Ik sta altijd open voor nieuwe muziek, dat is het punt helemaal niet.quote:Op maandag 21 september 2009 09:58 schreef CircusParanoia het volgende:
Beetje jammer van bovenstaande reactie.
Wij proberen door middel van het openen van een topic onszelf inderdaad bekender te maken.
Op muziekforum's is dit heel normaal, vandaar dat wij het op Fok in de afdeling muziek hebben geplaatst.
Maar blijkbaar zijn er mensen die dit niet appreciëren.
Wij zouden graag gefundeerde meningen over onze muziek willen krijgen en geen reacties als hierboven over ons topic.
Ten slotte hopen wij dat ook degene hierboven even naar onze muziek heeft geluisterd.
Zo zijn we dan weer wel![]()
Circus Paranoia
Kijk ook eens in de andere topics, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef CircusParanoia het volgende:
Hartstikke bedankt aan alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt.
Wij hopen nog lang te kunnen discussieren op Fok over muziek.![]()
Circus Paranoia
Je kunt ook zeggen dat ze in gesprek met zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu begint het wel op spammen te lijken
Ik ga opnemen in Dufry, maar hoe dat gaat worden weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef CircusParanoia het volgende:
Wij trachten ook gezellig mee te doen maar tot dusver ging de discussie uitsluitend over de vraag of wij met het openen van dit topic tegen het beleid van Fok ingingen.
Besloten is dat wij dat niet hebben gedaan en nu krijgen we uitsluitend nog reacties die weer daarmee gerelateerd zijn. Dat is verder niet een ramp maar het is jammer dat we hierom blijkbaar bekend zijn geworden en niet om onze muziek. Daar is het ons namelijk om te doen.
Nu goed...
Weet iemand een prettige opnamestudio in en rond amsterdam?
Je snapt volgens mij niet zo goed hoe je je muziek onder de aandacht moet brengen. Ik adviseer je hiermee gewoon begeleiding te zoeken, er zijn genoeg mensen en bedrijfjes die dat doen (bijvoorbeeld Rising Damp). Dit topic en alle 'informatie' die je tot dusverre hebt gegeven hebben mij er in ieder geval nog niet toe verleid eens te gaan luisteren naar de muziek. Je hebt je geregistreerd puur en alleen om reclame te maken voor je bandje en dat is hinderlijk en irritant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:28 schreef CircusParanoia het volgende:
Wij trachten ook gezellig mee te doen maar tot dusver ging de discussie uitsluitend over de vraag of wij met het openen van dit topic tegen het beleid van Fok ingingen.
Besloten is dat wij dat niet hebben gedaan en nu krijgen we uitsluitend nog reacties die weer daarmee gerelateerd zijn. Dat is verder niet een ramp maar het is jammer dat we hierom blijkbaar bekend zijn geworden en niet om onze muziek. Daar is het ons namelijk om te doen.
Nu goed...
Weet iemand een prettige opnamestudio in en rond amsterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |