Mensen die er problemen mee hebben zijn debiel, negeren is een optiequote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee! het zijn altijd ANDEREN die een probleem met ons schijnen te hebben. en als ik erop reageer ben ik de zielige aanstellerige neger
Nee, mensen die te weinig mensen kennis hebben. En die denken dat we allemaal precies hetzelfde lijken. En owee! ALS we WEL mooi zijn, geen neger meer bent.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb jij toch altijd met negerinnen? Bang dat mensen je niet knap vinden??
quote:
Heb je niet gewoon een foto van jezelf?quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, mensen die te weinig mensen kennis hebben. En die denken dat we allemaal precies hetzelfde lijken. En owee! ALS we WEL mooi zijn, geen neger meer bent.
quote:
dat bedoel, ik ben één van de weinige negerinnen op FOK! dus er moet wel iemand opkomen voor ons, die ons beledigen!quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die er problemen mee hebben zijn debiel, negeren is een optie
Lol ik zei neger![]()
![]()
Lekker fucking boeiend wat dat soort volk denkt, daar wil je toch niets mee te maken hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, mensen die te weinig mensen kennis hebben. En die denken dat we allemaal precies hetzelfde lijken. En owee! ALS we WEL mooi zijn, geen neger meer bent.
Ik beledig je niet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel, ik ben één van de weinige negerinnen op FOK! dus er moet wel iemand opkomen voor ons, die ons beledigen!
Hmm... is dit wel een negerin TS?quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
en daar tegen weer een mooie negerin (gewoon puur natuur. en geen halfbloed!),![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een foto van jezelf?
nopquote:Op zondag 20 september 2009 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een foto van jezelf?
Nee dat is dan nog niet zeker, de kans is echter wel een stuk groter dat je dan een niet-neger ergens als voorouder hebt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
en als je als neger zijnde nou een smalle neus heb en smalle lippen, ben je dan geen ''echte neger '' meer? Dus voor de zoveelste keer: angelina jolie met haar dikke lippen en donkere haar heeft zwarte voorouders?
nee ze is afro-amerikaansquote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Hmm... is dit wel een negerin TS?![]()
Lijkt verdacht veel op een Indiase?
Of is jouw punt dan: lichtbruin <--> pikzwart = negerin?
En daarom spreek ik over groepskenmerken. En dan begin jij telkens te zeveren over de uitzonderingen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
nophet gaat om ons als groep, niet als individu
Met zo'n lijf maakt het geen ruk uit hoe haar hoofd er uit ziet....quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze der hoofd niet laat zien om een goede reden
verder![]()
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nee dat is dan nog niet zeker, de kans is echter wel een stuk groter dat je dan een niet-neger ergens als voorouder hebt.
En andersom, ik zou Angelina Jolie inderdaad niet willen bestempelen als de typische blanke schone.
LEKKER FUCKING BOEIENDquote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?
[ afbeelding ]
uitzonderingen? dan heb je het over de mooie '' echte 100% volbloed '' negers? Trouwens bijna elke neger heeft wel blank bloed. Er zijn ook aardig wat blanke mensen met neger of aziatisch bloed, alleen weten en willen ze het hiet niet wetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
En daarom spreek ik over groepskenmerken. En dan begin jij telkens te zeveren over de uitzonderingen.
als dit topic je net langer intereseert popje, ga dan weg!quote:
Ja.quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |