Ik ga 3 Oktquote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Jeuh, ik mag op gesprek komen bij een modelscout voor een paar snapshots etc!
hoe zit wat hierquote:
heb je geen heel belangrijke dingen te doen danquote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de anderen veul belangrijkere dingen te doen dan wij
Nou gewoon, dat.quote:
ola taz bomquote:
Alles wat ik doe is belangrijk, wat jij doet toch ookquote:
tudo bem obrigadoquote:
Ik kan ook niet met empleo buro meisjesquote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
belde het bureau. Of ik in een restaurant wil werken.![]()
Geef ik aan: sweetie, ik bedien niet, ik word bediend.
Ze vond het geen leuk antwoord.
please bitch.![]()
ja, wtf in een restaurant?? Niet dat daar iets mee mis is, maar dat is leuk als je 20 bent. Ik bedoel ik zit in het hogere segment. En dan komt zo'n kutje aan met een baantje van lik me vestje. Ik kreeg het gevoel of het werd afgeraffeld.quote:Op maandag 21 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met empleo buro meisjes
dat vreselijke enthusiasme, geen humor hebben
'waarom wil je daar werken' ' nou kheb werk nodig'
ja maar daar kan ik bij dat bedrijf niet mee aankomen natuurlijk'
is toch haar werk dat leuk in te pakken
het is warm maar het is goed uit te houden, zometeen een glaasje wijn erbij enquote:Op maandag 21 september 2009 16:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tudo bem obrigadoen daar op je balcon?
Het intresseert ze niet, althans dat idee kreeg ik weleens. zij krijgt natuurlijk een veer in d'r reet als ze voor dat bedrijf werk heeft bezord dus haar quota o.i.d haaltquote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, wtf in een restaurant?? Niet dat daar iets mee mis is, maar dat is leuk als je 20 bent. Ik bedoel ik zit in het hogere segment. En dan komt zo'n kutje aan met een baantje van lik me vestje. Ik kreeg het gevoel of het werd afgeraffeld.
kom op mieke, schortje voor en bedienen. Een fles wijn voor mij en snel graagquote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, wtf in een restaurant?? Niet dat daar iets mee mis is, maar dat is leuk als je 20 bent. Ik bedoel ik zit in het hogere segment. En dan komt zo'n kutje aan met een baantje van lik me vestje. Ik kreeg het gevoel of het werd afgeraffeld.
nu al aan de vino?? o god ja, tis bijna 5 uur.quote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom op mieke, schortje voor en bedienen. Een fles wijn voor mij en snel graag
4 uur pas zelfs bij die portzuiper!quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al aan de vino?? o god ja, tis bijna 5 uur.1 fles maar, bonnie?
ik blijf niet lopen naar je tafel...
Ik had het er laatst met vrienden over....quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
belde het bureau. Of ik in een restaurant wil werken.![]()
Geef ik aan: sweetie, ik bedien niet, ik word bediend.
Ze vond het geen leuk antwoord.
please bitch.![]()
Ik doe ook hele onbelangrijke dingen hoor. Ik waan mezelf niet dat alles wat ik doe belangrijk is voor de wereld, voor anderen of zelfs voor mijquote:Op maandag 21 september 2009 16:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is belangrijk, wat jij doet toch ook
Dat wel. Als je dat nioet zou doen zou je ontploffenquote:schijten bijvoorbeeld, ook niet geheel onbelangrijk
quote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Het intresseert ze niet, althans dat idee kreeg ik weleens. zij krijgt natuurlijk een veer in d'r reet als ze voor dat bedrijf werk heeft bezord dus haar quota o.i.d haalt
ze proberen het altijd, of ze liegen hahah... jaren terug in Nederland kwam eentje ook met iets 'opruimen op een school , beetje meubeles eruit halen enzo niets bijzonders' kdacht okay met me 15 jaar
kom ik daar was het een freaking bouwplaats van een nwe school, moest ik 5 hoog op een gammele stijger gaan staan vegen en sjouwen
jejeje je weet natuurlijk al dat ik bij de middagpauze naar huis ging om nooit meer weder te kerenquote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoelang heb je dat volgehouden? Of was je er al meteen klaar mee?
Was dat met Mexico niet leuk dan in Parijs? Was het toch niet wat je ervan had verwacht?quote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een boos bericht naar Mexico gestuurd en een lief bericht naar Tibo.
Even het el kaffo van het koren scheiden.
aahh, zoals een echte Spanjaard zou doen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje je weet natuurlijk al dat ik bij de middagpauze naar huis ging om nooit meer weder te keren
ja, echt vreselijk. Ik gelukkig nog meer ijzers in het vuur liggen, maar toch dat ze dat durfde te vragen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met vrienden over....
Het leek ons echt vreselijk een baan te hebben (een vaste baan al) die anderen (studenten of huisvrouwen of zo) als bijbaantje kunnen, willen of mogen doen.
LoL nou me vader was in alle statenquote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aahh, zoals een echte Spanjaard zou doen.![]()
![]()
maar ja, met 15 krijg je meestal de wat kuttere baantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |