Anyways,.. storytelling is een geweldige film. Er worden twee losse verhalen verteld. Fiction en Non-Fiction heten ze..
Zoals we van Solondz in Happiness al gewend waren in deze film wederom een hilarische, realistische, deprimerende kijk op het o.a. oppervlakkige leven in de USA..
Met een superrol van John Goodman.
quote:YEP! zeer goede acteur
Op maandag 22 april 2002 23:39 schreef MeneerTim het volgende:
John Goodman speelt toch ook in The Big Lebowski?
over smaak valt niet te twisten??
quote:Donny, shut the fuck up!
Op maandag 22 april 2002 23:46 schreef Biglebowski het volgende:[..]
YEP! zeer goede acteur
quote:Oei, nou trek ik je eerste posting ook in twijfel. John Goodman symphatieke man, baaaaaad actor.
Op maandag 22 april 2002 23:46 schreef Biglebowski het volgende:[..]
YEP! zeer goede acteur
My humble opinion
quote:Ja, en in Roseanne
quote:Kheb de film gezien, was ook erg onder de indruk.
Op maandag 22 april 2002 23:36 schreef Biglebowski het volgende:
Ben dit weekend naar de beste film van dit jaar geweest!!! Storytelling van regisseur Todd Solondz... maker van oa. de geweldige film Happiness.. Vast wel bekend onder de liefhebbers van het art-house genre...Anyways,.. storytelling is een geweldige film. Er worden twee losse verhalen verteld. Fiction en Non-Fiction heten ze..
Zoals we van Solondz in Happiness al gewend waren in deze film wederom een hilarische, realistische, deprimerende kijk op het o.a. oppervlakkige leven in de USA..
Met een superrol van John Goodman.
Inderdaad een aanrader.
GLG
quote:"AM I WRONG?"
Ik vond Storytelling redelijk goed. Leuk wel dat ze muziek van Belle and Sebastian (Schotse band) hadden gebruikt.
Welcome To The Dollhouse blijft IMHO echter de beste van Todd Solondz, die is gewoon wat grappiger.
quote:En waar bazeer je die humble opinion op? Op Roseanne?
Op dinsdag 23 april 2002 00:05 schreef Skull het volgende:[..]
Oei, nou trek ik je eerste posting ook in twijfel. John Goodman symphatieke man, baaaaaad actor.
My humble opinion
quote:Oh past het weer niet in je straatje.
Op dinsdag 23 april 2002 22:48 schreef Machiel het volgende:[..]
En waar bazeer je die humble opinion op? Op Roseanne?
Je kan zeggen wat je wil maar Goodman kan een rol neerzetten! Nou heb ik deze film niet gezien maar wat hier staat klinkt me goed in de oren aardig wat diepgang met 2 verhalen.
Always
The big Lebowski
Raising Arizona
Arachnophobia
The babe
King Ralph
Blues Brothers 2000
The Flinstones
etc. etc.
Hij is grappig en symphatiek maar de rollen die hij in films heeft neergezet vind ik niet echt overtuigend (zelfs niet in een film als Always). Ik vind dat hij vaak op dezelfde manier acteert. En omdat je Roseanne zo leuk aanhaalde, juist daar was het bij vlagen wel goed. Die rol heeft hem gemaakt. In films is hij niets meer dan een aardige acteur voor een bijrol.
Nu mag jij uitleggen wat hem een goede acteur maakt.
quote:Ze leest het niet voor, ze moet het zeggen van de kerel die haar op dat moment ruw in de poepert aan het pompen is.
Op maandag 13 mei 2002 11:35 schreef Rude het volgende:
is dat die film dat dat meisje dat stukje voorleest met de tekst:"Say fuck me nigger!"?
quote:Hoe weet je dat het haar poepert was..!? Die conclusie kon ik niet trekken.
Op maandag 13 mei 2002 11:40 schreef Smots het volgende:[..]
Ze leest het niet voor, ze moet het zeggen van de kerel die haar op dat moment ruw in de poepert aan het pompen is.
Overigens.. vond ik hem slecht. In vergelijking met Happiness ( ) helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |