abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 23:30:40 #1
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_72954425
Beste medefokkers.

zijn jullie net zoals ik actief in de medezeggenschapsraad op jullie school (of die van jullie kinderen)?

zoals jullie dan wellicht weten biedt LAKS ( stichting aktie komitee scholieren) een 3-daagse cursus aan over het hoe en wat in een MR.

gaan jullie hier ook een?
het leek me wel aardig om misschien wat mede-fokkers te ontmoeten!:)

Dr.Lektroluv
pi_72978586
Ik was actief in de medezeggenschapsraad van mijn hogeschool, zo'n 2,5 jaar tot ik afgelopen juli ben afgestudeerd, heb het erg naar mijn zin gehad. Ik moet wel bekennen dat ik niet heb meegedaan aan de cursussen etc. die het Laks heeft aangeboden, hoewel het me wel leuk leek. Het was alleen onmogelijk te combineren (bijeenkomsten vonden bijvoorbeeld op woensdag plaats vanaf 18.00 uur in Utrecht en dan had ik tot 18.00 college bijvoorbeeld)

Succes in ieder geval!
  maandag 21 september 2009 @ 21:12:49 #3
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_72981136
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik was actief in de medezeggenschapsraad van mijn hogeschool, zo'n 2,5 jaar tot ik afgelopen juli ben afgestudeerd, heb het erg naar mijn zin gehad. Ik moet wel bekennen dat ik niet heb meegedaan aan de cursussen etc. die het Laks heeft aangeboden, hoewel het me wel leuk leek. Het was alleen onmogelijk te combineren (bijeenkomsten vonden bijvoorbeeld op woensdag plaats vanaf 18.00 uur in Utrecht en dan had ik tot 18.00 college bijvoorbeeld)

Succes in ieder geval!
Ik zit nog op de middelbare school in mijn examenjaar. maar wij krijgen het compleet aangeboden van school.
dus wij krijgen gewoon 3 les vrije dagen.. Nu wordt het inderdaad ook weer in Utrecht gehouden. Verblijven dan 3 dagen in een hotel/hostel. Alles wordt ook betaald van school dus dat is makkelijk.
Ik heb al 1x een cursus gehad. Dat was gewoon een ochtendje hier in een Hotel.
Ik kijk er naar uit en hoop zo heel wat dingen te leren die ik later kan gebruiken tijdens vergaderingen etc.!
pi_72981159
Ik zit in een opleidingscommissie en in de medezeggenschapsraad van mijn faculteit. Maar ik doe niet mee aan al die trainingen van SOM en LAKS enzo.. Ben er één keer geweest, en dat viel me echt tegen. Veel trainingen werden door andere medezeggenschappers gegeven en alles wat ik hoorde wist ik al.
pi_72981860
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Dr.Lektroluv het volgende:

[..]

Ik zit nog op de middelbare school in mijn examenjaar. maar wij krijgen het compleet aangeboden van school.
dus wij krijgen gewoon 3 les vrije dagen.. Nu wordt het inderdaad ook weer in Utrecht gehouden. Verblijven dan 3 dagen in een hotel/hostel. Alles wordt ook betaald van school dus dat is makkelijk.
Ik heb al 1x een cursus gehad. Dat was gewoon een ochtendje hier in een Hotel.
Ik kijk er naar uit en hoop zo heel wat dingen te leren die ik later kan gebruiken tijdens vergaderingen etc.!
Dan zou ik het wel doen inderdaad Misschien doe je nog wat leuke contacten op!
  maandag 21 september 2009 @ 21:32:17 #6
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_72982029
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dan zou ik het wel doen inderdaad Misschien doe je nog wat leuke contacten op!
ja inderdaad wie weet..
pi_73001462
Goed! Ik had een medelid gestuurd naar deze MR-cursus, omdat hij na dat schooljaar alleen in de MR zou komen (hij 'liep' een half jaartje met mij mee). Het was volgens hem inderdaad wel nuttig. Veel plezier, en het leukste is natuurlijk om na afloop nog contact met een aantal mensen te onderhouden voor nieuwe ideeen e.d.
pi_73001529
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Booomer het volgende:
Ik zit in een opleidingscommissie en in de medezeggenschapsraad van mijn faculteit. Maar ik doe niet mee aan al die trainingen van SOM en LAKS enzo.. Ben er één keer geweest, en dat viel me echt tegen. Veel trainingen werden door andere medezeggenschappers gegeven en alles wat ik hoorde wist ik al.
Het lijkt mij ook meer voor newbies (voornamelijk scholieren).
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:46:29 #9
263115 Dr.Lektroluv
Make music, make love.
pi_73120520
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook meer voor newbies (voornamelijk scholieren).
ja dat is het ook..
het is alleen voor middelbare scholieren

ik ga van 19 tm 21 oktober trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')