Alsof Marokkanen dat niet moeten? Sowieso, dat taalgebruik van jequote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef MervinMinky het volgende:
Het wordt langzamerhand meer een politiestaat, jammer dat de Rifapen daar weinig van merken, die mogen van alles doen
Gaat voortaan elektronisch.quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef AyrtonSenna het volgende:Maar voor het aanvragen van deze beide papieren moet je vanaf nu vier keer je duim in een pot inkt douwen en je duim op vier formuleren neerdrukken.
Leg dat zwarte geld maar vast op tafelquote:Op maandag 21 september 2009 18:26 schreef Godtje het volgende:
Jij hebt iets te verbergen!Crimineel!
Da's geen onrealistisch scenario iddquote:Op maandag 21 september 2009 18:26 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende stap is een koppeling met de database van de politie.
Okee zet al je gegevens maar hieronder neer.quote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ach, ik heb toch niks te verbergen.
Wees blij, voor dat zoekwerk zouden gewoon betaald krijgen. Dat zouden wij dan moeten doen. Zo'n apparaatje kost 2 tientjes.quote:Op maandag 21 september 2009 18:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Anders is het zo vermoeiend voor onze dienders om door al die boeken te moeten bladeren.
Dat maakt niks uit als de politie toegang krijgt. En als ik het goed begrijp krijgt politie/justitie toegang.quote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ach, ik heb toch niks te verbergen.
Dat herinnert me eraan dat ik ooit als klein gastje vingerafdrukken heb laten nemen in het politiemuseum, die hebben ze vast ergens in een archief gestopt.quote:Op maandag 21 september 2009 18:41 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Ach dus niet meer zo:![]()
[ afbeelding ]
Tja, behalve als je je vingerafdruk nodig gaat hebben in de openbare ruimte, zodat de overheid je voortdurend kan volgen. Bijvoorbeeld bij het binnengaan van het openbaar vervoer, bij geldautomaten of bij het afrekenen bij een winkel. Daar ligt toch wel de grens imoquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Synthesist het volgende:
over 20 jaar zit én je vingerafdruk erin, en je dna profiel, en met de cpu kracht kan je een crimineel dan binnen een uurtje vinden.
opzich ook wel wat waard toch. zolang het niet over chips in lichamen gaat boeit het niet zoveel of ze een vingerafdruk hebben, dat is veel minder erg dan iemand constant willen volgen met een OV chipkaart
Chip zou ook niet moeten uitmaken zolang jij niks te verbergen heb gaan ze je ook niet volgen....quote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Synthesist het volgende:
over 20 jaar zit én je vingerafdruk erin, en je dna profiel, en met de cpu kracht kan je een crimineel dan binnen een uurtje vinden.
opzich ook wel wat waard toch. zolang het niet over chips in lichamen gaat boeit het niet zoveel of ze een vingerafdruk hebben, dat is veel minder erg dan iemand constant willen volgen met een OV chipkaart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |