Zoals ik al zei.. niet meer aan toegekomen, ben aan het werk gegaan en had ik het verder niet meer nodig. Heb op mijn werk beroepsgerichte opleidingen gevolgd en dat was toen prima. Nu wil ik een andere richting op.quote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef rene90 het volgende:
Waarom heb je niet je havo diploma alsnog even gehaald dan?
En als je gewoon kijkt op de LOI site staat het gewoon![]()
http://www.loi.nl/hogesch(...)sychologie/index.htm
Je moet in het bezit zijn van een diploma, dan kan je als je echt HBO niveau hebt hopelijk wel zelf bedenken dat ze hier een bewijs voor vragenquote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef erialc0791 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. niet meer aan toegekomen, ben aan het werk gegaan en had ik het verder niet meer nodig. Heb op mijn werk beroepsgerichte opleidingen gevolgd en dat was toen prima. Nu wil ik een andere richting op.
Er staat NERGENS op de site van de LOI dat je een kopie van je diploma moet meesturen ! Dat vraag ik , niet of je havo als vooropleiding moet hebben, want dat snap ik zelf ook wel ..
Erg jammer zulke opmerkingen, en het zegt eerder wat over de malloten die er zonder enige kennis zo'n mening over hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef crossover het volgende:
Nu snap ik hoe de LOI aan z'n reputatie komtIedere malloot kan daar aan de bak.
Dat heeft niets te maken met dom of niet dom, ze moeten zich wettelijk gezien gewoon aan dezelfde regels houden als alle onderwijsinstellingen dus zelfs al wilden ze het zelf, dan nog mag je daar niet aan een HBO-opleiding beginnen zonder HAVO/MBO niveau 4 of voldoende ECV's.quote:Op maandag 21 september 2009 13:48 schreef crossover het volgende:
1. LOI
2. Ik denk niet dat je zonder diploma kan beginnen, zo dom zijn ze daar nou ook weer niet.
-edit-quote:Op maandag 21 september 2009 13:43 schreef erialc0791 het volgende:
Hallo mensen
Ik wil graag de HBO-studie Toegepaste Psychologie gaan doen, uitstroomvariant Onderwijs .
Ik heb geen HAVO diploma ! Wel mijn havo gedaan, maar geen eindexamen gedaan door ziekte. Daarna niet meer van gekomen en aan het werk gegaan. Baan gehad op HBO niveau etc. Nu was ik eens aan het surfen mbt deze opleidingen en kwam bij de LOI terecht. Je kan daar aanklikken vooropleiding etc. Maar ik kan nergens vinden in de voorwaarden of je ook daadwerkelijk een kopie van je diploma moet opsturen. Als dat nou niet hoeft, dan waag ik de gok en ga ik starten..
Wie weet hier meer van ?
Bedankt Erica
Verschilt per opleiding en per hogeschool. Maar je hebt sowieso overal 1 test (de zogenaamde DAT-test) en dat is gewoon hetzelfde principe als de IQ-test die je b.v. bij BNN ziet. Ruimtelijk inzicht, geheugen, getallenreeksen: je kent het wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef erialc0791 het volgende:
Duh.. 21+ test.. dat daar dan zelf weer niet op kom.. zit ik lekker ingewikkeld te denken..
Wat zit daar dan zoal in , doe je dat bij de hoge school van je keuze ? of bij een extern instituut ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |