quote:
Vast wel.quote:Op maandag 21 september 2009 20:34 schreef Headed het volgende:
[..]
Kan toch niet als ze de laatste had..
Afgelopen zondag.quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Dennis101 het volgende:
Hoe lang geleden heeft ze dat ding gekocht?
Opgelost.quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef MadGuy het volgende:
Ik kan hem ook roze sprayen, natuurlijk.
Heb jij wel eens een iPod bekeken ???quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Flying_Phoenix het volgende:
De batterij en de case lijken me toch 2 losstaande zaken...
Ze zijn te vervangenquote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef 49R het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een iPod bekeken ???
Hm, dát zou ik niet zo fijn vinden. Is het niet zo dat ze hem direct moeten ruilen wettelijk gezien?quote:Op maandag 21 september 2009 20:45 schreef silliegirl het volgende:
Ik weet niet waar je 'm gekocht hebt, maar ik had destijds ook 1tje die niet goed functioneerde. Ik terug naar de winkel, moesten ze m opsturen om te zien of ie gemaakt kon worden (kon dus niet), dus kreeg ik na een week ofzo een nieuwe, in dezelfde kleur etc.
Nope, dat is niet zo. Ruilen is een soort coulance van de winkel, geen verplichting. Als iets defect is, sturen ze het meestal eerst terug, omdat ze zelf ook de reparatie enzo weer moeten kunnen verhalen...quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hm, dát zou ik niet zo fijn vinden. Is het niet zo dat ze hem direct moeten ruilen wettelijk gezien?
Het was overigens bij Dynabyte.
Nogmaals, wat is het beleid tav omruilen? En waarom zou je moeder geen 5e generatie willen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef MadGuy het volgende:
Dan heeft mijn moeder dus maar flinke pech en neemt ze maar een andere kleur. tenzij ze hem voor een roze 5e gen willen ruilen, maar dat zal wel niet.
ALS ze hem al direct ruilen, that is. Want wettelijk gezien moet je het bedrijf dus eerst de ruimte geven hem te repareren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |