Nou, ik wil wel hoor.. Ik heb vreetbuienquote:Op maandag 21 september 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
We hebben hier helemaal niets, behalve chips, maar daar heb ik al helemaal geen zin in.
Pmen naar Lakitu.quote:Op maandag 21 september 2009 02:23 schreef Dqod het volgende:
T breekt m'n hartje dat ik niet in de OP sta
Wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 21 september 2009 02:22 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zit gewoon vol.. Nog steedsOfzo.
Ik ben bang voor die gastquote:
Rijstewafels, nu...quote:Op maandag 21 september 2009 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel hoor.. Ik heb vreetbuien
Dan kun je toch beter op die chips gaan kauwenquote:Op maandag 21 september 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijstewafels, nu...
Wat een armoede.
Wut.. why?quote:Op maandag 21 september 2009 02:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben bang voor die gast
En ik heb issues met eventuele afwijzingen
Maar ik zal t wel een keertje proberen
Ik dacht dat je er voorheen wel in stond?quote:Op maandag 21 september 2009 02:23 schreef Dqod het volgende:
T breekt m'n hartje dat ik niet in de OP sta
Chips zijn vetterquote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter op die chips gaan kauwen
Laat maar.. Ik word opgewonden van al dat gepraat over etenquote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Grote patat pinda en een bamischijf.
Kweenie, hij komt zo sjaggo overquote:
Dat klopt.. In die andere OPquote:Op maandag 21 september 2009 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er voorheen wel in stond?
Oh er zijn ineens meerdere OP's ...quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar.. Ik word opgewonden van al dat gepraat over eten
[..]
Kweenie, hij komt zo sjaggo over
[..]
Dat klopt.. In die andere OP
4EBE................ Ga nou niet op die toer ehquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat maar.. Ik word opgewonden van al dat gepraat over eten
Wie niet?quote:[..]
Kweenie, hij komt zo sjaggo over
Ja, daar was toen toch nog zo'n heel drama over?quote:Op maandag 21 september 2009 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh er zijn ineens meerdere OP's ...
Okeeee...
Nee hoor, de smaak is gewoon vetter.quote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
4EBE................ Ga nou niet op die toer eh
Ik pak gewoon degene die als laatste gepost is.quote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daar was toen toch nog zo'n heel drama over?
I missed it...quote:Op maandag 21 september 2009 02:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daar was toen toch nog zo'n heel drama over?
Tjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh, ey.. Ik ben erg goedgemutst hoor, over het algemeen!!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op maandag 21 september 2009 02:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
TjaIk soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennuh, ey.. Ik ben erg goedgemutst hoor, over het algemeen!!
Ben ik in een kuthumeur en je irriteert me, dan ben je de sjaak.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |