in het weekend jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:35 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen,
allemaal nog zin in !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in vandaag, knakworstquote:
nee geen trek in knakworst..... en vandaag heb ik er ook geen zin inquote:
dag is net begonnen manquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
nee geen trek in knakworst..... en vandaag heb ik er ook geen zin in
dat doe je maar lekker thuisquote:
jah .... maar ....quote:
ik zag het vanochtend op tv.. zag er best wel creepy uitquote:Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-rood-zandstorm.html Gaaf
mooie scenario voor horrorfilmquote:Op woensdag 23 september 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend op tv.. zag er best wel creepy uit
jah nog een hele werkdagquote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef lynda het volgende:
Ik denk ik zeg maar hoi..
dusse... hoi!
bijna weekend
jah jah,quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef lynda het volgende:
Ik denk ik zeg maar hoi..
dusse... hoi!
bijna weekend
jah das ook weer zoquote:Op donderdag 24 september 2009 14:32 schreef lynda het volgende:
Hey het is meer bijna dan dat het maandag was!
jah maar jah,quote:Op donderdag 24 september 2009 15:38 schreef lynda het volgende:
Hehe dan was het 2 weken geleden beter toen wij daar rondliepen
Is goed voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 15:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar jah,
vanmorgen al tig keer gebouw afgelopen, nietjes verplaatsen in copier, ergens weer cdrom aansluiten, van die afstand klusjes
tsss, slaap tekort niet,quote:
welkomquote:
De boel daar nog steeds opengebroken?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tsss, slaap tekort niet,
dadelijk nog naar huis rijden .....
denk ook weer als een zombie
nog steeds alles opengebroken jah,quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
De boel daar nog steeds opengebroken?
En joh vind je het gek.. je bent ook belachelijk lang onderweg
Oeeeeeh IDEEEEEEquote:
Leer klok lezen AAPquote:
Ik zit op Marketing & Communicatie MBO opleiding niveau 4, 2de jaars. En wat ik zo dagelijks doe met stage.. bellen naar bedrijven, vragen of ze hun email willen afstaan zodat ik hun een mail kan opsturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat voor stage doe je? Welke opleiding enzo..
met zulke gasten kan ik uren aan de lijn zitten, en dan hebben ze nog neit wat ze willen wetenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Ik zit op Marketing & Communicatie MBO opleiding niveau 4, 2de jaars. En wat ik zo dagelijks doe met stage.. bellen naar bedrijven, vragen of ze hun email willen afstaan zodat ik hun een mail kan opsturen.
Kortom, super werk!
wie zeg dat ik precies o 5 uur weg mag/gaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Leer klok lezen AAP
nog 46 minuten !!!
Ben je fucking serieus? Hoe lang moet je dat ingodsnaam doen..?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:21 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Ik zit op Marketing & Communicatie MBO opleiding niveau 4, 2de jaars. En wat ik zo dagelijks doe met stage.. bellen naar bedrijven, vragen of ze hun email willen afstaan zodat ik hun een mail kan opsturen.
Kortom, super werk!
pfft, overwerken is nooit goedquote:Op donderdag 24 september 2009 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
wie zeg dat ik precies o 5 uur weg mag/ga
Dan moet Sgele even terugzwaaienquote:
hoe is het met sgele ?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet Sgele even terugzwaaien![]()
![]()
Met Sgele gaat het wel ok hoor!quote:
met mister d'n leipe Tilbo gaat het allemaal goed hequote:Op vrijdag 25 september 2009 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met Sgele gaat het wel ok hoor!
Hoe gaat het met d'n leipe Tilbo?!
Kik, da heuren we graog!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met mister d'n leipe Tilbo gaat het allemaal goed he
Pretending to bequote:Op vrijdag 25 september 2009 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kik, da heuren we graog!
Druk aan het werk enzo?
Ja volgens mij weet ik nog wel hoe dat voeltquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pretending to be
Geen zin, vrijdags, je weets
jah hoe gaat nu met jou en werk ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja volgens mij weet ik nog wel hoe dat voelt![]()
Ik heb een paar weken voor m'n oude baas gewerkt voor de InBev brouwerij. Vanmiddag ga ik daar m'n afscheidsborrel houdenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hoe gaat nu met jou en werk ?
voor langere tijd ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken voor m'n oude baas gewerkt voor de InBev brouwerij. Vanmiddag ga ik daar m'n afscheidsborrel houden![]()
Beetje met fusten bier sleuren en cafe's in Breda aanleverenKostenbesparing! Sportschool is niet meer nodig
(Ik kon geen ander werk vinden...en als ik heel eerlijk ben doe ik liever dat werk dan tegen de muren omhoog lopen thuis)
Zondag vertrek ik voor langere tijd naar Boekarest aangezien men daar een leuk klusje voor me heeft
We beginnen met 6 maandenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor langere tijd ?
leuk klusje ... Import vrouwen hosselen en doorverkopen ?
maar van thuis zitten zal ik idd gek worden
aah ok, dus dan is het einde sgele op fok?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
We beginnen met 6 maandenEn dan als alles goed gaat misschien langer. Niemand die het weet, maar dat ik er zin in heb moge duidelijk zijn
Het is voor het bedrijf wat me 2 maanden geleden op straat zette en me geen nieuw contract aanbood omdat de curator dat niet toeliet.
In Boekarest draait het wel lekker, alleen willen ze net iets efficienter gaan werken. En ik moet dus gaan zorgen dat dat ook echt gaat gebeurenLijkt me wel een leuk klusje
quote:Nieuwe onderbroek voor linkshandige mannen
Dat meldde persbureau Reuters woensdag 23 september. Volgens directeur Rob Faucherand van winkelketen Debenhams betekent de nieuwe lijn een vitale stap vooruit in de gelijke behandeling van links- en rechtshandige mannen. Mannenonderbroeken hebben traditioneel een verticale opening, sinds de uitvinding ervan in 1935. "Linkshandige mannen moeten veel verder reiken om de onderbroek te openen, waarbij ze een z-vormige beweging moeten maken onder een hoek van 180 graden. Overstappen op een horizontale opening lijkt een kleine stap, maar is een grote doorbraak." In het Verenigd Koninkrijk is naar schatting 10 procent van de mannen linkshandig.
Roemenie mag dan wel in Oost Europa liggen, maar dat houdt niet in dat ze geen Internet hebben ofzo!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, dus dan is het einde sgele op fok?
En wat lees ik vandaag als eerste:
[..]
krijgen wij ook nog een afscheidsfeest ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Roemenie mag dan wel in Oost Europa liggen, maar dat houdt niet in dat ze geen Internet hebben ofzo!
Ik zal me zeker nog wel laten zien hier
Lekker vroeg aanwezig zijn, en dat een half jaar lang. Zonder vakanties!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Ben je fucking serieus? Hoe lang moet je dat ingodsnaam doen..?
half jaar maarquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Lekker vroeg aanwezig zijn, en dat een half jaar lang. Zonder vakanties!
SLETJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
edit: kut ik dacht dat ie het over mij hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:59 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Lekker vroeg aanwezig zijn, en dat een half jaar lang. Zonder vakanties!
zie het positiefquote:
jongen, jij zit een half jaar aan de zware alcohol, boekarestse sletjes, en noem maar opquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
edit: kut ik dacht dat ie het over mij had![]()
welke gast??quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half jaar maar
is 6 maanden
[..]
SLETJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GOEDE MORGEN !!!!
die gast is ook weer aan het pitten denk
SGEEEEEELEEEEEEEquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
edit: kut ik dacht dat ie het over mij had![]()
Tripaaaaaaackkk!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
welke gast??
nog ff wakker worden...
[..]
SGEEEEEELEEEEEEE![]()
![]()
ho e gaat het met jouw dan bodybuilder
Droxz, zal hem is wakker smsenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
welke gast??
nog ff wakker worden...
[..]
SGEEEEEELEEEEEEE![]()
![]()
ho e gaat het met jouw dan bodybuilder
Mijn leuke gesprekspartnerquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:15 schreef fristl het volgende:
neehee, weer zo'n lange dag, lekker bellen totdat je er koppijn van hebt
scheelt als je na 1 telefoontje al koppijn hebt, hoef je niet meer zo langquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:15 schreef fristl het volgende:
neehee, weer zo'n lange dag, lekker bellen totdat je er koppijn van hebt
jaah goed... werk nu nog steeds voor de klant in den haag...ik kom er echt niet vanafquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripaaaaaaackkk!!!![]()
![]()
Ja lekker heurrr... hoe is het met jou?
hoeveel betaal je ze ervoor ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah goed... werk nu nog steeds voor de klant in den haag...ik kom er echt niet vanaf
niks geakquote:
en moeten wij geloven ?quote:
denkje dat ik zo gek ben om elke dag om kwart over 6 uit bed te komen om dan naar den haag te rijden voor de lol??quote:
eeeeh dat vraag je aan mij ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
denkje dat ik zo gek ben om elke dag om kwart over 6 uit bed te komen om dan naar den haag te rijden voor de lol??
massolos hosselaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:39 schreef Sgele het volgende:
Nou mensen! ik ga er vantussen. Even een contract tekenen![]()
Viel spass en tot later!![]()
succes en houdoe hequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:39 schreef Sgele het volgende:
Nou mensen! ik ga er vantussen. Even een contract tekenen![]()
Viel spass en tot later!![]()
whehe,quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:43 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand ooit gehoord van een inval in een bedrijf vanwege hun illegale software? Zit er namelijk midden in.
tjah het heet niet voor niks illegale softwarequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:43 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand ooit gehoord van een inval in een bedrijf vanwege hun illegale software? Zit er namelijk midden in.
jij zegt houdoe <3quote:
we are free to go:Dquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe,
daar gaat je stage bedrijf dus
lol,quote:
tjah ik moet ff in komen.. kheb vanavond een verjaardag in brabolandquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol,
denk elke keer aan Herr frisl bij jou username ...
dat spel je toch zo, fritzl?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol,
denk elke keer aan Herr frisl bij jou username ...
aaah je komt het brabantse schoon bewonderen :dquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah ik moet ff in komen.. kheb vanavond een verjaardag in braboland
whehehe er is idd een dame jarigquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah je komt het brabantse schoon bewonderen :d
laat wel de vrouwen voor mij over ok ?
tjah, die covers van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef fristl het volgende:
shit jullie hebben me door, onder de elf weet zelf!
goed zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe er is idd een dame jarigmaar ik laat meer dan genoeg vrouwen voor je over
vind mijn verloofde niet zo leuk als ik daar dames ga versieren
quote:
not boven breda..wagenberg of al placesquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, die covers van tegenwoordig
[..]
goed zo
waar ergens in braboland ?
tjah, wij zijn ook weinig aan het doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef ch0c0mel het volgende:
Iemand nog tips over wat te doen op stage tijdens een saaie vrijdag?
je ligt gewoon onder het buro bij een collega .... geef maar toe :pquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Ben erg druk vandaag, helaas geen tijd voor fok!
Sgele, je hebt pm!
Spreek jullie vanmiddag wel ff!
weg dromen over het feit dat je om 5uur bier drinktquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef ch0c0mel het volgende:
Het typt wel wat lastig zo!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je ligt gewoon onder het buro bij een collega .... geef maar toe :p
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:10 schreef ch0c0mel het volgende:
zit nog iets aan je mondhoek ....quote:
Ik lig toch niet bij jou onder je buro?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit nog iets aan je mondhoek ....
dat klopt, maar kreeg telefoontje van je collegaquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik lig toch niet bij jou onder je buro?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Toevallig heet de persoon die achter mij zit Henk.
HIJ is toch de werkslaaf ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:11 schreef tripack het volgende:
droxz morguuh jonge![]()
heb je nog een persoonlijke werkslaaf?
owjaah das waarquote:
beter opletten hequote:
haha gaafquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:26 schreef tripack het volgende:
Keeper verkleint doel letterlijk
![]()
![]()
![]()
topactie
Was er een keer jahquote:
was ze je alweer te snel af ha haquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:58 schreef tripack het volgende:
ik wou ook net vragen hoe het ging
maar het gaat redelijk goed zo te zien
whaha jah je wordt zo sloom van werkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was ze je alweer te snel af ha ha
tripack en crazy wel..quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:00 schreef ch0c0mel het volgende:
Zijn er uberhaupt nog mensen aan de stage atm?
ha haquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha jah je wordt zo sloom van werken
Het vrijdagmiddagsyndroom zal ook wel helpenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha jah je wordt zo sloom van werken
Moet ook nog aan een marktonderzoek werken in de komende weken, tenminste dat is me verteld. Verder gewoon lekker call center werk jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef lynda het volgende:
[..]
tripack en crazy wel..
Ow zie nu het woord stage..Daar ben je de enige van
Maar mag jij straks nou wel meer op je stage doen of blijf je nou serieus 6 maanden lang gewoon eigenlijk call center werk doen?
ow dat wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Het vrijdagmiddagsyndroom zal ook wel helpen![]()
Is de bruiloft nou al gepland?
Balen! Marktonderzoek, tja die kan je of heel veel tijd gaan kosten of je bent er zo mee klaar..quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Moet ook nog aan een marktonderzoek werken in de komende weken, tenminste dat is me verteld. Verder gewoon lekker call center werk ja
Zijn verloofde is daar wel zon type voor hequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat wil ik ook wel weten
ik vind verloofde altijd zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Zijn verloofde is daar wel zon type voor he
jah we doen het in het mercure hotel en dan gaan we eten bij de macquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Het vrijdagmiddagsyndroom zal ook wel helpen![]()
Is de bruiloft nou al gepland?
ik ben zeker flauw als ik zeg dat ik daar echt niks aan vondquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
jah we doen het in het mercure hotel en dan gaan we eten bij de mac
serieus.. nee nog niet alles... maar 4oktober gaan we naar een wedding beurs in den haag![]()
das wel geinig, denk ik
is dat niet zoals elke beurs met heel veel folders enzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben zeker flauw als ik zeg dat ik daar echt niks aan vond
Hehe valt nog mee.. maar er zijn vast wel al genoeg dingen waarvan jullie nou denken dat willen we zo of zo toch?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
jah we doen het in het mercure hotel en dan gaan we eten bij de mac
serieus.. nee nog niet alles... maar 4oktober gaan we naar een wedding beurs in den haag![]()
das wel geinig, denk ik
Wl jij mijn stage-begeleidster zijn?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Balen! Marktonderzoek, tja die kan je of heel veel tijd gaan kosten of je bent er zo mee klaar..
MAg toch hopen voor je dat je straks meer mag doen.
ja, wij hadden er eigenlijk geen ideeen op gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
is dat niet zoals elke beurs met heel veel folders enzo?
oeps ha haquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
damn.... ben zo diep met een probleem bezig dat ik nog eens niet merkte dat collega gewoon al bijna half uur weg is ofzo haha
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Wl jij mijn stage-begeleidster zijn?
en toen is ze gewoon blijven plakkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:41 schreef lynda het volgende:
[..]
ja hoor.
Zelf ook MBO stage gehad en vorig jaar HBO.. toen kwam ik hier terrecht
merkte het toen de telefoon gingquote:
Dracu = grtdojw moederquote:
Swaffelbare brabo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dracu = grtdojw moeder
Sgele = Brabantse hoselaar
ik = Swaffelbare brabo!
jah met die klavots in de rechterhand en vooral goed hardquote:
no stage like thisquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:04 schreef ch0c0mel het volgende:
Bier op stage samen met Fristl![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:09 schreef lynda het volgende:ik heb spontaan geen medelijden meer met jullie
6 uur.. half 6.. 5 uur?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:31 schreef lynda het volgende:
vooruit dan maar
tot hoe laat moeten jullie?
"goede" en "morgen"... en dat op een maandagquote:Op maandag 28 september 2009 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
Dames und heren,
Mag ik uw aandacht voor het volgende:
HET IS MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDAG
Een nieuwe WERKweek is weer begonnen
Goedemorgen allen te samen![]()
och waarom nietquote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
Gaan jullie mee een stukje lopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie hier:quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
och waarom niet![]()
lekker weer, mooi uitzicht... goed looppad
serieus... dat zou je niet denken.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie hier:
[ afbeelding ]
Er zijn al doden gevallen.... wat gek!![]()
Gezien, vandaar dat ik op die foto's aan het zoeken wasquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gezien, vandaar dat ik op die foto's aan het zoeken was
"The walkway has now gone many years without maintenance, and is in a highly deteriorated and dangerous state. It is one meter (3 feet and 3 inches) in width, and is over 300 meters (984 feet) above the river."
Ziek
ik ben goed begonnen,quote:Op maandag 28 september 2009 08:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"goede" en "morgen"... en dat op een maandag![]()
Lucky youquote:Op maandag 28 september 2009 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben goed begonnen,
kwam aan, en servers bij 1 klant waren naar de klote
kon gelijk in de auto springen en weg
net terug van de klant en alles draait weer haha
Goed en beginnen... en maandag... jij bent raar!quote:Op maandag 28 september 2009 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben goed begonnen,
kwam aan, en servers bij 1 klant waren naar de klote
kon gelijk in de auto springen en weg
net terug van de klant en alles draait weer haha
tjah en nu is collega ts aan updaten dus kunnen we niks doenquote:Op maandag 28 september 2009 10:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Goed en beginnen... en maandag... jij bent raar!
Wekker te vroeg -1
Maandag -1
Alleen slapen -1
werken -1
Ik zag het, filmpje is al oud maar kwam hem weer eens tegen op de dumpertquote:Op maandag 28 september 2009 09:52 schreef fristl het volgende:
[..]
, die kerel op dit filmpje ging er ook nog eens op zonder clip!
ik ga daar ff klimmen, wie gaat meequote:Op maandag 28 september 2009 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zag het, filmpje is al oud maar kwam hem weer eens tegen op de dumpert
Dat stukje zou ik echt niet lopen, ook niet met clip enzo hoor! hahahaha
Jij wel?
Lijkt me wel een super ervaring maar, ik sla overquote:Op maandag 28 september 2009 10:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zag het, filmpje is al oud maar kwam hem weer eens tegen op de dumpert
Dat stukje zou ik echt niet lopen, ook niet met clip enzo hoor! hahahaha
Jij wel?
iig geen gesnurkquote:
schuift koffie van droxz door naar Lyndaquote:
Ga je niet ver mee komen, die drink geen koffie!quote:Op maandag 28 september 2009 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
schuift koffie van droxz door naar Lynda
En toch blijf ik dinsdag erger vindenquote:
kan ze het weer aan iemand anders geven.quote:Op maandag 28 september 2009 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ga je niet ver mee komen, die drink geen koffie!
En hier mijn koffie GVD!
ik was wel heel erg wakker geloof ik..quote:Op maandag 28 september 2009 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
sowieso.. Maandag zou verboden morgen zou verboden moeten worden
ik loop wel meequote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef Droxz.nl het volgende:
Gaan jullie mee een stukje lopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 september 2009 13:00 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik was wel heel erg wakker geloof ik..
* Droxz.nl pakt zijn 2 blikjes redbull uit zijn tasquote:Op maandag 28 september 2009 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ze het weer aan iemand anders geven.
Als het maar niet aan jou is
Dank je schatje!quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef lynda het volgende:
Geeft koffie weer met alle liefde terug aan droxz.
quote:De meest aangename stoelgang is toch wel die na een stevige neut te hebben gedronken. Heerlijk, licht gesedeerd in je eigen after-dinerdamp op adem komen.
Sigaretje erbij, krantje op schoot en gaan met die zooi. Kakken, dat zouden meer mensen moeten doen.
Fleauxe | 28-09-09 | 13:55
quote:
Crazy, heb je je moeder weer afgezet op A'dam centraal?quote:Verdacht pakje: CS A'dam ontruimd
Het Centraal Station in Amsterdam is maandagmiddag gedeeltelijk ontruimd wegens een verdacht pakketje.
De perrons twee en drie zijn niet meer toegankelijk voor het publiek, liet een woordvoerster van het Korps landelijke politiediensten weten.
De melding van het verdachte pakketje kwam rond twintig over twee binnen. Het voorwerp ligt in een trein die bij een van de twee perrons stond. Een specialist van de politie is onderweg om het pakketje te onderzoeken.
ikke nietquote:Op maandag 28 september 2009 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En en en... heb je dit weekend geneuqt... dat is "de" vraag!
ikke niet..quote:Op maandag 28 september 2009 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke niet
ik ben vandaag HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Niet eens? Toch maar eens met Sgele gaan pratenquote:Op maandag 28 september 2009 15:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke niet
ik ben vandaag HYPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
JAWOHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:
ey uit de kluiten gewassen dwerg,quote:
Goede middag mevrouwkequote:
Goede middag mevrouwkequote:
whehehehequote:Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JAWOHLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ikke wel, waar is droxz moeder want die wil ik even laten bukken.... volblaffen die sjit!
sta echt godnondejuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu te kringrukken
en geen swaffel, geen piemolpudding
WAAAAAAHHHH
waar gaat deze week heen zit echt op het Smokez-moeder-plompzak-niveau !!
Jongen... het is maandag jeweetzzz... dit is het ding wat ik doequote:Op maandag 28 september 2009 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ey uit de kluiten gewassen dwerg,
Leer is godverdoeme plaatsjes posten !!!
verrekte mongol !!!
Draaaaaaaaaakjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ut gaat goed met onsquote:Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Draaaaaaaaaakjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoest met u en Mr.E?
`haha hij is fijnnnnnnnnnquote:
Tomtiedomquote:Op maandag 28 september 2009 15:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jongen... het is maandag jeweetzzz... dit is het ding wat ik doe
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 september 2009 15:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ut gaat goed met ons
en met u ?
Zkr weten! Samen zijn metquote:
Ik ben hier de privedemotivator, dus ik wil je wel wat vertellen... maar.....quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef fristl het volgende:
iemand nog wat leuks te vertellen
stage is zooooooooooo saai
ik ook weinig geslapenquote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr weten! Samen zijn metis altijd goed!
FF naar de zwarte mark geweest... en weer een heli gekocht (zo'n afstandsbesturingsdingesdingdinges)
Alleen wat weinig geslapen, maarja, dat is bij mij niet echt nieuws ofzo
en ik ben de hyper kipquote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben hier de privedemotivator, dus ik wil je wat wat vertellen... maar.....
quote:Op maandag 28 september 2009 15:45 schreef fristl het volgende:
iemand nog wat leuks te vertellen
stage is zooooooooooo saai
Ik kom geen uren tekort, maar dagen!quote:Op maandag 28 september 2009 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook weinig geslapen
maar toch veel energie,
ge bent gewoon een watje
quote:
ik geen dagen.. maar maandenquote:Op maandag 28 september 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom geen uren tekort, maar dagen!
ik kom vrouwen te kort ....quote:Op maandag 28 september 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom geen uren tekort, maar dagen!
hihi bij mij ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 15:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr weten! Samen zijn metis altijd goed!
FF naar de zwarte mark geweest... en weer een heli gekocht (zo'n afstandsbesturingsdingesdingdinges)
Alleen wat weinig geslapen, maarja, dat is bij mij niet echt nieuws ofzo
moet je niet om 4:30 op fok postenquote:
Ik prop er nog een hobby en een vriendin tussen,quote:
KOKEN ZULT GIJ !!!quote:Op maandag 28 september 2009 15:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi bij mij ook niet
en nu wil ik slapen ipv eten klaarmaken
hij blijft leukquote:
Sgele zit ze daar in verweggiestan te hosselen... en neemt niet ff een *ho* voor je mee?quote:
nopequote:Op maandag 28 september 2009 15:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgele zit ze daar in verweggiestan te hosselen... en neemt niet ff een *ho* voor je mee?
* Droxz.nl Mr.E berichtje sturen doet:quote:Op maandag 28 september 2009 15:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi bij mij ook niet
en nu wil ik slapen ipv eten klaarmaken
hihi dan denkt ie vast alweerquote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl Mr.E berichtje sturen doet:
Ej gozert, je chick wil pitten... en niet vreten!
Doe eens wat liefst/lekkers/leuks/... voor mevrouw halen!
quote:
ik heb meerdere hobbys en nog een vriend ookquote:Op maandag 28 september 2009 15:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik prop er nog een hobby en een vriendin tussen,
misschien voor jou ook een optie?
(no flame)
whehehehe, goed bezig!quote:
ff bijkomen doe je toch in je slaap, of mis ik iets?quote:Op maandag 28 september 2009 16:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb meerdere hobbys en nog een vriend ook
vandaar dat ik snachts ook niet slaap.. geen tijd voor.. dan is het tijd om ff bij te komen
ja keep goingquote:Op maandag 28 september 2009 16:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe, goed bezig!
Moet ik doorgaan?
Verrekte MONOGOLquote:Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
wheheheh
oh ik fail.. je mag natuurlijk niet meer linken...
Dan nog maar een linkje KLIKKIE!
das weer nieuwquote:
neej ik niet..quote:Op maandag 28 september 2009 16:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ff bijkomen doe je toch in je slaap, of mis ik iets?
Dat komt goed uit!quote:Op maandag 28 september 2009 16:13 schreef draculettetje het volgende:
goed ik ga maar net doen alsof ik een goede huisvrouw ben
ehm bijkomen van het weekend ?quote:Op maandag 28 september 2009 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat komt goed uit!
Dan doe ik alsnog ik een goede.... tsja... wat moet ik doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |