als iemand bacardi drinkt om 7 uurquote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef LasTeR het volgende:
Waarom zou je 's ochtends per se iets warms moeten drinken? Zijn genoeg mensen die koude melk drinken. Waarom dan geen andere koude dranken?
Als het nou bier was om 7 uur kan ik het nog begrijpen.
Bedoel je dat cola lekkerder wordt naarmate de tijd verstrijkt?quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef journeyoflife het volgende:
Ik snap niet dat sommige mensen cola drinken in de ochtend..
das toch ranzig..
Ga maar in het verkeer spelen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef icecubex het volgende:
[..]
als iemand bacardi drinkt om 7 uur
snap ik het ook.
in de ochtend pauze op school drink ik ook
Ja. Cola in de ochtend is afschuwelijk. Vooral voor je keel.quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef journeyoflife het volgende:
das toch ranzig..
Neem gewoon lekker koffie of thee s'ochtends
vroeg ofzo.. hebbie tenminste lekker iets warms !!!
dat..quote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Bedoel je dat cola lekkerder wordt naarmate de tijd verstrijkt?
Warme drap in de ochtendquote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef journeyoflife het volgende:
das toch ranzig..
Neem gewoon lekker koffie of thee s'ochtends
vroeg ofzo.. hebbie tenminste lekker iets warms !!!
sinasquote:Op maandag 21 september 2009 21:39 schreef Wisheh het volgende:
Cola in de ochtend gaat prima maar beter sinas
Direct als ik uit bed kom zwarte koffiequote:Op maandag 21 september 2009 21:53 schreef Snowcold het volgende:
Mensen die 's ochtends koffie drinken. Ik begrijp ze niet.
Inderdaad. Heb een collega die om 6:00 's morgens al aan de nep Red Bull zit. Moet er niet aan denken!quote:
's ochtends moet ik daar bijna van kotsen, zeker als ik brak benquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef Irritatie100 het volgende:
's Ochtends altijd een glas vers geperste jus d'orange
Zo'n persoon ken ik ook, heel zijn bek zit vol vullingen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef Drinky het volgende:
Een pauper bij ons in de klas drinkt 4,5~6 liter cola light op een dag, euroshopper nog wel
In de ochtend een fles, in de middag, iets later in de middag en soms ook nog thuis, da's pas nasty
*proest* xDquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Cola? Drink toch melk mien jong! LEKKERE "BOERENZUIVEL" JA TOCH?
Welke giel? Giel montagne?quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Giel doet dit z'n hele leven al
Eensch, maar ik zie jou nooit koffie drinken, en 's ochtends rook jij andere dingen dan n peuk.quote:
Nee idd dat klopt, ik prefereer een kop thee en in wat ik rook zit ook shagquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Eensch, maar ik zie jou nooit koffie drinken, en 's ochtends rook jij andere dingen dan n peuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |