Model Look, elk jaar weer.
maar hanteerde hntm niet 18 als ondergrens ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')