Eigen schuld. Had je kunnen weten vóórdat je een jeans van dat pauper merk kocht. De kwaliteit is gewoon KAK.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Dj_unkie het volgende:
ik moet ff me gal spugen! En het kan me niks schelen wat jullie er van denken![]()
Ik heb 3 maanden geleden twee G-Star 3301 broeken gekocht voor een redelijke prijs (uit mijn hoofd 80 euro de broek) en ze zijn nu gewoon kapot. Gewoon allebei doorgesleten
Ja! Maar ik had andere gezien die ik echt prachtig vond, helaas kon je die alleen bestellen in Japan ofzoiets. ;')quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:06 schreef bbaadd het volgende:
zijn dat niet die victoria beckham jeans![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja! Maar ik had andere gezien die ik echt prachtig vond, helaas kon je die alleen bestellen in Japan ofzoiets. ;')
De verkopers in die winkel hebben er nog minder verstand van dan jijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef Dj_unkie het volgende:
nouja eigen schuld...ik loop een winkel binnen waar ze verschillende merken hebben. Ik vraag om advies en vervolgens komt meneer de verkoper met het GS advies. Onwetenheid van mijn kant is het wel, maar ach je kan niet overal verstand van hebben he
Welke winkels ga jij dan binnen? Waar ik kom worden G-star broeken nooit aangeraden. Sterker nog, eerder afgeraden. Maar misschien kennen de verkopers me te goed en andersomquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:25 schreef Dj_unkie het volgende:
nouja eigen schuld...ik loop een winkel binnen waar ze verschillende merken hebben. Ik vraag om advies en vervolgens komt meneer de verkoper met het GS advies. Onwetenheid van mijn kant is het wel, maar ach je kan niet overal verstand van hebben he
alsof nudie zulke sterke/goede broeken maakt...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Welke winkels ga jij dan binnen? Waar ik kom worden G-star broeken nooit aangeraden. Sterker nog, eerder afgeraden. Maar misschien kennen de verkopers me te goed en andersom
Overigens voel je aan de stof meteen al dat het kak is. Vergelijk het maar met een willekeurige Nudie.
Jij zal het wel weten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:20 schreef bbaadd het volgende:
[..]
alsof nudie zulke sterke/goede broeken maakt...
Atelier La Durance, huldequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Als je het vergelijkt met Atelier La Durance bijvoorbeeld, die blijven gewoon heel klein en selectief verkrijgbaar. Die overleven het wel want die hebben gewoon lagere kosten.
Als je geen fee berekend.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef unioz het volgende:
vind het maar lelijk. maar goed ieder zijn eigen ding.
ga deze winter nog naar japan. pickups anyone?
Mijn G-Star broek heb ik al zeker 2 jaar en ziet er nog als nieuw uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Dj_unkie het volgende:
ik moet ff me gal spugen! En het kan me niks schelen wat jullie er van denken![]()
Ik heb 3 maanden geleden twee G-Star 3301 broeken gekocht voor een redelijke prijs (uit mijn hoofd 80 euro de broek) en ze zijn nu gewoon kapot. Gewoon allebei doorgesleten
Wat een baggermerk zeg!
zo nu back ontopic...heb gister een Levi's 501 Marlon gehaald...echt een mooie broek voor weinigHopen dat die wel beetje goed blijft
ik stuur je nog wel een pm ooitquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:42 schreef unioz het volgende:
vind het maar lelijk. maar goed ieder zijn eigen ding.
ga deze winter nog naar japan. pickups anyone?
Dat is een verdomd mooi broekje voor een prima prijs!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Dj_unkie het volgende:
zo nu back ontopic...heb gister een Levi's 501 Marlon gehaald...echt een mooie broek voor weinigHopen dat die wel beetje goed blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |