De oude Egyptenaren waren niet zwart noch Arabisch. Op verscheidene muurtekeningen die in Egypte zijn gevonden worden de Nubiërs en Egyptenaren apart afgebeeld. Daar gaat je theorie.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
Als ik het opzoek, zie ik dat de vroegere oorspronkelijke bewoners van Egypte vooral een gemengd volk waren. Ook cleopatra was niet alleen blank maar een mix. De oprichters waren vooral Nubiers (nu de ethiopiers en sudanezen) en de grieken. Jee zeg, dit had ik niet van jou verwacht, zo iets doms uit jou mond
jij bent iraans toch? en je wilt zeggen dat het midden oosten perfect is? Zielig om als buitenlander uit een warrig land, minachtig te gaan doen over andere rassen. Je bent voor anderen gewoon een zandnigger (sorrie neger)of je het leukt vind of niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een paar lullige koninkrijken. Jij had het over wereldrijken. Daar zit een wereld van verschil in. Feit is gewoon dat de Negers nooit van enig invloed zijn geweest op de belangrijke zaken in de wereld. Neem nou de wetenschappelijke wereld. Welke grote Afrikaanse uitvinders zijn er? Nergens.
En dan over je onzin die je hier plaats over het feit dat de oude Egyptenaren negers waren. Hawass, top Egyptoloog over dit nonsens: "Tutankhamun was not black, and the portrayal of ancient Egyptian civilization as black has no element of truth to it."
Zie het gewoon onder ogen. Het is nooit iets geweest en het wordt ook nooit wat met Afrika.
Waar heb je mij horen praten over Arabieren, of word ik zelf gewoon gek ..quote:Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De oude Egyptenaren waren niet zwart noch Arabisch. Op verscheidene muurtekeningen die in Egypte zijn gevonden worden de Nubiërs en Egyptenaren apart afgebeeld. Daar gaat je theorie.
Nu ontwijk je de discussie weer, hè.quote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef aychelle het volgende:
Sorrie, maar ik reageerde juist op jouw loze uitspraken en niets anders.
Dit is een loze opmerking natuurlijk. Dat weet je zelf ook. Er zijn slimme Afrikanen en domme Europeanen. Maar hopelijk ga je niet de discussie aan over welk ras nu een hoger IQ heeft?quote:en niet alle zwart afrikanen zijn een dom volk. Domme europeanen heb je ook, suprise!
Afrika is een rotzooi. En ik heb nergens gesteld dat iedereen gelijke kansen heeft. Als je als kind in Afrika geboren wordt is de kans om als Hartchirurg of Advocaat te eindigen natuurlijk niet denderend groot, nee.quote:Dat het grootste gedeelte van Afrika een rotzooi is kan ik toegeven. Maar blanken hebben er een hoop rotzooi van gemaakt, en nu willen ze het zeker weer opruimen door geld te gooien en waterputten te bouwen. Een arm negerkindje in Afrika heeft nou eenmaal geen toekomst, en de regeringen zijn zo corrupt als wat. En dan doe je net of iedereen in de wereld gelijke kansen heeft. Waarom denk je dat zoveel afrikanen naar het buitenland gaan om te studeren. Ze bereiken daar meer dan in hun thuisland
Hoe vaak moet ik het jou uitleggen dat je zo geen fatsoenlijke discussie voert?quote:
Jawel. Alleen komen ze niet in geheel Afrika voor.quote:Afrikaanse rassen bestaan niet.
Nee.quote:Marokanen zijn tegenwoordig ook negers?
En waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Afrikanen in amerika schijnen het best opgeleid te zijn onder de andere immigrantengroepen (aziatische/latijnse en europese immigranten)
Ik ben inderdaad van Perzische afkomst. Warrig land? Je bedoelt het gebied waar verschillende wereldrijken zijn oorsprong in vinden. Je bedoelt het land die op wetenschappelijk gebied meer heeft bijgedragen dan heel Afrika bij elkaar. Je bedoelt het gebied die aan de bakermat van de Westerse beschaving staat? Nee meisje, de Arabieren worden zandnegers genoemd, niet de Perzen die van indo-Europese afkomst zijn. Lees je eens in voordat je met zulke achterlijke uitspraken komt.quote:Op maandag 21 september 2009 19:16 schreef aychelle het volgende:
[..]
jij bent iraans toch? en je wilt zeggen dat het midden oosten perfect is? Zielig om als buitenlander uit een warrig land, minachtig te gaan doen over andere rassen. Je bent voor anderen gewoon een zandnigger (sorrie neger)of je het leukt vind of niet.
En trouwens, tijdens de opkomst van het Egyptisch rijk: ... je was erbij of niet? je klint zo zeker van je zaak. Mischien kun je ook vertellen of Cleopatra een beetje goed in bed was.![]()
Het egyptisch rijk was een MIX VAN VERSCGILLENDE VOLKEREN. Zimbabwe was het twee na grootste koningsrijk na Egypte, en jah geleid door negers. Een beetje zielig om bij elke reactie die ik zeg, iets te gaan verzinnen zodat het lijkt dat het zo geweldig gaat in het midden oosten ...
pik je dit aychellequote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Suusje-V het volgende:
Oh en Aychelle, ik geef je even één tip:
Hap niet zo, ga niet diep in op de reacties van sommige FOK!kers en schiet niet gelijk in de verdediging.
Dat is nergens voor nodig. Iedereen wil altijd maar z'n gelijk hebben, soms hebben we dat, soms niet, en soms deels. Bovendien zijn de meeste FOK!kers gewoon strontvervelend om een discussie mee aan te gaan![]()
Ik zeg het alleen ff omdat het me al eerder is op gevallen in één van je andere topics.
No offence at all, heur!![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 19:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Nu ontwijk je de discussie weer, hè.
Een eerlijk IQ kan alleen gemeten worden als de achtegrond, opvoeding en opleiding gelijk staat. Ga me niet vertellen dat je daarover in discussie wiltquote:Dit is een loze opmerking natuurlijk. Dat weet je zelf ook. Er zijn slimme Afrikanen en domme Europeanen. Maar hopelijk ga je niet de discussie aan over welk ras nu een hoger IQ heeft?
ja, veel landen in bepaalde gebieden van Afrika is een rotzooi, dat geld voor meer landen in de wereld. Het is grappig hoe iedereen met hun tv-ogen er van uitgaat dat geen één afrikaans land een beetje de zaken op orde heeft.quote:Afrika is een rotzooi. En ik heb nergens gesteld dat iedereen gelijke kansen heeft. Als je als kind in Afrika geboren wordt is de kans om als Hartchirurg of Advocaat te eindigen natuurlijk niet denderend groot, nee.
En ja? maakt het iets uit of het ene rijk mooier en beter was dan het andere, voel je je beter daar door? Aardig wat afrikaanse landen waar geen oorlog is, is het gewoon rustig. Mischien zijn veel mensen in dat land arm, maar wat maakt dat uit dat ze geen chinees wereldrijk zijn die z'n problemen verstopt net als india.quote:Wat mijn punt was: Afrikanen kunnen geen samenleving opbouwen. Het is Afrikanen nog nooit gelukt een echt wereldrijk te stichten (die drie voorbeelden van je kunnen niet eens in de schaduw staan van het Russische of Britse rijk).
zeg nooit nooit. en knap dat je zover in de toekomst kan kijken!quote:Er moet toch een reden zijn dat dit Afrikanen nog nooit gelukt is, niet lukt en waarschijnlijk nooit zál lukken.
Je bedoelt de kolonisten die samen met hun zwarte slaven naar Amerika vertrokken?quote:Wat veel mensen roepen, ter verdediging van de Afrikanen, is dat de Afrikaanse natuur de grootste oorzaak is van de armoede.
Ik geloof zeker dat de grote droogte in delen van Afrika nou niet bepaald bijdragen aan een vooruitstrevende economie. Maar er zijn volkeren die het veel moeilijker hebben gehad. Blanke kolonisten hebben in de droogte van Arizona en Nevada steden kunnen stichten. Australië is een land wat uitsluitend bestond uit gedropte criminelen die voor dood achter gelaten werden. Deze mensen zijn aan de slag gegaan in een land met maar een beperkt percentage vruchtbare grond. En zij hebben er wel iets van weten te maken.
eens, het is gewoon de manier van leven hoe ze dat heel lang doen. Mij n zus komt net terug uit afrika, en alles gaat daar chill zegt zequote:Dan is er nog het argument dat 'de blanke kolonisatie' de schuld is van de Afrikaanse armoede.
Waarom zijn voormalige koloniën als Thailand, India en andere Aziatische landen wél aan het ontwikkelen geslagen. Tuurlijk, deze landen hebben ook nog niet het Westerse welvaartsniveau, maar ze zijn een stuk verder dan de Afrikanen.
Niet alles op de individuele afrikaan afschuiven. Er zijn genoeg Afrikanen die hun president/regering zat zijn en vetrekken naar europa en amerika om daar wel kansen te krijgen. Je kunt moeilijks iets beginnen als je tegengehouden word.quote:Ik denk dat het de schuld van de Afrikaan zelf is. De mentaliteit is daar anders. Mensen leven met de dag en zullen er niet over peinsen een extra dollar voor morgen te willen verdienen. Een land als Liberia is een prima voorbeeld over hoe negers hun eigen toekomst verprutst hebben. En ik denk dat Zuid Afrika (pas op, ik ben geen voorstander van apartheid) toch het levende voorbeeld is dat een blanke minderheid het land tot een welvaart kan brengen.
ze kloppen ook niet, jullie geven, geven, en geven alleen maar. Ook weer zo grappig .. Kijk naar die belachelijke celebs die afrikaanse kindjes adopteren alsof het hondjes zijn. Veel blanken hebben een mentaliteit van: die zielige afrikanen moeten we helpen. Maar vaak vraagt de afrikaan nergens om.quote:Mijn conclusie is dat het puur en alleen aan de negers zelf ligt. Dat is verder geen probleem, maar dan moet er niet bij de bij de blanke aangeklopt worden voor voedsel.
net gedaan, bedankt voor het lezenquote:Zo. Je hoeft het niet eens te zijn met bovenstaande. Maar probeer het nu eens met argumenten te bestrijden?
quote:Op maandag 21 september 2009 19:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van Perzische afkomst. Warrig land? Je bedoelt het gebied waar verschillende wereldrijken zijn oorsprong in vinden. Je bedoelt het land die op wetenschappelijk gebied meer heeft bijgedragen dan heel Afrika bij elkaar. Je bedoelt het gebied die aan de bakermat van de Westerse beschaving staat? Nee meisje, de Arabieren worden zandnegers genoemd, niet de Perzen die van indo-Europese afkomst zijn. Lees je eens in voordat je met zulke achterlijke uitspraken komt.
In het gebied van Egyptische rijk woonden inderdaad veel verschillende volkeren, maar de oprichters en leiders van het Egyptische rijk waren niet zwart. En dat zeg ik niet alleen, maar talrijke Egyptologen. Nee, het gaat niet geweldig in het Midden-Oosten, het kan tenslotte niet altijd goed gaan.
Nee lieverd, Het afrikaanse ras bestaat nietquote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het jou uitleggen dat je zo geen fatsoenlijke discussie voert?
[..]
Jawel. Alleen komen ze niet in geheel Afrika voor.
[..]
Nee.
[..]
En waar heb je die wijsheid vandaan?
Nee. Dat zou ook geen zin hebben, aangezien we het hier wel over eens zullen zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
[..]
Een eerlijk IQ kan alleen gemeten worden als de achtegrond, opvoeding en opleiding gelijk staat. Ga me niet vertellen dat je daarover in discussie wilt
Afrika is een continent. Niet één land, nee.quote:[..]
ja, veel landen in bepaalde gebieden van Afrika is een rotzooi, dat geld voor meer landen in de wereld. Het is grappig hoe iedereen met hun tv-ogen er van uitgaat dat geen één afrikaans land een beetje de zaken op orde heeft.
Dat bedoel ik dus. Daarmee is voor mij aangetoond dat er totaal geen grond is om het Afrikaanse ras een 'sterk ras' te noemen.quote:[..]
En ja? maakt het iets uit of het ene rijk mooier en beter was dan het andere, voel je je beter daar door? Aardig wat afrikaanse landen waar geen oorlog is, is het gewoon rustig. Mischien zijn veel mensen in dat land arm, maar wat maakt dat uit dat ze geen chinees wereldrijk zijn die z'n problemen verstopt net als india.
Ik ben geen Nostradamus. Maar ik gok er niet op dat er ook nog een Afrikaans wereldrijk zal komen. Natuurlijk is en blijft dit giswerk.quote:[..]
zeg nooit nooit. en knap dat je zover in de toekomst kan kijken!
Nee. Ik heb het niet over de grote plantages in Alabama en Mississippi. Ik heb het over de kolonisten in de woestijn, dat is een heel ander verhaal.quote:[..]
Je bedoelt de kolonisten die samen met hun zwarte slaven naar Amerika vertrokken?Je weet blijkbaar niet dat juist door de slavernij veel amerikanen van toen rijk zijn geworden.
Dan denk ik dat we het hier al een heel eind eens zijn.quote:[..]
eens, het is gewoon de manier van leven hoe ze dat heel lang doen. Mij n zus komt net terug uit afrika, en alles gaat daar chill zegt zeIk moet wel toegeven dat andere gekoloniseerde landen beter zijn opgeklommen dan afrik, je heb een punt. En ik schuif het afrika-probleem ook niet af op de blanken
Zo werden ook veel volkeren in het voormalige Oostblok onderdrukt. Een groot deel heeft zich na verloop van tijd vrij weten te krijgen. Het is mede te danken aan de mentaliteit van de Afrikaan, dat hij met die dictators opgescheept blijft zitten.quote:[..]
Niet alles op de individuele afrikaan afschuiven. Er zijn genoeg Afrikanen die hun president/regering zat zijn en vetrekken naar europa en amerika om daar wel kansen te krijgen. Je kunt moeilijks iets beginnen als je tegengehouden word.
Ik ben het ook hier roerend met je eens.quote:[..]
ze kloppen ook niet, jullie geven, geven, en geven alleen maar. Ook weer zo grappig .. Kijk naar die belachelijke celebs die afrikaanse kindjes adopteren alsof het hondjes zijn. Veel blanken hebben een mentaliteit van: die zielige afrikanen moeten we helpen. Maar vaak vraagt de afrikaan nergens om.![]()
Kijk, zo kan het dus ook.quote:[..]
net gedaan, bedankt voor het lezen
quote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nee. Dat zou ook geen zin hebben, aangezien we het hier wel over eens zullen zijn.
Ik vergelijk in dit voorbeeld niet de inwoner van Zimbabwe met de inwoner van Zweden, maar de Afrikaanse nakomelingen in Noord Amerika en Europa. Ook die hebben over het algemeen een lager IQ.
[..]
Afrika is een continent. Niet één land, nee.
Dat neemt niet weg dat het overgrote deel van de landen in dat continent pure rotzooi is.
[..]
Dat bedoel ik dus. Daarmee is voor mij aangetoond dat er totaal geen grond is om het Afrikaanse ras een 'sterk ras' te noemen.
Ik kaartte bovenstaand fenomeen aan en ben blij dat je het in zekere zin toch met me eens bent.
[..]
Ik ben geen Nostradamus. Maar ik gok er niet op dat er ook nog een Afrikaans wereldrijk zal komen. Natuurlijk is en blijft dit giswerk.
[..]
Nee. Ik heb het niet over de grote plantages in Alabama en Mississippi. Ik heb het over de kolonisten in de woestijn, dat is een heel ander verhaal.
[..]
Dan denk ik dat we het hier al een heel eind eens zijn.
[..]
Zo werden ook veel volkeren in het voormalige Oostblok onderdrukt. Een groot deel heeft zich na verloop van tijd vrij weten te krijgen. Het is mede te danken aan de mentaliteit van de Afrikaan, dat hij met die dictators opgescheept blijft zitten.
[..]
Ik ben het ook hier roerend met je eens.
[..]
Kijk, zo kan het dus ook.![]()
We zullen het wel niet helemaal eens worden, dat hoeft ook niet.
Ik ben wel blij dat je de moeite genomen hebt om te lezen en inhoudelijk te reageren.![]()
Zo zie je dat onze meningen lang niet zo ver van elkaar vandaan liggen.
Dat zijn raciale vooroordelen, het kenmerk van racisme.quote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef aychelle het volgende:
Eerlijk waar ik ben heel ver van een racist, en vind dat ieder ras/soort z'n leuke en niet zo leuke dingen heeft.
soriequote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn raciale vooroordelen, het kenmerk van racisme..
Is goed, lul je er maar uit.quote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ironie je niet is ontgaan, havist, anders mag ik jou verwijzen naar PUB.
sorrie, had je post over het hoofd gezien.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Suusje-V het volgende:
Dat mens op het eerste plaatje in de OP is alleen lelijk omdat ze dik is. Die is net zo lelijk als dikke blanken.
Mensen vinden lichtere negerinnen vaak mooier omdat ze een wat fijnere bouw hebben. Geen brede schedelbouw, geen platte neus, geen grote dikke arcadebogen (waar je wenkbrauwen zitten), geen té dikke zoeloe-lippen.
Ik ga ze niet de échte negerinnen noemen, maar de zwárte negerinnen hebben dat wel. Ik heb nog nooit een pikzwarte vrouw gezien die knap was. Echt waar niet.
Altijd als ze wél knap zijn zijn ze toch een tikje lichter, dat is gewoon omdat dan de bouw anders is. Dat hoeft niet gelijk te zeggen dat ze halfbloed is, maar 't is wel gewoon zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste heeft gewoon de gezichtsbouw van een blank persoon.
De gezichtsbouw van een echt oerAfrikaanse vrouw is een stuk grover.
En de meeste mensen vinden dat eerste gewoon mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |