Justine denk ik niet, daar was het varken mooier dan het model.quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef JufMariska het volgende:
Ik had zonet het Ecco-foldertje in de bus, daarop staat Denise groot op de voorkant, verder staan Bianca, Catharina en Justine (?!) er groot in, de rest van de foto's staat klein op een pagina. Waren wel echt dezelfde foto's als die tijdens het juryberaad werden getoond.
Hahahaha ja echt he...En weet je wat mij opviel? Dat ze al die onduidelijk sprekende Belgen nooit ondertitelen, zelfs niet als je ze gewoon ECHT niet verstaat..en Tessa gooit er zo'n opmerking uit,, en ja hoor..Het wordt ondertiteld!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Pwn_zoon het volgende:
"ik zou hem bij z'n piemel pakken!" zei ze
Ja, wel Justine hoor, ik bedoelde meer 'yo!' met m'n ?!quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Justine denk ik niet, daar was het varken mooier dan het model.
Deze Belgen praten anders heel duidelijk, dat heeft echt geen ondertiteling nodig....quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ja echt he...En weet je wat mij opviel? Dat ze al die onduidelijk sprekende Belgen nooit ondertitelen, zelfs niet als je ze gewoon ECHT niet verstaat.
die wordt er vast en zeker voor het kijk element tot het laatst toe ingehoudenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:05 schreef Marrije het volgende:
Sarah had het minst de houding die een topmodel moest hebben. Maar wel het beste lichaam.
Hoe zit dat dan met een Tessa?
Ja die was echt mega!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat konijn, die was wel heel groot.
Nou, allemaal niet. Maar je mag toch wel verwachten dat ze de Zes van Antwerpen kennen, vind ik. In ieder geval de vier bekendsten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:57 schreef Michellee het volgende:
En die opdracht over Vlaamse ontwerpers vond ik een beetje, ze kunnen toch niet van Nederlandse meisjes verwachten dat ze alle Vlaamse ontwerpers kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |