Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Hey....ik heb een probleempje miss dat iemand mij daar mee kan helpen. Op 04-01-2008 heb ik een laptop aangeschaft ter waarde van ongeveer: 1000 euro. Tijdens de verzending na reparatie is de laptop verdwenen. Nu moet ik een schadeclaim invullen hoeveel de laptop nog waard is. Mijn vraag is....of iemand weet hoeveel het nog kost in de winkels? Het is een Asus Z53SR laptop.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_ hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
TS, waar dien je de schade in? Als dat op een verzekeringspolis is dan kun je de nieuwwaarde aanhouden en de leeftijd van de laptop erbij aangeven, dan zal de verzekeraar zelf een dagwaarde bepalen.
Come on now, you knew you were lost But you carried on anyway Oh come on now, you knew you had no time But you let the day drift away