Ik krijg ook de neiging om weer een nieuw pakje te halenquote:foto Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef BrandX het volgende:
ik heb er lekkere trek van gekregen, Anne
?quote:foto Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef Aart_Sveijant het volgende:
Nou snap ik friezen niet echt .. en die naam op de verpakking al helemaal niet..
En waarom DR. Oetker ofzo iets hieraan meedoet blijft voor mij ook een raadsel.. het blijft immers denk ik wel lokaal zulke producten..?
Hallo Aart, het heeft niets met Friesland te maken, de verpakking is namelijk Duits. Dat brengt je denk ik in de war. Frischkäse kun je in het Nederlands ook wel omschrijven als ... verse kaaskwark (oftewel, Philidelphia, dat ken je misschien wel?).quote:foto Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef Aart_Sveijant het volgende:
Nou snap ik friezen niet echt .. en die naam op de verpakking al helemaal niet..
En waarom DR. Oetker ofzo iets hieraan meedoet blijft voor mij ook een raadsel.. het blijft immers denk ik wel lokaal zulke producten..?
quote:foto Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef Aart_Sveijant het volgende:
Teveel pilsjes?quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef Aart_Sveijant het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop