nog leuke dingen gedaan van de weekend?quote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef -moppie- het volgende:
ik heb ook heul geen dip terwijl ik gisteren echt niet in slaap kon komen en het 02.30 uur heb zien worden.
nee niet echtquote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog leuke dingen gedaan van de weekend?
wat saaiquote:
QC? Waar werk je nu overigens, dat heb ik gemistquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Texas
Korte werkupdate: project is afgeblazen door het hogere management, ik ga nu QC doen op de afdeling
Ziggoquote:Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef febster het volgende:
[..]
QC? Waar werk je nu overigens, dat heb ik gemist
quote:Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog leuke dingen gedaan van de weekend?
hij gaat nu vertellen van de festiviteiten in Helmond van zondag, rock, house en theater enzoquote:
hmmm. Artic we weten het al.quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij gaat nu vertellen van de festiviteiten in Helmond van zondag, rock, house en theater enzo
quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hmmm. Artic we weten het al.
Fijn dat het gezellig was
Nee, ik zou er eigenlijk wel heengaan (voor the Last Crewsaders en Osdorp Posse) maar ik was zooo lamquote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij gaat nu vertellen van de festiviteiten in Helmond van zondag, rock, house en theater enzo
ik was hiphop helemaal niet vergeten te noemen, ik heb het genegerd.quote:Op maandag 21 september 2009 11:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik zou er eigenlijk wel heengaan (voor the Last Crewsaders en Osdorp Posse) maar ik was zooo lam
ws zie ik de OP nu dus nooit meer
dus je vergat hip hop te noemen...House/dance shit was ik sowieso niet heengegaan
vrijdagavond lekker kunnen relaxen, zaterdag op tijd mijn bedje uit, shoppen, kapper etc etc
zaterdagavond feestje...vervolgens 's nachts om half 3 over de A58 terug naar huis kunnen knallen
gisteren lekker blijven wegrotten in bed tot 15 uur, shoarma besteld en relaxt sport gekeken![]()
heerlijck na zo'n kutweek
quote:
je bent zelf een negertquote:Op maandag 21 september 2009 11:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik was hiphop helemaal niet vergeten te noemen, ik heb het genegerd.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef -moppie- het volgende:
We hebben een nieuwe dvd-speler.. dus vanavond ga ik zumba-en.
hmpf! neukloze!quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef -moppie- het volgende:
We hebben een nieuwe dvd-speler.. dus vanavond ga ik zumba-en.
Was dan effe langsgekomen, bij mij staan ze op de harddisk, tv kanaal aanpassen en huppakee!quote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vorige week stond ik helemaal klaar in mn pakkie en toen deed die stomme dvd speler het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |