Oh okay ik doe meestal gewoon het water warm (niet extreem warm) en dan gewoon in bad springen met broek en dan dragen tot hij droog isquote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef M1stral het volgende:
Ik heb vier eenheden waterkoker in de badkuip gegooid en vervolgens de douche op maximale temperatuur bijgemend... En toen nat aangetrokken. Dus daarvoor hoef ik in dit geval niet in een badkuip te zitten... Had zowiezo niet gepast, gezien het een babybadje was, haha.
wat voor broeken zijn het?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef niet_toegestaan het volgende:
Kan iemand me aub uitleggen hoe je je broek goed kan laten soaken tot je eigen maat? Ik heb nu 2 broeken waarvan de lengte prima is, maar de pijpen vind ik net ietsje te wijd.
Anyone?
Bedoel je dat het merk, of wat meer specifieker?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
wat voor broeken zijn het?
Kunnen die em ook innemen in de omtrek dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef unioz het volgende:
zullen niet echt krimpen met een soak/hete wasbeurt. Dan kan je beter naar een kleermaker gaan.
Prijzen waren ok. 100 euro voor een avelon selvage broek. 50 euro voor een blue blood trui en 25 euro voor een blue blood tshirtje. En ik kreeg daar nog eens 50% korting over. Goede deals dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef M1stral het volgende:
3 items Stansfield. Ben je daar nog veel geld aan kwijt geweest? Ikzelf heb al een tijd niets van Blue Blood aangeschaft, zeker geen jeans... Huidige collectie is niet voor mij weggelegd, al vind ik wel dat de bovenkleding, shirts, truien en vooral overhemden toch vaak wel de moeite waard zijn.
Dat heet taperen, dan maken ze idd de omtrek van je pijpen kleiner.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Kunnen die em ook innemen in de omtrek dan?En aan wat voor kosten moet je dan ongeveer denken?
Ja. En bovendien is dat dry cleaning overrated. Gewoon wassen thuis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hallo even een vraagje.
Stomerijen doen tegenwoordig alleen nog chemisch reinigen (stomen met chemicaliën)
Ik wil mijn ALD nog niet wassen en naar de stomerij brengen, kan ik dit gerust laten doen?
De stomerij hier in de buurt vertelde me dat niemand meer met echt stoom stoomt, ofwel alles met chemicaliën tegenwoordig, kan dit kwaad?
hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
iemand nog een paar samurais/warehouse/studio d'artisan/evisu jp/.... nodig?
Nodig niet maar wel intresse, alleen pas ik jou maat toch niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
Doe es een maat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |