Lisboa, Sevilla, Amsterdaoquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik geeft niet zozeer om de stad maar de mensen die er wonen
Des te meer blijft er voor mij over!quote:
Ook niet. En ook niet van het woord mannenkutje, dus die hoef je er niet in te gooien als volgende.quote:
Ik vind dat woord ook gewoonquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet. En ook niet van het woord mannenkutje, dus die hoef je er niet in te gooien als volgende.
veel plezierquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Des te meer blijft er voor mij over!
preciesquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lisboa, Sevilla, Amsterdao
Barca, Madrid, Moscow, Rio, Salvadorquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lisboa, Sevilla, Amsterdao
Kan je nagaan hoe erg ik Rotterdam vindquote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van enorme kutten eigenlijk
Het krimpt in ieder geval allemaal flink als ik dat woord hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dat woord ook gewoon![]()
Krijg ik een gepekelde garnaal van.
is die school van je ook in Assen ?quote:
Groningenquote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is die school van je ook in Assen ?
en hoe is Groningenquote:
al wezen stappen in Groningen ?quote:
elke keer als ik in NL wordt ik ook uitgenodigd daar door een vriend die er woont, maar het is er nog niet van gekomen. Hoe is het gay uitgaan daarquote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet nog steeds eens doen met vrienden maar komt er nooit van
schijn wel ok te zijn, maar kan je beter aan mr.O vragenquote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
elke keer als ik in NL wordt ik ook uitgenodigd daar door een vriend die er woont, maar het is er nog niet van gekomen. Hoe is het gay uitgaan daar
Je mist er niets aanquote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben nog nooit is Assen geweest
volgens Yuri welquote:
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjesquote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat jij je hier dood zou vervelen( als ik er niet was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |