Ben je retarded?quote:Op maandag 21 september 2009 11:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb je bericht nu vier keer gelezen maar kan er geen touw aan vast knopen.
Zie TT....quote:Op maandag 21 september 2009 11:29 schreef rene90 het volgende:
Woningbouwvereniging lijkt me.
Maar daar kun je nogal weinig meequote:Op maandag 21 september 2009 12:01 schreef DiRadical het volgende:
Mag ze wel onderhuren?
Ik neem aan dat ze een hypotheek heeft.
Zonder toestemming van de bank mag het volgens mij niet.
Het is inderdaad lastig om de bank te achterhalen en die te tippen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar daar kun je nogal weinig mee
Lees anders de OP even goed.....quote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef lezzer het volgende:
Waarom niet eerst die mevrouw bellen?
Of, nog beter, eerst die mensen zelf aanspreken?
Ja ze spreken geen Engels... so what! Ze kunnen hier toch ook leven? Dus zullen ze op de één of andere manier best kunnen communiceren.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef LetoII het volgende:
Lukt dat niet, dan bel je de politie. Alleen achterbakse verraders bellen de politie gelijk zonder eerst eens te proberen met die mensen op een fatsoenlijke manier te praten.
Zegt meneertje 'one man can make a difference'quote:
Yep door de politie te bellen en dat tuig te laten oppakken. Het is zo simpel.quote:Op maandag 21 september 2009 12:49 schreef LetoII het volgende:
[..]
Zegt meneertje 'one man can make a difference'
Zeer geloofwaardigquote:Op maandag 21 september 2009 13:04 schreef PartyAmber het volgende:
Ik had daar ook last van met mijn buren de eerste avond dat ze er woonden gelijk een feest met superveel kabaal
Ik had natuurlijk geen zin dat dat altijd zo zou gaan dus ik heb die nacht hun tuinslang door hun brievenbus gehangen en de kraan opengezet met als resultaat 20000 euro waterschade en ze zijn gelijk weer verhozen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |