abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248196
Spreekt voor zich
pi_248197
Hahaha Esmeralda leest de "celestijnse belofte". HET handboek voor oliedomme, oininio, goedgelovige mutsen en sukkels die zo graag diep willen zijn. De bijbel voor "spirituele" Sjonnies en Anita's die denken dat "wetenschap" en "empirie" gevaarlijke ziektes zijn. Nou met zo'n anita naam als Esmeralda viel het te verwachten, maar toch fijn dat je iemand al na 1 bekeken uitzending in een hokje kan plaatsen ! Jammer ze heeft wel een knap gezichtje
  dinsdag 15 februari 2000 @ 19:38:00 #3
2621 MaineframE!
Is Buspassagier!
pi_248198
spreken we hier van een dom-blondje.?
natuurlijk met een zeer knap gezichtje..
gezellig FORUM: [url]http://server6.ezboard.com/btheforum63401[/ur]
pi_248199
seki maakt zich met spoed onmogelijk
pi_248200
[quote]op 02-15-2000 om 07:27 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Hahaha Esmeralda leest de "celestijnse belofte"[quote]

Tja, het was ook te mooi om waar te zijn...
Daaaaaag Esmeralda (snik).

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_248201
* Fannetje heeft, na het kijken van deze aflevering van de Bus, besloten om het NIET te gaan volgen.

* Fannetje gaat het alleen kijken wanneer ze thuis is en het toevallig opstaat en dat zal niet al te vaak zijn.

Wat een stel bij elkaar zeg...ik kan het bijna niet geloven..
Mag ik er gelijk drie uitstemmen? Dan eerst ff Aziz, Seki en Jop eruit. Misschien word het dan wat rustiger. O nee, dan hebben we nog bemoeial Tessa, moedertje "auw mn vinger" Willeke, "Ik wil stoeieeeeeen" Esmeralda, "Ik wil Esmeraldaaaaa" Bullent en Bart.
Nou, die er allemaal uit.
Wie blijven er dan nog over?
Iwan, Antonette, Esmee. Okee..er zijn er nog drie waar ik me NIET mateloos aan irriteer.
8-3. Genoeg redenen om niet meer te kijken!

Groetjes, Fannetje

pi_248202
Zag het eigenlijk al door zijn haar, maar nu weet ik het zeker: Seki is altijd in de jaren zestig blijven hangen. Hij had het over "man, dit is de twintigste eeuw hoor)...

Over een paar weken zal blijken dat Willeke in het echt Tineke Schouten is (of de moeder van Sabine, 'straks valt mijn vinger eraf'), mark my words...

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_248203
Nou ik heb vandaag voor het eerst (stukjes van) 'de Bus' gezien!

Wat een DOM stel bij elkaar! Nog veel erger dan ik verwacht had Maar goed, het is nog maar een eerste indruk.

Die Seki en Aziz, wat een verschrikkelijk domme kerels zijn dat zeg. EXIT PLEASE!

Die Esmeralda loopt een beetje de mooie snee uit te hangen (om maar weer eens de woorden van ons aller Willem aan te halen) en stelt zich verschrikkelijk aan. Maar ze heeft wel de mooiste tieten van die hele bus. Zij zal dus wel ruzie krijgen met de andere busvrouwen.

Verder heb ik eigenlijk nog niks gezien.

* Aernout gaat morgen weer kijken, want hij heeft in de preview de infrarood beelden van een schaarsgeklede Esmeralda gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 15 Februari 2000).]

pi_248204
Je kunt zeggen wat je wil, maar de irritaties gaan volgens mij wel aardig ontstaan nu. Veel sneller dan bij BB, vooral vanwege die erg kleine ruimte (inderdaad om gestoord van te worden volgens mij).

Esmeralda is de prooi van 2 man, Shaggie ergert zich aan Willeke en volgens mij vind Iwan die Aziz een beetje raar (lacherig gedrag en zo. Rare gast die Iwan)

En oh jah...dat gezeur over snurken en zo.

Volgens mij kan het nog aardig pittig worden.

In ieder geval heeft SBS6 het gebruik van een voice over danig beperkt. Een goede zet, want zo'n debiel als de voice-over bij BB hoef ik niet meer te horen.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 16 Februari 2000).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_248205
ik word heel verdrietig van dit programma, ik heb nu 2 avonden gekeken en heb nog nooit in 2 uur zoveel "ranzigheid"gezien.
pi_248206
Na het zien van het fijnzinnige (leuk woonidee for the kids om 18:45 's avonds) en diep filosofische onderonsje van Aziz, Seki en Jop en hun stoere moppen over 'vrouwen',
stel ik een benoeming (posthuum, maar met onmiddellijke ingang) voor van:
Ruud als wetenschappelijk medewerker aan de VU (faculteit nog nader te bepalen),
en verlening van een ere-doctoraat aan Bart (desnoods in Triviantologie),
vergeleken bij dit 'busjesvolk'.
Helemaal eens met bovenstaande reacties.
Het opduiken van "de Celestijnse Belofte" wordt nog enigszins gecompenseerd door Bart's referenties aan Erich von Däniken's "Waren de Goden Kosmonauten?",
maar het lachje van Aziz doet echt de deur dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')