japans merk, aantal jaar geleden erg hip, nu redelijk played out. Ik vind de jeans persoonlijk ook niet echt mooi, kwaliteit blijkt best goed te zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben bij asos.com een behoorlijk prijzig merk tegen gekomen (150-200 pond voor een broek); Evisu. Hebben wel hele gave jeans (althans, geen waarvan je ontzettend veel ziet zeg maar), maar de prijs staat me een beetje tegen.
Is 't inderdaad zo'n "goed" merk qua kwaliteit waardoor de prijs ook wel "klopt"? Of
Mja, ik heb het dan inderdaad niet over die fierlantijntjes die op de broek gestikt/aanwezig zijn, of dat de broekspijpen aan elkaar zitten, maar de 'classic' broeken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:08 schreef unioz het volgende:
evisu is idd erg gehyped de afgelopen paar jaar. gelukkig gaan ze het dit jaar over een andere boeg gooien en terug gaan naar de classic designs in plaats van zulke zooi:
[ afbeelding ]
de serie jeans die ze in japan verkopen verschilt trouwens een hoop van de rest van de wereld qua kwaliteit en design.
Mee eens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Adelante het volgende:
Die logo's zijn volledig belachelijk gemaakt afgelopen jaren, zo overdone. De prijs van die jeans was puur afhankelijk van de hebwaarde, zeker niet omdat het zulke goede kwaliteit was.
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:26 schreef fespo het volgende:
als je een classic evisu wilt dan moet je er één nemen zonder logo's.
Nee, in Japan kan je ze gewoon zonder gull krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef unioz het volgende:
[..]
?
evisu heeft altijd al die "gull" op de zakken gehad
quote:.The initial production line allowed about 14 pairs of jeans a day to be produced and each of them was lovingly hand-painted with the now famous seagull logo by Yamane-san himself.
Die kans lijkt me bijzonder klein, aangezien dat hoogstwaarschijnlijk gewoon vanuit Europa verstuurd wordt toch?quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef Famouss het volgende:
Weet iemand of je kans hebt op inklaringskoste etcetera als je via die officiele diesel store koopt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |