quote:114 Teletekst ma 21 sep
Gewonden door explosie in Den Haag
` In een warmtekrachtcentrale in Den
Haag heeft zich een explosie voorgedaan
waardoor vier medewerkers gewond zijn
geraakt.
De centrale WKC Ypenburg ligt aan de
spoorweg,en is eigendom van Eneco.De
ontploffing gebeurde bij onderhoud aan
de transformatorruimte.De oorzaak van
de explosie is onbekend.
Luchtfoto: Maps.google.comquote:# 13:02:40 Prio 1 GV Warmtekrachtcentrale Spoorlaan 100 Binnenbrand 7430 4130 9900 4150 Nutsvoorzieningabout 2 hours ago from API
quote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef Hukkie het volgende:
Ben benieuwd waar die waterkracht dan vandaan moet komen, of gaat het om een warmtekrachtcentrale?
De ontploffing in de warmtekrachtcentrale is veroorzaak door een defecte transformator waar men aan lag te sleutelen. Midden in die andere vinexwijk Wateringseveld is de gemeente Den Haag bezig met de bouw van een transformatorstation die de halve randstad van stroom moet gaan voorzien. Ze zullen lekker gerust slapen daar al die vinexgezinnetjes in het besef dat er zo'n ding in de wijk gebouwd wordt met 600 miljoen liter olie als koelvloeistofquote:Op maandag 21 september 2009 15:31 schreef Waaghals het volgende:
Geheel ypenburg? daarom is internet zo snel vandaag
Ik hoop dat jezelf ook wel inziet dat dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 21 september 2009 15:36 schreef bluespice het volgende:
De ontploffing in de warmtekrachtcentrale is veroorzaak door een defecte transformator waar men aan lag te sleutelen. Midden in die andere vinexwijk Wateringseveld is de gemeente Den Haag bezig met de bouw van een transformatorstation die de halve randstad van stroom moet gaan voorzien. Ze zullen lekker gerust slapen daar al die vinexgezinnetjes in het besef dat er zo'n ding in de wijk gebouwd wordt met 600 miljoen liter olie als koelvloeistof
Ik verzin het niet: http://www.tennet.org/images/Kaart%202_tcm41-16438.pdfquote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop dat jezelf ook wel inziet dat dit slaat als een lul op een drumstel.
Olie als koelvloeistof ?!? WTF
1 transormator die 600 miljoen liter olie verbruikt ?!? WTF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |