leukquote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Jeuh, ik mag op gesprek komen bij een modelscout voor een paar snapshots etc!
Jij ook hierquote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Ligt eraan in welke contextquote:Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever de laatste dan de eerste!
Ik kom zo nu en dan wel eens binnendruppelen, mister tyraquote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij ook hiernatuurlijk alleen maar omdat ik het topic opende
Maar tof joh!
Op dit moment? Mentaal goed, fysiek iets minderquote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik kom zo nu en dan wel eens binnendruppelen, mister tyra.
Hoe is het met u?
quote:
Geef je Janice Dickinson een zoen van me ?quote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Die volg ik niet! Kan je die even tot in de details uitleggen?quote:
Leuk! Dam tot Dam loopquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op dit moment? Mentaal goed, fysiek iets minder![]()
Heb gister de damtotdamloop hardgelopen, en volgens mij was ik een beetje te enthousiast aan het doen. Ik kan nauwelijks bewegen.. Maja ik ga nu toch ff de stad in, ff leuk shoppen
dat vraag je maar aan George en niet aan Gert - Janquote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
![]()
nespresso please![]()
heb jij dat niet in je assortiment?quote:Op maandag 21 september 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vraag je maar aan George en niet aan Gert - Jan
ik ook, maar toch kan ik postenquote:
Blijkbaar hebben de anderen veul belangrijkere dingen te doen dan wijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |