abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72955790
2 weken geleden heb ik een Telfort abbo afgesloten, nummerbehoud kon ik aanvragen via de website zei de vriendelijke dame.
Niet dus, ik kreeg een week een error melding, melding gemaakt dat de website het niet deed, en idd, volges hun website was de storing verholpen.
kee, ik kon dus niet meer op de website inloggen, duurde 2 dagen.
Daarna kon ik wel weer inloggen, maar het nummerbehoud functie is er niet meer met wat geklooi krijg ik toch de pagina, maar de functie is niet beschikbaar voor mij.

kan ik ze een mail sturen waarin ik ze in gebreke stel, desnoods mijn abbo opheffen, want dit begint amateuristische tijden aan te nemen.

ik wil gewoon mijn nummer hebben, iets wat wettelijk geregeld is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_72955871
Bel ze eens?
dag
pi_72955892
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:31 schreef Peter het volgende:
Bel ze eens?
de wachttijd is langer dan 5 minuten, u wordt geadviseerd later terug te bellen

en dat voor 55 ct/min, dan verwacht ik meteen iemand aan de telefoon.
pi_72955939
op tiscali en tweakers forums zitten er online helpdeskmedewerkers.
pi_72956010
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:32 schreef longinus het volgende:

[..]

de wachttijd is langer dan 5 minuten, u wordt geadviseerd later terug te bellen

en dat voor 55 ct/min, dan verwacht ik meteen iemand aan de telefoon.
Bel ze eens wanneer het rustig is dan? ( niet in lunch-tijd of na 17u.. bel het liefst binnen een kwartier na opening v/d helpdesk )
dag
pi_72956103
Ik hoop voor je dat het geregeld wordt, providers hebben er een handje van om nummerbehoud buiten de overeenkomst te laten, zodat je er gewoon aan vast zit. Geen idee hoe dit juridisch in elkaar steekt, maar goed...

Hoe lang is het geleden dat je de aanvraag hebt gedaan? Wellicht kun je het nog annuleren aan de hand van de Wet Koop of Afstand.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_72956312
Kan je dat niet op een andere manier invullen? Kunnen ze de formulieren niet gewoon per post/mail toesturen? Je kan toch ook via e-mail contact opnemen: https://www.telfort.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/vraag.php

Geen idee hoe snel dat gaat. Telfort kennende krijg je binnen 2 maanden wel een reply
pi_72958826
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:27 schreef longinus het volgende:
2 weken geleden heb ik een Telfort abbo afgesloten, nummerbehoud kon ik aanvragen via de website zei de vriendelijke dame.
Niet dus, ik kreeg een week een error melding, melding gemaakt dat de website het niet deed, en idd, volges hun website was de storing verholpen.
kee, ik kon dus niet meer op de website inloggen, duurde 2 dagen.
Daarna kon ik wel weer inloggen, maar het nummerbehoud functie is er niet meer met wat geklooi krijg ik toch de pagina, maar de functie is niet beschikbaar voor mij.

kan ik ze een mail sturen waarin ik ze in gebreke stel, desnoods mijn abbo opheffen, want dit begint amateuristische tijden aan te nemen.

ik wil gewoon mijn nummer hebben, iets wat wettelijk geregeld is.
Het zijn bedrijven, dus er moet wist gemaakt worden, uit de lengte of uit de breedte. De dienst kunnen ze niet al te veel op bezuinigen, want adsl werkt wel of niet, dus om zo goedkoop te zijn, bezuinigen ze op callcenters en de algemene service welke niet via een website kan. Maar goed, er zijn termijnen voor nummerbehoud, en 2 weken klinkt me akelig kort om dat allemaal te laten regelen. Zat er niet toevallig een hiaat van zeg een maand tussen het overstappen. Als jij per 1 augustus hebt opgezegd bij je oude provider, en en huidige contract ging 1 september in, dan was er voor je oude provider geen nieuwe provider om je nummer aan over te dragen.

Maar als jij het abonnement afsluit moet je het nummerbehoud toch meteen erbij doen? Later nog een nummer overzetten lijkt me vrij complex..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 21 september 2009 @ 09:48:29 #9
71333 BUG80
Stop making sense
pi_72958991
Sterkte TS, het hele nummerbehoud aanvragen bij Telfort heeft mij zo'n 20 e-mails en 10 telefoontjes gekost. Heel erg verkorte samenvatting:

Ik: Ik probeer online nummerbehoud aan te vragen, maar het nummer van oude sim-kaart wordt niet geaccepteerd.
Telfort: Wij sturen wel een brief waar je het mee aan kunt vragen
Ik: Hm, rare brief, ik bel wel even of het de goede is.
Telfort: Ja hoor, dat is de goede brief, stuur maar op.
Ik: Stuur brief op.
Telfort: Sorry, aanvragen kan niet per brief, je moet het online aanvragen.
Ik: Dat werkt dus niet
Telfort: Ja hoor, gewoon je oude nummer invullen.
Ik: Dat werkt dus niet

(dit herhaalde zich ongeveer 5x)

Ik: Kan het echt niet telefonisch of per brief?
Telfort: Nee.
Telfort: Ik zie het al: je vult de verkeerde telecomaanbieder in
Ik: NEE DAT DOE IK NIET
Telfort: Oh.
Ik: Kan het echt niet telefonisch of per brief?
Telfort: Nee. Je moet gewoon je oude simkaart nummer invullen.
Ik: .....
Telfort: Vul eens de eerste 18 cijfers in van je simkaart nummer
Ik: Werkt ook niet
Ik: Weet je wat, ik vul de eerste 19 cijfers van het nummer eens in (niet logisch, maar als je wanhopig bent probeer je vanalles uit). En dat werkte!

Telfort Helpdesk

Dus TS, als je probleem hiermee te maken heeft: de eerste 19 cijfers!
  maandag 21 september 2009 @ 10:03:49 #10
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72959316
O, dat had mijn man ook, bij debitel. Ze maken dus gewoon een catch22 van nummerbehoud tegenwoordig?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72961357
Ik heb gemeld dus dat ik mijn nummer wilde meenemen, geen bezwaar zeiden ze, na ontvangst kan je dat regelen ( wat dus inhoud dat je je pakket moet openmaken ) .
verder liegen ze over de termijn van hun storingen, zetten gewoon neer dat het probleem is opgelost maar zetten er niet bij dat hun oplossing is de functie te verwijderen en geven op de site niet aan hoe dit wel te regelen.
Aangezien hun helpdesk ook via de site werkt ( zal wel thuiswerkers zijn ) heb ik zo het vermoeden dat je er niet echt mee zal opschieten.

Ik geef ze nog 2 dagen ( dan heb ik het 2 weken in huis ) en ga dan een officiële klacht indienen, en mijn abbo uitzitten, we hebben gelukkig nog consumenten programma's waarop ze wel reageren.

Jammer dat een bedrijf zichzelf de nek omdraait met slechte service, Het product is op zich goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')