abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248212
heb ik nou goed gezien dat seki lekker aan het roddelen ging , en aziz mooi in ruimte zat te kijken toen hij dat deed (goed opgelet bij bb)

[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 21 Februari 2000).]

pi_248213
en dat Will.. (bedoel Seki) blijkbaar ook een verleden met vrouwen heeft: 'geen commentaar' toen het over zijn vriendin ging. Wel erg resoluut.

En Seki is nu ook populair, dat was onze Willem ook ooit (in lang vervlogen dagen).

Maar wat Seki (kan die s met omgekeerd dakje niet vinden, sorry) deed is geen roddelen, of heel geroutineerd: eerst negatieve eigenschappen geven en daarna omhooghemelen.

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_248214
Seki doet TE onverschillig.... Zoals bij dat boodschappenlijstje, 't kan aan mij liggen hoor, maar hij komt ERG arrogant over. Ik mag 'm niet...
Hij kan toch ook wel gewoon zeggen dat ie geen vriendin heeft (of whatever)....
Ik heb Willem trouwens ook nooit gemogen. Maar goed.
Het is al erg genoeg dat ik "de bus" volg, dus ik wil me er verder niet in verdiepen....
pi_248215
* Aernout vindt die Seki helemaal niks.

Tsjongejongejonge wat is dat een domme vent

* Aernout vond dat van Ruud ook maar die heeft toch echt het gymnasium afgemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 16 Februari 2000).]

pi_248216
Ik geef Seki niet lang meer. Wát een primitief. (Enne: is het waar dat hij een ex-bajesklant is? Heb ik horen fluisteren. Niet erg verder.)
Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_248217
quote:
op 02-16-2000 om 11:05 PM schreef Loekie het volgende:
Ik geef Seki niet lang meer. Wát een primitief. (Enne: is het waar dat hij een ex-bajesklant is? Heb ik horen fluisteren. Niet erg verder.)

Als het niet erg is volgens jou, waarom zeg je het er dan toch terloops bij?

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_248218
Ik ken Seki persoonlijk, en het is inderdaad een galbak !!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 19 Februari 2000).]

Van alles is weer waardeloos

donderdag 17 februari 2000 @ 11:49:00 #8
1315 Pooh
Think, think, think
pi_248219
Ik vind inderdaad die Seki ook maar een beetje een rare kwast. Maar ja, misschien heeft hij nu het idee, dat hij stoer moet doen, want hij is zich ook wel heel erg bewust van de camera's hoor. Hij zat met Aziz over Willeke te praten en toen zat hij ook constant in de camera te kijken.
Nee, ik vind het een vreemde vent...
pi_248220
quote:
op 02-17-2000 om 01:06 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik ken Seki persoonlijk, en het is inderdaad een galbak !!!!!!!!!!!

VERTEL!!!!

Ik ben online
  donderdag 17 februari 2000 @ 13:47:00 #10
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_248221
De eerste keer dat ik die langharige tekkel zag dacht ik: Die komt de Bus dus nooit in.

K*T, dus wel!!!

Zondag toen hij de regeltjes ging voorlezen, dacht hij dat hij de leukste thuis was met die grapjes over de vrouwentaken. Gelukkig protesteerde de dames.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_248222
quote:
op 02-16-2000 om 11:36 PM schreef CaptTripps het volgende:
Als het niet erg is volgens jou, waarom zeg je het er dan toch terloops bij?

Terloops??
Beste Tripps, het was een serieuze en expliciete vraag ("Is het waar dat...") en zeker geen terloopse opmerking. Ik kan toch moeilijk iets vragen zonder het onderwerp in kwestie te noemen?

Groet,
Loekie

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_248223
quote:
op 02-17-2000 om 11:56 AM schreef Hawkwind het volgende:
VERTEL!!!!

Laat ik het zo zeggen, dat ik zit te wachten totdat hij z'n ware aard laat zien. Hij laat nogal eens graag z'n vuisten zien. (en het maakt niet uit of het een vrouw is ! )

donderdag 17 februari 2000 @ 16:19:00 #13
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_248224
oeps dan mag Willeke wel oppassen alhoewel ik dat een irritante regelnicht vind.
  donderdag 17 februari 2000 @ 16:19:00 #14
2029 Prole
dicere est facere
pi_248225
quote:
op 02-17-2000 om 03:49 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:

Laat ik het zo zeggen, dat ik zit te wachten totdat hij z'n ware aard laat zien. Hij laat nogal eens graag z'n vuisten zien. (en het maakt niet uit of het een vrouw is ! )

Hmm... als dat waar is vraag ik me af hoe ze de passagiers gescreend hebben. Lijkt me nogal een risico dan. Ik ben wel bevooroordeeld want het zou me nix verbazen. Ik vind dat die gast een vreemde blik in de ogen heeft, heb die blik helaas vaker gezien...

Seki... brrrrrrrrrrrrr

Prole

[Dit bericht is gewijzigd door Prole (Datum 17 Februari 2000).]

pi_248226
Een aantal jaren terug ging hij met een vrouw om en die had hij ook geslagen, toen kwam haar broer even revanche nemen. Hij heeft een paar keer in seki's huis geschoten, daarna heeft hij 'm met dat pistool op z'n hoofd geslagen, en is hij weggegaan.

pi_248227
Lekkere ventjes dan...

pi_248228
toen ik seki zag dacht ik O MY GOD bestaan er toch nog indianen !!!!
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_248229
Inderdaad raar ventje, lijkt heek explosief, alsof je maar iets verkeerds hoeft te zeggen en....
Maar dat maakt het ook wel weer spannend.
oke
  donderdag 17 februari 2000 @ 21:30:00 #19
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_248230
Seki is een vieze vuile camera-geile former-junkie die de mensen opstookt.

Ik ga met de heersende mening mee, Seki is een smeerlap van het troebelste soort. Hij ziet er ongewassen uit, stookt mensen op karweitjes te doen waarvan hij niet de schuld wil krijgen (shutel op het dak.....goed voorbeeld)
Hij denkt dat hij echt heel wat is.

Bah Seki rot op uit die bus, je bent een manipulatief mislukt zielepootje. Dat de mensen in de bust zich laten manipuleren getuigt van grote inteligentie.....

Alle inzittenden van de bus= IQ van een Radijs.

Seki voelt zich heel wat en herkent daarom niet de spottende ondertoon in het geroep van kinderen, hij is al lang blij dat hij zijn naam hoort. triest mannetje.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  donderdag 17 februari 2000 @ 21:51:00 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_248231
Zo, we hebben (even over typecasting gesproken) nu al onze eerste Martin- figuur te pakken, en het is niet mijn stijl van praten, maar als ik die gozer zie, dan lopen de rillingen over m'n rug. Die gozer heeft iets wat ik niet kan benoemen, maar het geeft me een heel naar gevoel.... brrrrrrr

Dus ik hoop echt dat die de eerste is die de Bus verlaat. Zuks hoort m.i. niet op televisie.......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_248232
Over die vuisten..........
Tijdens het voorronde weekend zei hij toch duidelijk voor de camera dat ****** een opdracht(iets met een auto) was mislukt door 1 teamgenoot (zoiezo al kinderachtig) en dat hij flink zin had om te laten merken dat'ie dat "niet tof" vond ware het niet dat helaas de camera's erbij waren (of iets in die trant).Hij kwam echt super gefokt over met z'n "stoere" dreigende gebazel. Die komt er dus nooit in dacht ik, de vastgeketende bijl nog in mijn achterhoofd, maar kennelijk heft SBS een betere verzekering.
  vrijdag 18 februari 2000 @ 03:04:00 #22
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248233
Ik denk dat martin een engeltje is vergeleken bij deze psychopaat. Op een boze dag wordt de crew wakker en ziet waarschijnlijk tot hun grote schrik dat ze in de bus ook een moordspel net als in bb hebben gespeeld, het bloed is deze keer wel echt

(ok ok m`n fantasie sloeg op hol )

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_248234
Hmm zullen we dan toch nog spannende momenten in de bus krijgen. Bijvoorbeeld als een tafeltje niet is opgeruimd?

Ik wacht af

Greetinx
BT

pi_248235
Gelukkig zit er een smeris in de bus, kunnen ze hem direct arresteren!
Ik ben online
pi_248236
Waar zijn we hier nou weer mee bezig ? Roddel en achterklap lijkt me ! Beoordeel iedereen nou eens op zijn gedrag in de bus en niet op verhaaltjes van kennissen, betouwbare bronnen en van horen zeggen....

Seki is zeer zeker een appart figuur, maar om nu al te zeggen weg ermee ? Ik vind het juist 1 van de interessantere personen om te volgen. Hij heeft iets mysterieus. Die Muur om hem heen wil ik over een paar weken pas afgebroken zien worden. Het enige interessante aan de bus zijn de otwikkelingen tussen Willeke en Seki, dus houdt hen nog even IN de bus !

Blijft zich verbazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')