Het ziet er zo wel beter uit. Qua indigo verlies hoef je niet bang te zijn hoor met soaken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:34 schreef M1stral het volgende:
Even nog snel een fototje gemaakt. SunBoom, wat zeg je hiervan? Beter of niet... Deze is niet zo overbelicht, haha.
[ afbeelding ]
Nee, er zitten totaal geen vouwen in. Is idd een Zatinyquote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef One_conundrum het volgende:
Bootcut van Diesel. Zatiny? Zitten die vouwen er echt zo nadrukkelijk in trouwens?
Dit lijkt me overigens niet heel moeilijk... De binnenkant van je knieen is zo'n beetje de plek waar de meeste frictie optreed bij het dragen van jeans. Correct me if I'm wrong though...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:27 schreef SunBoom het volgende:
Honeycombs zitten er zo in. Het faden zodat ze na het wassen duidelijk te zien blijven, dat is de kunst!
Nee, ik ben rechtsdragend ;-)quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef One_conundrum het volgende:
haha, zie ik nou een blote knie op die eerste foto
Ik neem aan dat dit een sarcastische post was? Of vind je het werkelijk zo hard gaan. Naar mijn inziens valt het wel mee namelijk.quote:
ditquote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef unioz het volgende:
volgens mij maakt edwin geen unsanforized jeans... but i could be wrong.
uit jeans #8quote:Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Stansfield het volgende:
En wat betekend dat en hoe kom ik daarachter
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef bbaadd het volgende:
[..]
ur wrong
Dry en Raw is hetzelfde begrip, het begrip dry wordt eigenlijk vooral door nudie gebruikt. betekent dus gewoon raw
of je een broek moet voor krimpen of niet heeft te maken met het feit of een broek sanforized is of un-sanforized
als een broek un-sanforized is dan is het nog nooit in aanraking met water gekomen en zal de eerste keer dat hij met water in aanraking komt ook flink krimpen daarom is het aan te raden dat je hem soaked: nat maken om te laten krimpen naar je lichaam, bijvoorbeeld door middel van een warm bad.
een broek die sanforized is is al wel met water in aanraking geweest en zal dus bijvoorbeeld in aanraking met water niet veel krimpen ook wel pre-shrunk
Denham gebruikt de term Dry ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef bbaadd het volgende:
[..]
uit jeans #8
[..]
Dry en Raw is hetzelfde begrip, het begrip dry wordt eigenlijk vooral door nudie gebruikt. betekent dus gewoon raw
[..]
gewoon in bad leggen en een uurtje laten staan. daarna laten hangdrogenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:15 schreef Stansfield het volgende:
Ja en voor het afgeven staat er. Hoe kan je dat het beste doen? gewoon in een bad vol wat leggen of beter om het echt te spoelen met de douchekop?
Tnx.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef unioz het volgende:
[..]
gewoon in bad leggen en een uurtje laten staan. daarna laten hangdrogen
Als dat in hetzelfde opzicht is als dat Blue Blood gebruikt in zijn Dry Goods lijn, dan is er weinig dry aan.... Of raw, of hoe je het ook noemen wilt. Die Dry Goods broekjes zijn namelijk gebakken in de oven. Mooie dyejob dus, maar echt faden doen ze niet. Sterker nog, beide modellen van mij (Target en Shoot) vertonen vrijwel geen fades, terwijl ik die toch echt dagelijks gedragen heb.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:44 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Denham gebruikt de term Dry ook.
Oh bij mij gaat het faden niet zo snel. Maar dat maakt mij niet zo heel veel uit, heb toch maar 40 euro betaald voor de broekquote:Op maandag 23 november 2009 22:59 schreef M1stral het volgende:
Drie maandjes al DutchErrorist... Pff, ik zit pas op 3 weekjes. Zou willen dat ik al op die draagtijd zat. Maargoed, als het zover is zullen mijn Somet's ook wel wat gevorderd zijn. Zit nu net op drie weekjes, maar het gaat hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |