De kast is 100 watt (pasief aangestuurd).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:16 schreef Hydrogeny het volgende:
Wat zijn de specs? Afmetingen speaker?
Kratje bier opsturenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:42 schreef Hydrogeny het volgende:
Ok, moet ik je een kratje bier opsturen en jij me de woofer of geld overmaken.
Geen speciale proc voor nodig.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef RikBiesheuvel het volgende:
Doet de sub het wel nog? En is hij rechtstreeks op een crossover oid aan te sluiten (dus gewoon alleen maar laag laten spelen) of is er een speciale processor voor nodig?
Zonder tussenkomst van een versterker is hij niet te gebruiken op je pc.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:00 schreef KopieerMachine het volgende:
Kan ik hem aansluiten op mijn PC?
Kan je anders een foto maken van de achterkant?
gr,
KM
het lijkt me wel lache om een 2e subwoofer erbij te knallen. Tips hoe ik dat kan doen? Wat voor een versterker moet ik er dan bijhebben? (ik kan er nml niet echt veel over vinden op google)quote:Op maandag 24 mei 2010 15:12 schreef Speaker_Freak het volgende:
[..]
Zonder tussenkomst van een versterker is hij niet te gebruiken op je pc.
foto:
[ afbeelding ]
(Sorry voor het formaat.. maar anders is hij niet te zien)
Wat is je buurt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef desonnaville het volgende:
heb interesse, maar zwolle is moeilijk. Kom je binnenkort niet ergens anders in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |