Ik zit nog op de middelbare school in mijn examenjaar. maar wij krijgen het compleet aangeboden van school.quote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik was actief in de medezeggenschapsraad van mijn hogeschool, zo'n 2,5 jaar tot ik afgelopen juli ben afgestudeerd, heb het erg naar mijn zin gehad. Ik moet wel bekennen dat ik niet heb meegedaan aan de cursussen etc. die het Laks heeft aangeboden, hoewel het me wel leuk leek. Het was alleen onmogelijk te combineren (bijeenkomsten vonden bijvoorbeeld op woensdag plaats vanaf 18.00 uur in Utrecht en dan had ik tot 18.00 college bijvoorbeeld)
Succes in ieder geval!
Dan zou ik het wel doen inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
[..]
Ik zit nog op de middelbare school in mijn examenjaar. maar wij krijgen het compleet aangeboden van school.
dus wij krijgen gewoon 3 les vrije dagen.. Nu wordt het inderdaad ook weer in Utrecht gehouden. Verblijven dan 3 dagen in een hotel/hostel. Alles wordt ook betaald van school dus dat is makkelijk.
Ik heb al 1x een cursus gehad. Dat was gewoon een ochtendje hier in een Hotel.
Ik kijk er naar uit en hoop zo heel wat dingen te leren die ik later kan gebruiken tijdens vergaderingen etc.!
ja inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel doen inderdaadMisschien doe je nog wat leuke contacten op!
Het lijkt mij ook meer voor newbies (voornamelijk scholieren).quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Booomer het volgende:
Ik zit in een opleidingscommissie en in de medezeggenschapsraad van mijn faculteit. Maar ik doe niet mee aan al die trainingen van SOM en LAKS enzo.. Ben er één keer geweest, en dat viel me echt tegen. Veel trainingen werden door andere medezeggenschappers gegeven en alles wat ik hoorde wist ik al.
ja dat is het ook..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook meer voor newbies (voornamelijk scholieren).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |